CLASSIC MINI http://classic.minicooperklub.cz/ |
|
Tlak oleje http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=2272 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Mekkk [ 10. říj 2008 20:31 ] |
Předmět příspěvku: | Tlak oleje |
Včera mi poklesl v Mini tlak oleje.Na volnoběch budík tlaku ukazuje jen 1kg/cm.Sice při přidání otáček leze trochu nahoru.Nevíte někdo kolik by měl být standartní tlak na volnoběhu ![]() |
Autor: | JK Mini [ 11. říj 2008 20:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak nevim kolik přesně na MINI,ale 1,5 Bar je na volnoběh tak standard.Zkus regulační ventil mazání,jestli se ti nezasekl. ![]() |
Autor: | Mekkk [ 16. říj 2008 20:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nikdo neví hodnotu tlaku na volnoběh u Mini ![]() ![]() |
Autor: | JK Mini [ 16. říj 2008 21:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsi mě přinutil se kouknout do manuálu a přelouskat to z angličtiny ![]() Tak jem kecal,na volnoběh má mít tlak hodnotu 1,0 bar za běhu 4,2 baru,takže snad to máš v poho,to spíš před tim byl vysokej. ![]() Ještě kdybys chtěl minimální dýlku pružiny v pojistnym ventilu tlaku mazání,tak má bejt 72,5 mm ![]() |
Autor: | Mekkk [ 16. říj 2008 21:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Moc díky.To jsi mě potěšil.Aspon zítra můžu vyrazit z garáže ![]() ![]() |
Autor: | Mekkk [ 19. říj 2008 18:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem změřil pružinu a má nějakých 71,75mm .Než se motor zahřeje tak je tlak v normálu a po zahřádá klesne.Nevíte někdo co s tím ![]() |
Autor: | JK Mini [ 20. říj 2008 08:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hm...Tak je jasný,že to studený bude mít trochu větší tlak,ale nevim teda jestli máš správnej po zahřátí,zkus si ho nechat někde změřit,jestli ti čidlo nekecá. ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Davidko [ 20. říj 2008 08:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
JK Mini píše: Hm...Tak je jasný,že to studený bude mít trochu větší tlak,
tak ja neviem, ja do toho moc nevidim, ale odjakziva nas v skole ucili stavovu rovnicu : pV=nRT z coho by malo vyplyvat,. ze ak je vyssia teplota je automaticky aj vyssi tlak, nie? ![]() ![]() |
Autor: | JK Mini [ 20. říj 2008 09:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak abych se přiznal,tak jsi mě pěkně zmátl ![]() ![]() ![]() |
Autor: | newmini [ 20. říj 2008 10:33 ] | ||
Předmět příspěvku: | tlak oleje | ||
JK MINI jelikož starši motory mají už nějaké vůle tak je lepší když obtokovej ventil otvírá později , dej pod pružinu asi dvoumilimetrovou podložku aby pružina víc tlačila . Dá se koupit nebo vyrobit seřizovací ,Dej vědět jestli to pomohlo.Takhle vypadá seřizovací.
|
Autor: | JK Mini [ 20. říj 2008 11:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky za tip. ![]() ![]() Tak to zkus chlape,zní to jako dobrej nápad. |
Autor: | newmini [ 20. říj 2008 12:40 ] |
Předmět příspěvku: | tlak oleje |
Tak promiň ,snad si to mekkk přečte taky. ![]() |
Autor: | Davidko [ 20. říj 2008 14:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
JK Mini, ved... ja som sice neni doma a tu v praci nemam ten navod na mini, ale nie je tam v tom navode popisane ze ako sa ma tento tlak spravat a co je vhodne spravit v pripade ze tak nie je ? Keby som bol doma tak to mrknem, no.. ale hold nie som.. alebo, ak ho mas ty v elektro podobe (ten od Heynesa) tak by si mi to mohol poslat ? ak anio tak mi napis SZ, dohodneme sa, dik... tu v praci to nema ani odkial stiahnut ![]() |
Autor: | Mekkk [ 20. říj 2008 15:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Snad to bude jen v tom regulátoru.Horší je že pod pružinou není ani kulička ani ten pístek co by tam údajně měl být ![]() ![]() ![]() |
Autor: | newmini [ 20. říj 2008 16:59 ] |
Předmět příspěvku: | tlak oleje |
Davidko na tenhle problém nepotrebuješ žádnou knihu,Mekkku ten pístek tam být musí jinak ti to fungovat nebude ale kvůli tomu abys ho tam dal není potřeba rozebírat motor.Ještě jsem neviděl tak vydřenou pumpu aby nemazala.Co tam dáváš za olej? syntetiky jsou pro tyhle motory zbytečný a moc řídký . Ještě sundej ventilové víko nastartuj a když jde olej do vahadel tak si s tím nelam hlavu, může bejt vadný čidlo. Nevím čím měříš ten tlak a kolik si naměřil při teplým motoru. ![]() |
Autor: | Mekkk [ 20. říj 2008 18:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jasně ,že jsem nemyslel to vyndávání motoru kvůli pístku ,ale kvuli ol.pumpě.Tlak mi měří klasický budík co je v jednobudíku.Zkusím nějaký pístek najít a vrazit ho tam.On tam možná je ,ale otočen o 180stupňu ![]() ![]() |
Autor: | JK Mini [ 20. říj 2008 18:58 ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Mekkk:Tak jsem našel obrázek toho proklatýho pístku,abys věděl co z toho vyškrabat ![]() ![]() Davidko:Ten návod od Haynese jsem si poctivě koupil,takže nemam co poslat a ofocovat celou knížku!? ![]() ![]()
|
Autor: | Davidko [ 21. říj 2008 07:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
no jasne, slovnicek sa vzdy moze hodit ![]() |
Autor: | Gulex [ 21. říj 2008 07:47 ] |
Předmět příspěvku: | Mazanie |
Pod tú pružinku sme dali obyčajnú podložku, tým tlak zdvihneš, ale to tu už niekto tuším písal. Ja som mal zásadný problém s olejom. Do Mini som ako neskúsený pre pár rokmi nalial 10W-40 čo doporučovala príručka a totálne som si tým zhumploval olejové čerpadlo. Teraz tam lejem 20W-50 a ide to jak hodinky, aj prevodovka omnoho lepšie radí a pracuje. |
Autor: | JK Mini [ 21. říj 2008 22:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem si oprášil fyziku ![]() ![]() ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |