Logo
Právě je 15. lis 2019 17:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Informace k motoru 1.3l
PříspěvekNapsal: 05. črc 2015 14:22 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 28. pro 2014 17:47
Příspěvky: 3
Bydliště: Praha
Dobry den,
jiz delsi dobu hledam classic mini na zrestaurovani a nyni se vyrojily zajimave nabidky za rozumnou cenu. Ale k otazce: vetsina z nich jsou modely z let 80tych az 90tych, pricemz obsahuji motory o objemu 1.3l. Podle https://en.m.wikipedia.org/wiki/BMC_A-Series_engine jsou ale motory A+ o tomto objemu montovany do modelu z let 90+ (pokud vynechame model Cooper S, ERA). Je tedy velice pravdepodobne, ze se jedna o prestavby. Jake mohou v tomto pripade vzniknout problemy pri kontrole napr. STK? Co vse je spjato s vymenou motoru a jaka je priblizne financni narocnost takoveho ukonu?
Dekuji


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Informace k motoru 1.3l
PříspěvekNapsal: 06. črc 2015 09:23 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 06. lis 2010 09:36
Příspěvky: 496
Bydliště: 49.812631,13.394144
Čau
Pokud ses pozorně díval tak A+ je tam uveden od roku 80 (někde se uvádí asi 83) a vejš.
A pokud nejsi znalec tak rozdíl nepoznáš.Hlavně koukej aby tam nebyl červenej litr :roll:
Rozdíly si nastuduj na netu nebo tady,nechce se mi to hledat :)

_________________
I MINI věci dělají velkou radost
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Informace k motoru 1.3l
PříspěvekNapsal: 06. črc 2015 10:43 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 28. pro 2014 17:47
Příspěvky: 3
Bydliště: Praha
Ahoj, diky za odpoved. Abych pravdu rekl, tak jsem se dival pozorne. Myslim, ze je to tak psane i v knize od Bukovcaka, jen ji ted nemam u sebe. Motory serie A+ o objemu 1,3L se zacaly delat nekdy v roce 1980, ale tehdy se montovaly do jinych modelu, nez bylo prave Mini. Tam se dostaly az nekdy v poslednich 10ti letech vyroby.
Je ale mozne, ze se mylim. Nejsem odbornik, proto se ptam zde.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Informace k motoru 1.3l
PříspěvekNapsal: 06. črc 2015 11:57 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 06. lis 2010 09:36
Příspěvky: 496
Bydliště: 49.812631,13.394144
j.beE píše:
Ahoj, diky za odpoved. Abych pravdu rekl, tak jsem se dival pozorne. Myslim, ze je to tak psane i v knize od Bukovcaka, jen ji ted nemam u sebe. Motory serie A+ o objemu 1,3L se zacaly delat nekdy v roce 1980, ale tehdy se montovaly do jinych modelu, nez bylo prave Mini. Tam se dostaly az nekdy v poslednich 10ti letech vyroby.
Je ale mozne, ze se mylim. Nejsem odbornik, proto se ptam zde.


Tak to se omlouvám :unsure: .Moc jsem nad tím nepřemýšlel ale nejspíš máš pravdu.
Každopádně jsem narazil na zajímavou stránku s podrobnou specifikací jednotlivých modelů :
http://www.automobile-catalog.com/model/mini/mini_mini.html
http://www.automobile-catalog.com/model/austin/mini.html

Každopádně aut z 80 let s motorem 1275 A+ je určitě dost.Já například mám rok 96 s motorem 86 z metra na kterém byl štítek z litra.

Příloha:


_________________
I MINI věci dělají velkou radost
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Informace k motoru 1.3l
PříspěvekNapsal: 07. črc 2015 11:34 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra

Registrován: 28. pro 2014 17:47
Příspěvky: 3
Bydliště: Praha
Ano, Mini s motory o objemu 1,3L, kde evidentne nejsou puvodni, je hodne. Ale zpet k puvodni otazce - jake mohou nastat komplikace z takove prestavby napr. STK?
Co vsechno souvisi s vymenou motoru? Preci jen je v tuto chvili o hodne levnejsi koupit udrzovany litr, tak co vse by zahrnovalo tuto prestavbu?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Informace k motoru 1.3l
PříspěvekNapsal: 07. črc 2015 11:37 
Offline
weban minifóra
weban minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 10. led 2005 10:35
Příspěvky: 1379
Bydliště: Plzeň/Praha
komplikace nejspis zadne, pokud bude souhlasit cislo na stitku (kod motoru) s kodem, ktery je uvedeny v TP, tak nikdo nepozna (z lajcke verejnosti), ze je tam jiny motor.

A pokud se budeme bavit o prestavbe z litru na 1,3 po technicke strance, tak jeden motor vyndas a druhej nandas. Pokud myslis, i z hlediska papirovani, tak by to urcite taky slo, ale co by to obnaselo netusim...

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Informace k motoru 1.3l
PříspěvekNapsal: 07. črc 2015 11:51 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 06. lis 2010 09:36
Příspěvky: 496
Bydliště: 49.812631,13.394144
A pak záleží asi na tom co máš v TP ? Pokud je tam1.3 tak asi není problém zapsat ho i u nás.Jestli povolí přestavbu na 1.3 když se v tom roce nedělal ?? Řešil bych to štítkem.

_________________
I MINI věci dělají velkou radost
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz