CLASSIC MINI http://classic.minicooperklub.cz/ |
|
Olejová pumpa http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=2367 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | cappy [ 26. lis 2008 14:59 ] |
Předmět příspěvku: | Olejová pumpa |
Zdravi. Dá se poznat že olejová pumpa nefunguje jak má. Nemam ukazatel tlaku oleje tak nevim. No oranžová kontrolka si dělá co chce. tři dny nesvítí a pak z ničeho nic zapnu klíčky a svítí a pak zas nic. Když nastartuju za studena tak z filtu co je na převodovce se začne kouřit a když otevřu víko vantilů tok taky a nevidím tam žádný olej cca 30 sekund což mi připadá hrozně dlouho. Jak se objěví olej tak to přestane kouřit. dík za tipy |
Autor: | JK Mini [ 27. lis 2008 08:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jestli se ti nechce objevit olej takovou dobu,tak asi bude už motůrek pěkně vyběhanej.Klepe to?,že by už šály nedržely tlak.Zkus taky pístek ol. tlaku jako mekk,jestli se nezasekl v základní poloze a neškrtí okruh.Nevim teď jestli je taky ol. filtr zapojenej přímo do mazacího okruhu,nebo je na svym okruhu jako na škodovce.Jestli by byl už starej,tak obtokovej ventil ve filtru taky přiškrcuje. |
Autor: | cappy [ 27. lis 2008 10:27 ] |
Předmět příspěvku: | x |
No ono to klepe. na volnoběh nic a začíná to při 2500 a víše a je to nepravidelné. |
Autor: | JK Mini [ 28. lis 2008 10:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to vypadá na nějakou šálu na ojnici,nebo v hlavních ložiscích.Nevim pístní čep,ale kvůli tomu tlaku a nepravidelnýmu klepání bych řekl,že spíš uložení kliky.Chce to sundat klenbu a koknout,která je vydřená a koupit šály na další výbrus nebo si rovnou nechat přebrousit kliku.Taky jsem to řešil tak,že se změřila klika a koupili se šály a brousilo se smirglem,ale to je fakt prasečinka ![]() |
Autor: | cappy [ 28. lis 2008 12:18 ] |
Předmět příspěvku: | x |
Všechny ložiska jsou měněná před 1200 km a použil sjem ty tvrzené. když sem je měl vydřené posledně na jiném motoru tak to klepalo pravidelně a i na volnoběhu. Včera to ktomu ještě přestalo chtít startovat a když už se podaří tak to má zvuk trochu jako traktor, když třidám na volnoběh tak se to srovná do normálu ale když se rozjedu tak to má tendenci se dusit a slyším takové tss tss jako kdyš utíká tlak. Napadá mé třeba prasklý pístní kroužek. tem motor má před 3000 km kompletní go i s obnovou bloku, výbrus kliky, šálky atd. protože zdejsí UK mechanik mi při víměně motoru zapoměl dolét olej a mě to nenapadlo zkontrolovat tak sem jezdil tyden s 0,5l oleje v autě(kontrolka oranžova zhasla hned po nastartováni). tím se odpálilo ložisko v převodovce. když sem to měl rozdělané tak jsem to zrovna zkontroloval vše i pumpu atd. po složení s new šálkama to startovalo na poprvé i v mínus 5 jem nastartoval v pohodě. připadá mi to jako řetězová reakce. zkusim změřit tlaky ve válcích ale nevím volnoběh je pravidelný a svíčky sou cihlově hnědé. Ventyly jsou ok. dík ps: asi ho pošlu do kitek. už mám vyhlédlí MED 1380 nový. |
Autor: | JK Mini [ 28. lis 2008 13:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi máš karburátora viď?Tak tenhle chod by mohl způsobit špatnej průběh plnění a zapalování.Ten olej bych viděl taky na ten regulační pístek ol. tlaku,když to máš generálkovaný.Ale chtělo by to u toho stát a pořádně se v tom porochat. ![]() |
Autor: | cappy [ 28. lis 2008 19:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
je to karburátor. dneska jsem měl shozené koleno i rozdělaný karburátor a bylo vše ok. myslím si pístní kroužky. a nebo něco s hlavou tak zkusim v pondělí vyměnit hlavu a pokud nic tak půjde motor do rohu garáže. pístek jsem vyměnil za nový ale nemohl jsem ho dostat vem byly tam ty kousky ze starého ložiska a taď to vypadá ok. Dík za rady |
Autor: | cappy [ 28. lis 2008 20:10 ] |
Předmět příspěvku: | x |
Nemohlo by to být že by to profukovalo těsnění pod hlavou. |
Autor: | Ján-V [ 29. lis 2008 10:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Moj tip - , nez to hodis do garaze,je tam olej ?. Tip, alebo vtip neviem. |
Autor: | cappy [ 29. lis 2008 12:42 ] |
Předmět příspěvku: | x |
olej je 20w 50 a nad ryskou max cca 3mm. |
Autor: | JK Mini [ 29. lis 2008 19:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak s tim těsněnim pod palicí nevim.To by se ti musela už asi chvíli ztrácet voda a tlakovalo by to do chladiče.Ale je to možný,kdyby bylo teda úplně v řiti,nebo by se ti hlava zkroutila.Ten kroužek se mi zdá až dost velkej průser,ale možný je všechno.Nebo mě ještě napadlo,když máš toho karburátora,tak budou v rozdělovači kladívka,zkus jestli se ti nenatáhla pecka mezi kontaktama a nemáš předstih někde mimo,to pak kope jak sviňa,bouchá a nechce startovat.Může to holt bejt víc věcí,nebo zas jen nějaká ta blbůstka,co člověka umí pěkně nas.. ![]() |
Autor: | cappy [ 30. lis 2008 01:16 ] |
Předmět příspěvku: | x |
Mán 69D electronic (bez těch vyměnitelných kontaktů) ale zkoušel jsem i 59D z litra a nic. uvidím v pondělí až to shodím a podívu se jak jsouna tom stěny válců a taky to těsnění. Před týdnem jsem měnil hlavu za upravanou pro 1293 a 5 dní to jezdilo skvěle. pak jsem zkontroloval jestli se nepovolil nějaká matka na hlavě a ta první co se dotahoje tak byla volná. navim proč když všechny sem šel podle HAYNESE 33 a 66nm. taksem ji dotáhl a zkontroloval ostatní a pak ... dík za tipy v po nabo v ut napišu jestli jezdí a nebo ne |
Autor: | JK Mini [ 30. lis 2008 15:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to neni o čem pochybovat,to je dosti jasná příčina ![]() ![]() |
Autor: | cappy [ 04. pro 2008 13:01 ] |
Předmět příspěvku: | x |
Prasklé těsněni pod hlavou mezi 2a3 valcem. no teď už jen vyřešit zdechání při zahřátém motoru a bude to ok. nejspíš inučka a nebu ten zesilovač na rozdělovači ale to jsou malé muchy. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |