CLASSIC MINI http://classic.minicooperklub.cz/ |
|
Informace k motoru 1.3l http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=5939 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | j.beE [ 05. črc 2015 14:22 ] |
Předmět příspěvku: | Informace k motoru 1.3l |
Dobry den, jiz delsi dobu hledam classic mini na zrestaurovani a nyni se vyrojily zajimave nabidky za rozumnou cenu. Ale k otazce: vetsina z nich jsou modely z let 80tych az 90tych, pricemz obsahuji motory o objemu 1.3l. Podle https://en.m.wikipedia.org/wiki/BMC_A-Series_engine jsou ale motory A+ o tomto objemu montovany do modelu z let 90+ (pokud vynechame model Cooper S, ERA). Je tedy velice pravdepodobne, ze se jedna o prestavby. Jake mohou v tomto pripade vzniknout problemy pri kontrole napr. STK? Co vse je spjato s vymenou motoru a jaka je priblizne financni narocnost takoveho ukonu? Dekuji |
Autor: | jirka2030 [ 06. črc 2015 09:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Informace k motoru 1.3l |
Čau Pokud ses pozorně díval tak A+ je tam uveden od roku 80 (někde se uvádí asi 83) a vejš. A pokud nejsi znalec tak rozdíl nepoznáš.Hlavně koukej aby tam nebyl červenej litr Rozdíly si nastuduj na netu nebo tady,nechce se mi to hledat |
Autor: | j.beE [ 06. črc 2015 10:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Informace k motoru 1.3l |
Ahoj, diky za odpoved. Abych pravdu rekl, tak jsem se dival pozorne. Myslim, ze je to tak psane i v knize od Bukovcaka, jen ji ted nemam u sebe. Motory serie A+ o objemu 1,3L se zacaly delat nekdy v roce 1980, ale tehdy se montovaly do jinych modelu, nez bylo prave Mini. Tam se dostaly az nekdy v poslednich 10ti letech vyroby. Je ale mozne, ze se mylim. Nejsem odbornik, proto se ptam zde. |
Autor: | jirka2030 [ 06. črc 2015 11:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Informace k motoru 1.3l |
j.beE píše: Ahoj, diky za odpoved. Abych pravdu rekl, tak jsem se dival pozorne. Myslim, ze je to tak psane i v knize od Bukovcaka, jen ji ted nemam u sebe. Motory serie A+ o objemu 1,3L se zacaly delat nekdy v roce 1980, ale tehdy se montovaly do jinych modelu, nez bylo prave Mini. Tam se dostaly az nekdy v poslednich 10ti letech vyroby. Je ale mozne, ze se mylim. Nejsem odbornik, proto se ptam zde. Tak to se omlouvám .Moc jsem nad tím nepřemýšlel ale nejspíš máš pravdu. Každopádně jsem narazil na zajímavou stránku s podrobnou specifikací jednotlivých modelů : http://www.automobile-catalog.com/model/mini/mini_mini.html http://www.automobile-catalog.com/model/austin/mini.html Každopádně aut z 80 let s motorem 1275 A+ je určitě dost.Já například mám rok 96 s motorem 86 z metra na kterém byl štítek z litra. Příloha: |
Autor: | j.beE [ 07. črc 2015 11:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Informace k motoru 1.3l |
Ano, Mini s motory o objemu 1,3L, kde evidentne nejsou puvodni, je hodne. Ale zpet k puvodni otazce - jake mohou nastat komplikace z takove prestavby napr. STK? Co vsechno souvisi s vymenou motoru? Preci jen je v tuto chvili o hodne levnejsi koupit udrzovany litr, tak co vse by zahrnovalo tuto prestavbu? |
Autor: | MiniMike [ 07. črc 2015 11:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Informace k motoru 1.3l |
komplikace nejspis zadne, pokud bude souhlasit cislo na stitku (kod motoru) s kodem, ktery je uvedeny v TP, tak nikdo nepozna (z lajcke verejnosti), ze je tam jiny motor. A pokud se budeme bavit o prestavbe z litru na 1,3 po technicke strance, tak jeden motor vyndas a druhej nandas. Pokud myslis, i z hlediska papirovani, tak by to urcite taky slo, ale co by to obnaselo netusim... |
Autor: | jirka2030 [ 07. črc 2015 11:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Informace k motoru 1.3l |
A pak záleží asi na tom co máš v TP ? Pokud je tam1.3 tak asi není problém zapsat ho i u nás.Jestli povolí přestavbu na 1.3 když se v tom roce nedělal ?? Řešil bych to štítkem. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |