CLASSIC MINI http://classic.minicooperklub.cz/ |
|
Jaký motor je nejlepší? Litr.. třináctka nebo stříkačka? http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=42 |
Stránka 1 z 6 |
Autor: | Žigi [ 09. led 2005 10:45 ] |
Předmět příspěvku: | Jaký motor je nejlepší? Litr.. třináctka nebo stříkačka? |
Citace: z chytrých knih U-H79922... se dá rozluštit - U-pickup, H-stará verze motoru, 7-sedmá série, zbytek je sériové číslo, takže chybějící část štítku není potřeba. Citace: No, zkus http://drive.to/mickesminihome, ale celý problém ti to asi nevyřeší.
Potom ještě existuje možnost vyhledání podrobností u Heritage Motor Centre, kde ti za mrzký peníz vydají certifikát ... http://www.heritage-motor-centre.co.uk/ ... index.html Zdravim, zajimalo by me jaky motor je podle Vas v Mini nejlepsi, jake mate zkusenosti, jake jsou neduhy nekterych motoru, vykony, spotreba,atd. ...... |
Autor: | Žigi [ 09. led 2005 19:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
A jak moc jsou ty motory spolehlivý?? Spíš aby se člověk nemusel pořád hrabat s tím šroubovákem:-)Aby měl auto,. kterýmu když se dá generálka, aby se na něj mohl spolehnout. Někdo tvrdí že jednobodový vstřikování je nejhorší, nespolehlivý, atd. Např. právě takovýhle motory, SPi od roku 91+. Nebo v těhle letech jěště 1,3 verze s karburátorem??atd. Díky |
Autor: | jurash [ 10. led 2005 21:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja osobne bych uprednostnil 1,3 karbec (Zigi vi :))...strikacky (at uz u jakyhokoliv auta) mi nejdou pod nos :o(( Co jezdim s litrem, tak jedina vyhoda kterou v tomdle motoru vidim, je ta, ze jich je vsude mraky a dily sou fakt za hubicku...dokonce i spotreba je supr...ted sem o vikendu jel trasu dlouhou 420km v kuse, furt sem to palil 100, do kopcu sem ho nesetril tocil ho, rychly vyjezdy ze zatacek...proste sem jel rychle a udelal sem spotrebu 5,8l/100km....coz je fakt masirka...:))) a jeli sme ve dvou a plnej kufr bordelu... Ale kdyz chci nekomu nakourit tak se nechytam..jedine v zatackach...:) to dou ostatni na budku ;)) |
Autor: | Žigi [ 11. led 2005 10:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ta spotřeba je fakt pěkná!! A hlavně se máš, že se můžeš 420 km prohnat v Mini:-) Máš nějakej údaj o výkonu tvýho litru?? Brzda asi nebyla viď ? Cca 50 k ? |
Autor: | jurash [ 12. led 2005 00:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
No 420km v Mini neni zrovna pohodlna jizda, po ktery mas pocit zes cely odpoledne sedel v pohodlnym kresle u tyfky :)) Hlavne na ceskejch silnicich...ale jednou za cas se to da ;)...vykon nevim...jizdni vykony (rychlost, zrychleni) sou stejny jako ty predepsany vyrobcem, tudiz soudim ze muj vykon se od udavanyho nebude vyrazne lisit, tj. asi 41k... |
Autor: | Žigi [ 17. led 2005 18:17 ] |
Předmět příspěvku: | Výměny motorů |
Jak je obtížné motory z Mini upravovat, vyměnit 1000 za 1,3 atd. Dají se sehnat u nás schopné motory, kdo se tím zabýva atd. Děkuji moc. Myslím, že taky pěkné téma k diskusi. |
Autor: | O.T. [ 19. led 2005 19:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejspolehlivější je osmsetpadina! |
Autor: | O.T. [ 24. led 2005 18:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejsem si jist, jestli bych znova upravoval svůj motor, kdybych mohl vrátit čas... |
Autor: | minimar [ 25. led 2005 17:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
preco ? nevyslo ti to alebo to niekto dobre .... totiz to u vas v cechach su chlapici ktory to s motormi vedia Tiez idem teraz v lete jednu 1.3 dat urobit, ale samo sebou ze to nie je cooper takeho niecoho by som sa radsej nedotykal original je original |
