Logo
Právě je 29. bře 2024 03:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Olejová pumpa
PříspěvekNapsal: 26. lis 2008 14:59 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. kvě 2006 21:04
Příspěvky: 116
Bydliště: Vsetín, Swindon GB
Zdravi. Dá se poznat že olejová pumpa nefunguje jak má. Nemam ukazatel tlaku oleje tak nevim. No oranžová kontrolka si dělá co chce. tři dny nesvítí a pak z ničeho nic zapnu klíčky a svítí a pak zas nic. Když nastartuju za studena tak z filtu co je na převodovce se začne kouřit a když otevřu víko vantilů tok taky a nevidím tam žádný olej cca 30 sekund což mi připadá hrozně dlouho. Jak se objěví olej tak to přestane kouřit.
dík za tipy


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27. lis 2008 08:58 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 19. úno 2008 16:30
Příspěvky: 515
Bydliště: Plzeň CITY
Tak jestli se ti nechce objevit olej takovou dobu,tak asi bude už motůrek pěkně vyběhanej.Klepe to?,že by už šály nedržely tlak.Zkus taky pístek ol. tlaku jako mekk,jestli se nezasekl v základní poloze a neškrtí okruh.Nevim teď jestli je taky ol. filtr zapojenej přímo do mazacího okruhu,nebo je na svym okruhu jako na škodovce.Jestli by byl už starej,tak obtokovej ventil ve filtru taky přiškrcuje.

_________________
Finally,I've been MINISHED!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: x
PříspěvekNapsal: 27. lis 2008 10:27 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. kvě 2006 21:04
Příspěvky: 116
Bydliště: Vsetín, Swindon GB
No ono to klepe. na volnoběh nic a začíná to při 2500 a víše a je to nepravidelné.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28. lis 2008 10:17 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 19. úno 2008 16:30
Příspěvky: 515
Bydliště: Plzeň CITY
Tak to vypadá na nějakou šálu na ojnici,nebo v hlavních ložiscích.Nevim pístní čep,ale kvůli tomu tlaku a nepravidelnýmu klepání bych řekl,že spíš uložení kliky.Chce to sundat klenbu a koknout,která je vydřená a koupit šály na další výbrus nebo si rovnou nechat přebrousit kliku.Taky jsem to řešil tak,že se změřila klika a koupili se šály a brousilo se smirglem,ale to je fakt prasečinka Yellow_Flash_Colorz_PDT_07

_________________
Finally,I've been MINISHED!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: x
PříspěvekNapsal: 28. lis 2008 12:18 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. kvě 2006 21:04
Příspěvky: 116
Bydliště: Vsetín, Swindon GB
Všechny ložiska jsou měněná před 1200 km a použil sjem ty tvrzené. když sem je měl vydřené posledně na jiném motoru tak to klepalo pravidelně a i na volnoběhu. Včera to ktomu ještě přestalo chtít startovat a když už se podaří tak to má zvuk trochu jako traktor, když třidám na volnoběh tak se to srovná do normálu ale když se rozjedu tak to má tendenci se dusit a slyším takové tss tss jako kdyš utíká tlak.
Napadá mé třeba prasklý pístní kroužek. tem motor má před 3000 km kompletní go i s obnovou bloku, výbrus kliky, šálky atd. protože zdejsí UK mechanik mi při víměně motoru zapoměl dolét olej a mě to nenapadlo zkontrolovat tak sem jezdil tyden s 0,5l oleje v autě(kontrolka oranžova zhasla hned po nastartováni). tím se odpálilo ložisko v převodovce. když sem to měl rozdělané tak jsem to zrovna zkontroloval vše i pumpu atd. po složení s new šálkama to startovalo na poprvé i v mínus 5 jem nastartoval v pohodě.
připadá mi to jako řetězová reakce. zkusim změřit tlaky ve válcích ale nevím volnoběh je pravidelný a svíčky sou cihlově hnědé.
Ventyly jsou ok.
dík
ps: asi ho pošlu do kitek. už mám vyhlédlí MED 1380 nový.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28. lis 2008 13:40 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 19. úno 2008 16:30
Příspěvky: 515
Bydliště: Plzeň CITY
Asi máš karburátora viď?Tak tenhle chod by mohl způsobit špatnej průběh plnění a zapalování.Ten olej bych viděl taky na ten regulační pístek ol. tlaku,když to máš generálkovaný.Ale chtělo by to u toho stát a pořádně se v tom porochat. :roll:

