CLASSIC MINI http://classic.minicooperklub.cz/ |
|
Informace k motoru 1.3l http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=5939 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | j.beE [ 05. črc 2015 14:22 ] |
Předmět příspěvku: | Informace k motoru 1.3l |
Dobry den, jiz delsi dobu hledam classic mini na zrestaurovani a nyni se vyrojily zajimave nabidky za rozumnou cenu. Ale k otazce: vetsina z nich jsou modely z let 80tych az 90tych, pricemz obsahuji motory o objemu 1.3l. Podle https://en.m.wikipedia.org/wiki/BMC_A-Series_engine jsou ale motory A+ o tomto objemu montovany do modelu z let 90+ (pokud vynechame model Cooper S, ERA). Je tedy velice pravdepodobne, ze se jedna o prestavby. Jake mohou v tomto pripade vzniknout problemy pri kontrole napr. STK? Co vse je spjato s vymenou motoru a jaka je priblizne financni narocnost takoveho ukonu? Dekuji |
Autor: | jirka2030 [ 06. črc 2015 09:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Informace k motoru 1.3l |
Čau Pokud ses pozorně díval tak A+ je tam uveden od roku 80 (někde se uvádí asi 83) a vejš. A pokud nejsi znalec tak rozdíl nepoznáš.Hlavně koukej aby tam nebyl červenej litr ![]() Rozdíly si nastuduj na netu nebo tady,nechce se mi to hledat ![]() |
Autor: | j.beE [ 06. črc 2015 10:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Informace k motoru 1.3l |
Ahoj, diky za odpoved. Abych pravdu rekl, tak jsem se dival pozorne. Myslim, ze je to tak psane i v knize od Bukovcaka, jen ji ted nemam u sebe. Motory serie A+ o objemu 1,3L se zacaly delat nekdy v roce 1980, ale tehdy se montovaly do jinych modelu, nez bylo prave Mini. Tam se dostaly az nekdy v poslednich 10ti letech vyroby. Je ale mozne, ze se mylim. Nejsem odbornik, proto se ptam zde. |
Autor: | jirka2030 [ 06. črc 2015 11:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Informace k motoru 1.3l |
j.beE píše: Ahoj, diky za odpoved. Abych pravdu rekl, tak jsem se dival pozorne. Myslim, ze je to tak psane i v knize od Bukovcaka, jen ji ted nemam u sebe. Motory serie A+ o objemu 1,3L se zacaly delat nekdy v roce 1980, ale tehdy se montovaly do jinych modelu, nez bylo prave Mini. Tam se dostaly az nekdy v poslednich 10ti letech vyroby. Je ale mozne, ze se mylim. Nejsem odbornik, proto se ptam zde. Tak to se omlouvám ![]() Každopádně jsem narazil na zajímavou stránku s podrobnou specifikací jednotlivých modelů : http://www.automobile-catalog.com/model/mini/mini_mini.html http://www.automobile-catalog.com/model/austin/mini.html Každopádně aut z 80 let s motorem 1275 A+ je určitě dost.Já například mám rok 96 s motorem 86 z metra na kterém byl štítek z litra. Příloha: |
Autor: | j.beE [ 07. črc 2015 11:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Informace k motoru 1.3l |
Ano, Mini s motory o objemu 1,3L, kde evidentne nejsou puvodni, je hodne. Ale zpet k puvodni otazce - jake mohou nastat komplikace z takove prestavby napr. STK? Co vsechno souvisi s vymenou motoru? Preci jen je v tuto chvili o hodne levnejsi koupit udrzovany litr, tak co vse by zahrnovalo tuto prestavbu? |
Autor: | MiniMike [ 07. črc 2015 11:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Informace k motoru 1.3l |
komplikace nejspis zadne, pokud bude souhlasit cislo na stitku (kod motoru) s kodem, ktery je uvedeny v TP, tak nikdo nepozna (z lajcke verejnosti), ze je tam jiny motor. A pokud se budeme bavit o prestavbe z litru na 1,3 po technicke strance, tak jeden motor vyndas a druhej nandas. Pokud myslis, i z hlediska papirovani, tak by to urcite taky slo, ale co by to obnaselo netusim... |
Autor: | jirka2030 [ 07. črc 2015 11:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Informace k motoru 1.3l |
A pak záleží asi na tom co máš v TP ? Pokud je tam1.3 tak asi není problém zapsat ho i u nás.Jestli povolí přestavbu na 1.3 když se v tom roce nedělal ?? Řešil bych to štítkem. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |