Stránka 1 z 1
Přihlášení 1.3 SPi-technické údaje
Napsal: 22. říj 2008 11:21
od RoKa
Prosím pomozte
Při přihlašování mého SPI -karburátor
se vyskytl problém.
V našich končinách toto auto v STK ještě neviděli a v roce 1992, což je rok výroby mého draka, se prý v Čechách neprodával a proto prý nelze dohledat údaje spotřeby, hluku a podobné zbytečnosti.
Můžete mi někdo prosím tyto údaje poslat, nejlépe ofotit techničák, nebo kde jste dělali technickou, že bych zkusil kontaktovat je.
Díky za jakékoli informace.
Napsal: 22. říj 2008 13:41
od Ondra
ne že to nejde.. jde to jen rok 1992 ještě nemá globální "ečkovou" homologaci, ale jen národní ABE.. takže tam mají jen polovinu údajů.. tak správně by to mělo být tak, že kontaktují prařský výzkumák Dekru a ta jim ony chybějící údaje za tuším 1-3tis dodají.. anebo se s nima musíš domluvit a ony údaje se dají vycucat z prstu.. na dovozovém STK jim to může být úplně jedno i kdyby to nechali volné.. ty údaje potřebujou ti balíci na inspektorátu co je vpisujou do čistého techničáku.. a ti už tomu zase prd rozumí..
a nebo
Napsal: 22. říj 2008 14:40
od Jozzy
...a nebo tu rozhoď echo, kdo má 92kovou monostříkačku MPi ať ti udělá kopii velkýho techničáku a pošle ti jí. Podle již zaregistrovaného techničáku lze tyto údaje opsat podle vyhlášky o schodě. By Jozzy
Napsal: 22. říj 2008 17:31
od Vojta
SPI -karburátor ?
92kovou monostříkačku MPi ?
Lidi. O co tu jde? Mám v tom fakt bordel
Napsal: 22. říj 2008 18:30
od Ondra
rok 1992 byl zlomový.. půl roku se vyráběly karbce a půl jednobodové stříkačky.. tedy SinglePointInjection..
buď karbec nebo SPI.. no other way
Napsal: 22. říj 2008 18:36
od MiniMike
spravne to ma byt tak, ze musis napsat / dojit na zastoupeni Roveru do Prahy, tam ti to za cca 3000,- vypisi a s tim papirem ty dojdes na technickou, kde budou spokojeny a ty budes lehci o 3000,-
Napsal: 22. říj 2008 20:04
od kuta
Měl jsem to samé, nechtěli mi to udělat ale pak ze známosti mi to udělaly a hodnoty vzaly někde prý snad podle fáčka.jinak v praze rover asi 2000kč
Napsal: 22. říj 2008 20:25
od RoKa
Omlouvám se za bludy,je to 1.3 karbec, žádný SPI.
Jak píše Ondra, na STK je jim opravdu jedno, co tam napíšou, ale chtějí mít stejný údaje, co už má někdo v techničáku. To je prý nejrychlejší cesta, jak ho dostat na značky.
Můžete mi někdo poslat nejlépe kopii techničáku na mail
pasuta@centrum.cz ?
Pokud to nestihnu do konce roku, tak budu mít na zahradě asi trošku jinýho trpaslíka než soused.
Napsal: 22. říj 2008 20:30
od RoKa
Děkuju, jseš rychlejší, než smrt
Hned to začnu řešit a doufám, že příště už vám ukážu fotky a hlavně RZ.
Díky všem
Napsal: 22. říj 2008 20:36
od Vojta
Ondra píše:rok 1992 byl zlomový.. půl roku se vyráběly karbce a půl jednobodové stříkačky.. tedy SinglePointInjection..
buď karbec nebo SPI.. no other way
Já vím. Jen jsem nepochopil, proč ve dvou zprávách bylo uvedeno Spi, karbec i Mpi, které se začalo dělat 97?
to RoKa: Každopádně hodně štěstí a těšíme se na fotky. V.
oprava
Napsal: 22. říj 2008 21:25
od Jozzy
Pro věčného šťouru, češtináře a všeznalce Vojtu, sorry uklepnul jsem se z SPi na MPi. Pokud jsem snad tímto pochybením způsobyl někomu nějakou újmu moc se za to omlouvám.By Jozzy
Re: oprava
Napsal: 22. říj 2008 21:33
od Vojta
Jozzy píše:Pro věčného šťouru, češtináře a všeznalce Vojtu, sorry uklepnul jsem se z SPi na MPi. Pokud jsem snad tímto pochybením způsobyl někomu nějakou újmu moc se za to omlouvám.By Jozzy
Já myslím že se nemáš za co omlouvat. A když už jsem ten "šťoura, češtinář a všeznalec":lol: tak ve slově způsobil se píše měkké.
Napsal: 23. říj 2008 11:31
od Luban
Napsal: 28. říj 2008 08:43
od kapříček
Ahoj, nevím jestli už nepíši příliš pozdě, ale měla jsem ten samý problém jak Ty jen s new mini. Oni neuznávaj žádný jiný papír než od dovozce přímého zastoupení té značky, což mi za to chěli účtovat 6 táců, ale seženeš to i od DEKRY na Praze 4 - Chodov cca okolo 2.000 kč. DEKRU mi doporučili na magistrátu. Zkus to tam, mě to zachránilo. A mohla jsem konečně drandit.
Napsal: 28. říj 2008 21:18
od RoKa
Už jsem to raději začal řešit přes známého, co má známé zase na jiné STK, ale díky za info.
Netušil jsem, jaký budou s přihlášením potíže, když vidím, co všechno je možný s platnou technickou potkat na silnici
Myslím, že možná dojde i na DEKRU.
Re: Přihlášení 1.3 SPi-technické údaje
Napsal: 03. říj 2010 18:02
od Martinot
Mám dotaz? SPI měly 46 kw?rv 93-94?
Re: Přihlášení 1.3 SPi-technické údaje
Napsal: 03. říj 2010 18:13
od Mekkk
V Spi se dělaly dvě verze bud 46kw (Cooper) či slabší s 39kw (mayfair)