_________________
Finally,I've been MINISHED!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28. lis 2008 19:38 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. kvě 2006 21:04
Příspěvky: 116
Bydliště: Vsetín, Swindon GB
je to karburátor. dneska jsem měl shozené koleno i rozdělaný karburátor a bylo vše ok. myslím si pístní kroužky. a nebo něco s hlavou tak zkusim v pondělí vyměnit hlavu a pokud nic tak půjde motor do rohu garáže. pístek jsem vyměnil za nový ale nemohl jsem ho dostat vem byly tam ty kousky ze starého ložiska a taď to vypadá ok.
Dík za rady


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: x
PříspěvekNapsal: 28. lis 2008 20:10 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. kvě 2006 21:04
Příspěvky: 116
Bydliště: Vsetín, Swindon GB
Nemohlo by to být že by to profukovalo těsnění pod hlavou.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29. lis 2008 10:18 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra

Registrován: 01. úno 2007 19:14
Příspěvky: 85
Bydliště: Trnava SK 91700
Moj tip - , nez to hodis do garaze,je tam olej ?. Tip, alebo vtip neviem.

_________________
PRE MINI.MAXI


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: x
PříspěvekNapsal: 29. lis 2008 12:42 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. kvě 2006 21:04
Příspěvky: 116
Bydliště: Vsetín, Swindon GB
olej je 20w 50 a nad ryskou max cca 3mm.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29. lis 2008 19:00 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 19. úno 2008 16:30
Příspěvky: 515
Bydliště: Plzeň CITY
Tak s tim těsněnim pod palicí nevim.To by se ti musela už asi chvíli ztrácet voda a tlakovalo by to do chladiče.Ale je to možný,kdyby bylo teda úplně v řiti,nebo by se ti hlava zkroutila.Ten kroužek se mi zdá až dost velkej průser,ale možný je všechno.Nebo mě ještě napadlo,když máš toho karburátora,tak budou v rozdělovači kladívka,zkus jestli se ti nenatáhla pecka mezi kontaktama a nemáš předstih někde mimo,to pak kope jak sviňa,bouchá a nechce startovat.Může to holt bejt víc věcí,nebo zas jen nějaká ta blbůstka,co člověka umí pěkně nas.. Yellow_Flash_Colorz_PDT_45

_________________
Finally,I've been MINISHED!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: x
PříspěvekNapsal: 30. lis 2008 01:16 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. kvě 2006 21:04
Příspěvky: 116
Bydliště: Vsetín, Swindon GB
Mán 69D electronic (bez těch vyměnitelných kontaktů) ale zkoušel jsem i 59D z litra a nic. uvidím v pondělí až to shodím a podívu se jak jsouna tom stěny válců a taky to těsnění. Před týdnem jsem měnil hlavu za upravanou pro 1293 a 5 dní to jezdilo skvěle. pak jsem zkontroloval jestli se nepovolil nějaká matka na hlavě a ta první co se dotahoje tak byla volná. navim proč když všechny sem šel podle HAYNESE 33 a 66nm. taksem ji dotáhl a zkontroloval ostatní a pak ...
dík za tipy v po nabo v ut napišu jestli jezdí a nebo ne


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30. lis 2008 15:28 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 19. úno 2008 16:30
Příspěvky: 515
Bydliště: Plzeň CITY
Tak to neni o čem pochybovat,to je dosti jasná příčina :wink: Je to divný,aby se povolili,ale já taky na škodnej utahoval hlavu na 8 kilo a v příručce je 5,5.To může bejt taky špatnym momenťákem,když ho použiješ,tak se musí hned rozšroubovat,jinak se pružina uvnitř unaví a moment je v čudu.Tak dej vědět.Držim palce :bigups:

_________________
Finally,I've been MINISHED!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: x
PříspěvekNapsal: 04. pro 2008 13:01 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. kvě 2006 21:04
Příspěvky: 116
Bydliště: Vsetín, Swindon GB
Prasklé těsněni pod hlavou mezi 2a3 valcem. no teď už jen vyřešit zdechání při zahřátém motoru a bude to ok. nejspíš inučka a nebu ten zesilovač na rozdělovači ale to jsou malé muchy.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz