Prepnout do plneho zobrazeni
Pohonné jednotky v Mini a všechny úpravy s nimi spojené...
Odeslat odpověď

Informace k motoru 1.3l

05. črc 2015 14:22

Dobry den,
jiz delsi dobu hledam classic mini na zrestaurovani a nyni se vyrojily zajimave nabidky za rozumnou cenu. Ale k otazce: vetsina z nich jsou modely z let 80tych az 90tych, pricemz obsahuji motory o objemu 1.3l. Podle https://en.m.wikipedia.org/wiki/BMC_A-Series_engine jsou ale motory A+ o tomto objemu montovany do modelu z let 90+ (pokud vynechame model Cooper S, ERA). Je tedy velice pravdepodobne, ze se jedna o prestavby. Jake mohou v tomto pripade vzniknout problemy pri kontrole napr. STK? Co vse je spjato s vymenou motoru a jaka je priblizne financni narocnost takoveho ukonu?
Dekuji

Re: Informace k motoru 1.3l

06. črc 2015 09:23

Čau
Pokud ses pozorně díval tak A+ je tam uveden od roku 80 (někde se uvádí asi 83) a vejš.
A pokud nejsi znalec tak rozdíl nepoznáš.Hlavně koukej aby tam nebyl červenej litr :roll:
Rozdíly si nastuduj na netu nebo tady,nechce se mi to hledat :)

Re: Informace k motoru 1.3l

06. črc 2015 10:43

Ahoj, diky za odpoved. Abych pravdu rekl, tak jsem se dival pozorne. Myslim, ze je to tak psane i v knize od Bukovcaka, jen ji ted nemam u sebe. Motory serie A+ o objemu 1,3L se zacaly delat nekdy v roce 1980, ale tehdy se montovaly do jinych modelu, nez bylo prave Mini. Tam se dostaly az nekdy v poslednich 10ti letech vyroby.
Je ale mozne, ze se mylim. Nejsem odbornik, proto se ptam zde.

Re: Informace k motoru 1.3l

06. črc 2015 11:57

j.beE píše:Ahoj, diky za odpoved. Abych pravdu rekl, tak jsem se dival pozorne. Myslim, ze je to tak psane i v knize od Bukovcaka, jen ji ted nemam u sebe. Motory serie A+ o objemu 1,3L se zacaly delat nekdy v roce 1980, ale tehdy se montovaly do jinych modelu, nez bylo prave Mini. Tam se dostaly az nekdy v poslednich 10ti letech vyroby.
Je ale mozne, ze se mylim. Nejsem odbornik, proto se ptam zde.


Tak to se omlouvám :unsure: .Moc jsem nad tím nepřemýšlel ale nejspíš máš pravdu.
Každopádně jsem narazil na zajímavou stránku s podrobnou specifikací jednotlivých modelů :
http://www.automobile-catalog.com/model/mini/mini_mini.html
http://www.automobile-catalog.com/model/austin/mini.html

Každopádně aut z 80 let s motorem 1275 A+ je určitě dost.Já například mám rok 96 s motorem 86 z metra na kterém byl štítek z litra.

11403277_436515723197739_8622999096401393041_n.jpg

Re: Informace k motoru 1.3l

07. črc 2015 11:34

Ano, Mini s motory o objemu 1,3L, kde evidentne nejsou puvodni, je hodne. Ale zpet k puvodni otazce - jake mohou nastat komplikace z takove prestavby napr. STK?
Co vsechno souvisi s vymenou motoru? Preci jen je v tuto chvili o hodne levnejsi koupit udrzovany litr, tak co vse by zahrnovalo tuto prestavbu?

Re: Informace k motoru 1.3l

07. črc 2015 11:37

komplikace nejspis zadne, pokud bude souhlasit cislo na stitku (kod motoru) s kodem, ktery je uvedeny v TP, tak nikdo nepozna (z lajcke verejnosti), ze je tam jiny motor.

A pokud se budeme bavit o prestavbe z litru na 1,3 po technicke strance, tak jeden motor vyndas a druhej nandas. Pokud myslis, i z hlediska papirovani, tak by to urcite taky slo, ale co by to obnaselo netusim...

Re: Informace k motoru 1.3l

07. črc 2015 11:51

A pak záleží asi na tom co máš v TP ? Pokud je tam1.3 tak asi není problém zapsat ho i u nás.Jestli povolí přestavbu na 1.3 když se v tom roce nedělal ?? Řešil bych to štítkem.
Odeslat odpověď