Prepnout do plneho zobrazeni
Pohonné jednotky v Mini a všechny úpravy s nimi spojené...
Odeslat odpověď

Hadička podtlaku

13. bře 2011 19:54

zdrávím všechny,jsem teprve nováček,koupil jsem minika z roku 1970,není úplně původní,ale motor je original.Prosím o radu, rozpadla se mi hadička od podtlaku co vede z rodělovače,ale nevím kam patří,vím že má být v sání,ale nevím kde?Původní majitel mi k tomu nic neřekl a ani nevěděl jak se tam dává zpátečka,což mi poradily až tady. Mám spoustu věcí co mne kolem minika zajímá,ale je toho tolik,že bych potřeboval nikoho kdo je z prahy nebo okolí a rozumí tomu,a měl chut se sejít a vše mi vysvětlit.
Přílohy
IMG_0002.jpg
IMG_0002.jpg (38.09 KiB) Zobrazeno 9648 krát

Re: hadíčka podtlaku

13. bře 2011 19:59

Já sem z prahy a rád poradím. Ale nejsem teda žádnej profesionál. Svýho miniho sem koupil před třemi roky a od tý doby ho předělávám. S tou hadičkou newym :mrgreen:

Re: hadíčka podtlaku

13. bře 2011 20:12

Tak to je paráda,ja ho mám teprve týden,a jsem z něho úplně hotovej,už mne nebaví ani moje auto na normální provoz.Je to hrozná droga,a na litra to jezdí jak střelený,až na ty brzdy bez posilovače...tak se můžeme sejít nkdy o víkendu,rád se podívám i na tvého mazlíka..

Re: hadíčka podtlaku

13. bře 2011 20:25

Chceš li vidět mého mazlíka, musíš vyrazit z prahy cca 35 km, v praze ho nemám, takže bohužel. Weekendy jsem pryč. Odkud z prahy seš?? Pokud to budem mít k sobě blízko, tak není problém se sejít kdykoliv v týdnu. Já sem žižkovák, konkrétně Jarov.

Re: hadíčka podtlaku

13. bře 2011 20:38

tak to je pohoda,ja jsem z vršovic od edenu,takže to máme fakt kousek a minik je kousek dál,zatím ho mám u kamaráda než budu mít od dubna svou garáž.Tak já se ti ozvu někdy v dubnu až k němu budu mít stálý přístup,a zajedu nikam za tebou.

Re: hadíčka podtlaku

13. bře 2011 21:53