Autor: | minimar [ 25. led 2005 18:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
bol mi doporuceny kamaratmi zo slovenska (lebo povodne som ho chcel dat upravit tu, SK) Ubl, urcite ti to meno nieco hovori alebo nie? |
Autor: | O.T. [ 25. led 2005 19:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Strýček Ubl? No, to je známá firma, nedávno jsem si nechával předělávat u Tomáše br. třmeny. Šikula je to, jen kdyby nebyl tak daleko, co? |
Autor: | minimar [ 25. led 2005 19:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
To hovoris ty? ODO mna je to 1000km K certu s tym, ale manik to je, klobuk dole aj preto ho tam odnesiem az ked pojdem do CH a pocitam ze bude hotovy az na buduce vianoce inac svoju momentalnu 1000 na ktorej jazdim by som nemodifikoval ani za nic to je motorik ktory si fici ak mu venujes co len trosku pozornosti. Takzvany nezmar |
Autor: | Návštěvník [ 26. led 2005 20:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jedinou věc bych mu vytkl, a to že mne neupozornil na vadné těsnění v omezovači brzd, kterej u něj taky byl na úpravě. |
Autor: | minimar [ 26. led 2005 21:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
neviem ako 850, pretoze som ju nejazdil u mna vedie liter, proste pracant na celej ciare odvezie kde clovek chce opravy aj menej skuseny a ten vykon nie je az taky hrozny ked sa prida zopar veciciek ako sacie, vyfuk, ihlu a filter. Moj liter toho vydrzal riadne kazde leto na zapad eu a bez reptania tam a spat poslednych 5 rokov. prosto parada. |
Autor: | jurash [ 26. led 2005 21:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja sem mel moznost si 850 projet a prislo mi ze nejede o moc hur nez standartni litr..:) |
Autor: | Ondra [ 26. led 2005 23:19 ] |
Předmět příspěvku: | úpravy 1000 |
úpravy 1000: jaké úpravy přesně máš na mysli? Na kolik se vyšplhá výkon a na kolik to vyjde? A co tomu říká motor s výdrží? |
Autor: | minimar [ 27. led 2005 02:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tie upravy su vlastne ani nie tak co sa tyka motora samotneho ide skor o to ostatne okolo aby mu poskytli lepsie podmienky pre spalovanie.Moj nazor. 1. sacie potrubie spolu s vyfukovym original na litri stoji za velke kulove 2. osobne som menil filter za KN s cim ale sucasne vymenit aj ihlu, inac by to slo horsie ako pred tym. To co som tu vymenoval obsahuje "Stage kit one" tj: sacie a vyfukove potrubie (Minispares, LCB) vyfuk (RC40) filter (KN) ihla (to neviem tu mi dali spolu k filtru, kitu) Tvrdi sa ze to dvihne litru vykon o 20% az 25 ak je to dane do kopy spravne co nie je malo, ked som to cele namontoval na moju malu rozdiel bolo citit hned. Na zivotnost motora to nema vplyv skor by som povedal ze mu to len prospeje ako uskodi. Tymto vsetkym vlastne zabespecis lepsie spalovanie zmesi. Ja som instaloval kit od minispares |
Autor: | MiniMike [ 27. led 2005 08:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
to Ondra: znamej ma taky Mini a ma v tom upravenyho litra o vykonu 65koni takze se s tim motorem daj delat docela zajimavy kousky |
Autor: | Žigi [ 27. led 2005 10:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Stage kity....to je skvělá věc...a já bych jen rád doplnil : tyhle kity jsou jen pro karburátorový motory...pro stříkačku jsou totiž navíc s jinou hlavou...a to už je cenově někde úplně jinde. Tohle všechno obsahuje takový běžný stage 1 kit a tady mrkněte na pár kitů za slušný ceny: http://www.minisport.com/classic-mini-s ... ducts.html |
Autor: | MiniMike [ 27. led 2005 10:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
no za slusnou cenu to je tedy pokud jeste do toho nepocitas postovny |
Stránka 1 z 6 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |