Logo
Právě je 27. dub 2024 08:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 13. zář 2006 18:01 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 23. led 2005 21:48
Příspěvky: 298
Bydliště: Plzeň
Mám prozbu o radu... Můj drak se v nízkých otáčkách děsně kucká(ba i dusí až chcípne)... Už jsem zkusil vyčistit svíčky a kontakty... Táta mi říkal že je to pecka na kladívkách rozdělovače,to jsem taky očistil... Ještě mě napadá zda je dobře nastaven odtrh,akorat nevim jakou by měl mít hodnotu.. Stojím o každou radu páč chci jet na NarozeMini ale s drakem v tomhle stavu bych tam nedojel :( ... díky martty

_________________
Když ho miluješ není co řešit :) ..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13. zář 2006 18:54 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 01. říj 2005 11:30
Příspěvky: 673
Bydliště: Teplice
Zkus odpojit podtlak od karburátoru a něčím to zaslep,někdy to pomůže.

_________________
MINI je můj "BAJPÁS"
www.facebook.com/namrdracing


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13. zář 2006 20:27 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 09. led 2005 18:40
Příspěvky: 541
Bydliště: Brno
Problém nemusí být nutně v zapalování. Odtrh je 0,35 - 0,40 mm.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14. zář 2006 07:37 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 07. úno 2006 11:47
Příspěvky: 308
Bydliště: LN
Odtrh můžeš nastavit podle síly "motex" pásky. Pak můžeš mrknout na vzduchový filtr, zkontrolovat předstih a poštelovat karburátor.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14. zář 2006 21:05 
ja bych spis nastavil bohatost smesi. Jak to jde do otacek? kdyby to byla pecka na kontaktech tak by to v otackach nestihalo. zkus si pohrat s tou bohatosti


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14. zář 2006 21:38 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 23. led 2005 21:48
Příspěvky: 298
Bydliště: Plzeň
tak jakmile se zakucká tak,když vyšlápnu spojku a protočím ho do otáček tak jede zas chvíli v pohodě... Teď je navíc novej problém, zlomil se mi ten plíšek co drží víko rozdělovače..Dá se nahradit nějakým jinym,neměl jste někdo podobnej problém???

Jinak,jsem zkontroloval filtr a podtlakovou regulaci a tam je vše ok,bohužel to nemůžu zkusit projet,bez víka to jde blbě :-D .... Snad se to stihne dát do kupy...

Každopádně diky všem za rady a těšim se na další .... Ještě jednou díky...

_________________
Když ho miluješ není co řešit :) ..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28. zář 2006 07:55 
Martty píše:
tak jakmile se zakucká tak,když vyšlápnu spojku a protočím ho do otáček tak jede zas chvíli v pohodě... Teď je navíc novej problém, zlomil se mi ten plíšek co drží víko rozdělovače..Dá se nahradit nějakým jinym,neměl jste někdo podobnej problém???

Jinak,jsem zkontroloval filtr a podtlakovou regulaci a tam je vše ok,bohužel to nemůžu zkusit projet,bez víka to jde blbě :-D .... Snad se to stihne dát do kupy...

Každopádně diky všem za rady a těšim se na další .... Ještě jednou díky...


V prvom rade dolej olej do karburátora. ( hydraulický alebo do pneu náradia)


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28. zář 2006 19:27 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 23. led 2005 21:48
Příspěvky: 298
Bydliště: Plzeň
mini už je relativně v pohodě..Co se týče kuckání je vyřešeno...Ještě jednou díky za rady... :)

_________________
Když ho miluješ není co řešit :) ..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 19. srp 2007 16:51 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 16. lis 2005 13:15
Příspěvky: 14
Zdar a silu, vazeni radci.

Jsem docela bezradny a tak se pokousim dotazat konfery.
Nase Mini z roku 1986, odmita jezdit rychleji, nez 80 km/h, do kopce 20-30 km/h.

Jeli jsme ze Vsetina do Zurichu (1000km), celou dobu v pohode a po prujezdu jednim ucpanym mestem,
tedy vicemene v kolone asi 12 km, nechce vic jet, ztratilo tak polovinu sily, co v motoru melo.

Po tom prujezdu jsme i nabrali novy benzin, ale ten jsem uz poloviny v nadrzi naredil a stale beze zmeny.
Co jsem uz zkusil:
- nove 4 bodove svicky od Bosch
- vymenit vysokonapetove kabely
- vymenit rozdelovac i palec
- seridil jsem karbec
- serizene ventily
- tlaky ve valcich 14 Bar +- 0,3 ,
- civka odpor 2,5 Ohmu, na kontaktech napeti 7,5 Voltu ?? to moc nechapu
- napeti na alternatoru bez zateze 14,4 V

Prehrati motor nevykazoval, nevaril, teplota byla mirne zvysena, po vypnuti trpel samozapalem, po serizeni karbecu ok.

Minik ma navic rizeny katalyzator, ridici jednotka pripousti primo do sani vice vzduchu (ochuzuje smes),
hadice jsem zaskrtil, taky beze zmeny. Jedine, co me jeste napada, je vycistit karbec a koupit novy
origo vyfuk a cely kat a jednotku hodit do haj....
Mate nekdo nejaky napad, co jeste zkusit, kde jake napeti zmerit ?
Je mozne, ze by se ten podelany kat nejak pricpal ?
Pri prudsim pridani plynu obcas streli do vyfuku, driv to nedelal. Poslechove jedou vsechny 4 valce,
kdyz je motor studeny, spatne startuje a chvilkama jede jen na 3 valce.


Predem moc diky, za vsechny napady i silene teorie, me uz vsechny dosly.

Bob z Zurichu

PS: Jinak Minik v pohode vyskotacil k parkovisti pod Hitlerovym orlim hnizdem cca 24% stoupani, ale to jeste bylo vse ok, k problemu doslo o 400 km dal.

_________________
MKII rok vyroby 1986
Motor 1098ccm bez uprav, jeden Karbec + rizeny katalyzator


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Nápad?
PříspěvekNapsal: 19. srp 2007 20:39 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 23. srp 2006 08:12
Příspěvky: 61
Bydliště: Janov u Litomyšle
Mě dělala podobný problém prasklá podtlaková hadička (její koncovka) od vstřiku k řídící jednotce ( u Spi).
Jen trochu nerozumím v tvém popisu kombinaci řídící jenotka a karburátor?

_________________
Zdar jak sviňa


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20. srp 2007 12:48 
Offline
machr minifóra
machr minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 29. zář 2006 10:09
Příspěvky: 361
Bydliště: Palkovice
Z toho co píšeš nevím jestli máš karbec nebo vstřik s řídící jednotkou?????
Ale pokud karbec a trpí to samozápaly, zak si seřiď směs a předstih.
Pokud máš vstřikování, tak to může být víc věcí, jednak podtlak k řídící jednotce, ucpaný palivový filtr atd.
A elektrika je vůbec slabost. Doporučuji veškeré konektory očistit a ošetřit.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20. srp 2007 16:12 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 16. lis 2005 13:15
Příspěvky: 14
Dik za rady.

Mam prave vrazednou kombinaci, mam normalni karbec, ale s rizenym katem. Opravdu to existuje, podle technika na emisich ovsem nefunguje :-)

Je to vynalez z germanska, kdy vas motivuji danema k nakupu katalyzatoru. A to tak, ze se vam investice do 1 az 2 let vrati, to nemluvim o tom, ze auto bez katu je temer neprodejne. Kat je rizeny, proto ta ridici jednotka, ovsem ta ma jen vstup z lambda sondy a vystup do elektro ventilu, ktery otevira primy vstup vzduchu do sani za karbecem. Ochudi smes.

Minik ma zatim aktivni nemecke papiry, ale brzy se bude prehlasovat na svycarske, tak jsem zvedav co rekno na verzi bez katu, protoze kat uz oficialne neexistuje a za cas nebude existovat ani fyzicky.

Vsechny kontakty jeste ocistim, karbec uz jsem seridil, samozapaly se uz nekonaji, vykon porad stejne spatne. Zkusim seridit jeste predstih, zatim nevim jak na to, ale to najdu.

Bob

_________________
MKII rok vyroby 1986
Motor 1098ccm bez uprav, jeden Karbec + rizeny katalyzator


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21. srp 2007 22:50 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 16. lis 2005 13:15
Příspěvky: 14
Ne, ten jsem nemenil, nicmene, neni rozdil jestli tam je nebo neni, teda na volnobeh a pri pridani plynu kdyz auto stoji na miste. Ale za pokus to stoji.

Problem je v tom, ze vykon poklesl velmi nahle.
Dnes jsem dostal tip, ze to bude na 99% ucpany kat. Takze tudy se ted dam. Mozna zkusim jet chvilku bez vyfuku, ovsem musim najit nejaky dobry placek, kde nejsou lidi ;-)

Teorie s katem je velmi pravdepodobna, pri popojizdeni v kolone se musel paradne rozehrat, tudiz doslo k nejake promene, z motoru se ztraci olej, urcite i nejake mnozstvi prave pres vyfuk, tedy pres ten kat a tam asi nadelal neplechu.

No dam, vedet.

_________________
MKII rok vyroby 1986
Motor 1098ccm bez uprav, jeden Karbec + rizeny katalyzator


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23. srp 2007 21:49 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 16. lis 2005 13:15
Příspěvky: 14
Takze, problem, nalezen.

Zcela jednoduse: motor se pri pojizdeni v kolone rozpalil, vic nez byva zvykem, a horko preslo
po hrideli do rozdelovace, tam jednoduse natavilo takovou plastovou kokotinu co rozpojuje kontakty
a klouze po hrideli.

Proste je to z takoveho podelaneho termoplastu, co nevydrzel. Kotakty se temer neotviraly (tak 0,05), po opetovnem
serizeni na 0,4 mm jede jako drak. :-)

Zeby se plast tak rychle obrousil, se mi nezda, ale mozne je vse :-)

Kazdopadne katalyzator pujde do kytek hned v zapeti v ramci posileni motoru.


Diky za rady Bob

_________________
MKII rok vyroby 1986
Motor 1098ccm bez uprav, jeden Karbec + rizeny katalyzator


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25. srp 2007 23:35 
Offline
nováček minifóra
nováček minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 16. lis 2005 13:15
Příspěvky: 14
Kutilem je slabe slovo, normalne natvrdo to byl kokot. Tech veci co jsem tam uz nasel, je neskutecne, on snad znal jen kladivo :-/

_________________
MKII rok vyroby 1986
Motor 1098ccm bez uprav, jeden Karbec + rizeny katalyzator


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz