Stránka 11

Spojení motorového bloku(A) a převodovky z metra(A+)

Napsal: 10. lis 2006 11:42
od Hopkirk
Neví někdo, jestli lze motorový blok(A) - starý typ spojit s převodovkou z metra(A+)?

Napsal: 10. lis 2006 19:41
od MiniMike
no myslim si, ze to jde, ale bude to blbe zprevodovany

KDO VÍ

Napsal: 10. lis 2006 21:02
od newmini
V tom problém není ale pozor na ložiska na mezikole a spodní hřídeli v tzv. želvě múžou být jiná ale jde to řešit.

Re: KDO VÍ

Napsal: 15. lis 2006 19:20
od richard
nevmini píše:V tom problém není ale pozor na ložiska na mezikole a spodní hřídeli v tzv. želvě múžou být jiná ale jde to řešit.


Tie kolečká sú určite iné. Stare má menší priemer hriadele na medzikolečku tak to nepasuje do obalu ktorý sa dáva zboku.

A či A PLUS motor

Napsal: 13. zář 2008 19:42
od cappy
jak poznam jaký typ motoru to je. Je to z metra a číslo je
12H 996AA 15806 (posledních 5 čísel nevim jistě ale mělo by to tak být)
díky

Napsal: 13. zář 2008 20:21
od Mekkk
Řekl bych ,že je to určitě serie A+. A co vím tak by 1,3 blok serie A měl mít krytky zdvihátek na zadní straně.

Re: A či A PLUS motor

Napsal: 08. říj 2008 21:00
od O.T.
cappy píše:jak poznam jaký typ motoru to je. Je to z metra a číslo je
12H 996AA 15806


12 = 1275 ccm
H = napříč uložený blok

996 = dobíjení alternátorem s mínusovou kostrou, mechanická pumpa, (vyšší komprese, 3,44 stálý převod)
AA = odvětrání + regulace teploty nasávaného vzduchu - velmi vznosný pojem pro ten plechový nesmysl na plastové schránce vzduchového filtru.

Zbytek čísel = sériové číslo

Napsal: 08. říj 2008 21:33
od Mekkk
Motor by to měl být dle toho co jsem ted pročetl z MG Metro komprese 10,5:1 8)