Logo
Právě je 28. bře 2024 10:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 22. říj 2013 15:01 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 22. říj 2013 14:47
Příspěvky: 9
Bydliště: Liberec
Dobrý den,
pořídil jsem motor originál 1,3 karburátor z roku 1992.
Bohužel motor má jen origo 50k.
Pro motor mám připraven LCB a dvojitý HS2 + výfuk.

Otázka je: pokud chci zvýšit výkon pomocí vačky hlavy atd. tak zda je nutné shánět motor z MPi a pak teprve Mpi upravovat?
Co je vůbec jiného ve standardním motoru 1,3 50k a 1,3 63k pokud opomenu vstřikování? je to jen Vačka nebo i hlava nebo i něco jiného?

Rad od Vás uslyším názory :D

jzd


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22. říj 2013 15:55 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 06. lis 2010 09:36
Příspěvky: 523
Bydliště: 49.812631,13.394144
Pokud bys chtěl zachovat karburátor je ti MPI k ničemu,schází mu rozdělovač.Já mam spi a šel jsem cestou:motor z Metra a překopat na vstřik,popravdě nevím kolik měl motor v serii ale teď jsem na 75 k a 115 Nm.
http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=4602
http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=13&t=3843&start=160#p41937
Ale musíš počítat že to bude stát mesmysl,ale otom asi celé Mini je :roll:
Rozdíl v motorech je v kopresi a asi v hlavě.

_________________
I MINI věci dělají velkou radost
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 22. říj 2013 21:06 
Offline
weban minifóra
weban minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 10. led 2005 10:35
Příspěvky: 1433
Bydliště: Plzeň/Praha
hlavne by bylo jeste dobre napsat podle ceho si zjistil co mas za motor, sehnal si ho extra nebo ho mas v aute? Chtelo by se to vic rozepsat.... a pokud by si chtel zvetsit "jednoduse" vykon, tak by mela stacit vymenit hlava....

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 23. říj 2013 07:19 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 22. říj 2013 14:47
Příspěvky: 9
Bydliště: Liberec
motor má číslo 12A2BG03. Pořídil jsem ho komplet s převodovkou. Teď přemýšlím nad tím, zda pořídit jinou vačku a hlavu abych se přiblížit k 60k a pak řešit další úpravy jako dvojitý karburátor svody atd, nebo se na to vyprdnout a shánět přímo motor MPI. Určitě chci jezdit s karburátory.Zaprvé je už mám v perfektním stavu a zadruhé SPI a MPI je na mě moc drátů :oops:

díky za vaše nápady..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 23. říj 2013 10:19 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 19. úno 2008 16:30
Příspěvky: 515
Bydliště: Plzeň CITY
Tak kup hlavu z MPI/SPI,pokud ti bude stačit něco kolem těch 60k,možná vahadla s jiným přepákováním a uvidíš jak se ti to podaří odladit.Ono vačka bude stejná a těma vahadlama by se ti mohl nahoře trochu posílit.Vačku měnil tady Jirka a pak měl problém,aby mu někdo projel ložiska.,tak bych šel cestou nejmenšího odporu. :mrgreen:

_________________
Finally,I've been MINISHED!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz