CLASSIC MINI http://classic.minicooperklub.cz/ |
|
typ motoru http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=4426 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | minicar [ 25. říj 2011 09:35 ] |
Předmět příspěvku: | typ motoru |
zdravim,vetsina z vas asi zna muj problem,takze sem napisu typ motoru kterej tam mam,co si myslite ze by tam melo byt za motor,kdyz je tam je tenhle typ motoru:99HD81,prosim o radu,je to podle typu litr nebo neco jinyho?kdyz sem auto koupil tak blok motoru byl zluty,takze by to litr mel bejt,co myslite?? diiky |
Autor: | Mekkk [ 25. říj 2011 11:03 ] |
Předmět příspěvku: | Re: typ motru |
Dle štítku určitě litr. Nemáš fotku motoru? Přeci jen štítek je lehce vyměnitelný |
Autor: | minicar [ 25. říj 2011 13:40 ] | ||||
Předmět příspěvku: | Re: typ motoru | ||||
tady je fotka,motor je zluty,a cpred tim nez sem ho takhle udelal,tak byl taky zluty
|
Autor: | Mekkk [ 25. říj 2011 19:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: typ motru |
Dle fotek je to litr A+ serie . |
Autor: | minicar [ 25. říj 2011 22:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: typ motru |
takze s emisema by nemel bejt problem?oni tvrdili ze to ma mit kat,tak ja to skusim udelat,myslis ze to projde? |
Autor: | FEDOG [ 26. říj 2011 11:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: typ motru |
Ahoj, některé nejposlednější mini z 90 let měly kat i na litru. Takovej malej těsně před řazením. Možná máš tenhle typ auta a oni to tam v papírech vyčtou. Jestli by nestálo za to dát ho tam alespoň pro stk. |
Autor: | minicar [ 26. říj 2011 16:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: typ motru |
to je mozny,koupil sem origo vyfuk,a nejaky tlumic tam je u toho razeni,ten vyfuk je v jednom kuse,neni delenej,ale jak rikam,nevim jestli nje v tom kat |
Autor: | Colic [ 26. říj 2011 16:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: typ motru |
Ahoj, no já mám v podstatě to samé a kat tam nemám a v papírech ho mám takže problém, naštěstí jsem na emisích narazil na rozumného pána a domluvili jsme se jako chlapi a změřil svojí peugeotku 106 takže bych to řešil přes známé radši... |
Autor: | FEDOG [ 26. říj 2011 16:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: typ motru |
Origo výfuk co jsi koupil to určitě nemá. Je to hned za zatáčkou před řazením a má to i tepelnej štít. Už jsem to z dvou aut vyndaval ptz to trochu bralo výkon. |
Autor: | minicar [ 26. říj 2011 18:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: typ motru |
ja to nejak vyresim,a pak to sem napisu,ale me jen udivuje ze minulou stk to proslo normalne |
Autor: | Colic [ 26. říj 2011 19:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: typ motru |
no tak to je prostě Česká republika, jednou to jde a jednou ne.... záleží na koho narazíš, ale první nepochopitelný je to, že když třeba moje auto dovezl kdosi z Německa a všechno vyřizoval a i musel vyběhat papíry u Roveru, a pak do toho techničáku napíšou že to má kat a projde to dovozovou technickou a pak ti za dva roky řeknou že to neprojde mad tim fakt zůstává rozum stát. |
Autor: | minicar [ 26. říj 2011 19:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: typ motru |
sem z toho blazen,ale snad se z toho nejak vymanim,ted se to bude resit,kdyz uz sem dnes odstranil mouchy na chodu motoru |
Autor: | Ondra [ 27. úno 2012 14:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: typ motoru |
užitečná stránka s detailním výpisem, který motor série A- a o jaké specifikaci byl užit a v kterém modelu.. včetně specifikace úprav John Cooper Garages http://www.aronline.co.uk/blogs/2011/08 ... -a-series/ |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |