Stránka 1 z 2
Přestavba na karburátor
Napsal: 08. bře 2005 16:50
od mrakulda
Zkuste někdo napsat,co by obnášela přestavba zSpi na karburátor.
Napsal: 08. bře 2005 21:38
od O.T.
mm
Napsal: 09. bře 2005 00:03
od Návštěvník
peco motor OT ? neviem nemam predstavu
Napsal: 09. bře 2005 00:05
od minimar
nejak mi to strAJKUJE TO SOM BOL JA

Napsal: 09. bře 2005 15:12
od mrakulda
Ale ne v pohodě,myslel jsem ,že by třeba stačila hlava a tak. Ale moc mě to není jasný jak,zapalování a věci kolem.
Napsal: 10. bře 2005 17:35
od O.T.
Pokud vím, tak Spi nemá el.zapalování systémem MEMS. A vstřikovací jedn. je napasovaná na hlavu stejně jako u posledních karburátorů SU HIF30. Řídící jednotka pak bývá standartně na místě nádržky na ostřikovač(ta bývá v kufru) Mohlo by se tedy zdát, že to nebude taková fuška, ale nevím, jaký by to mělo přínos.
Napsal: 10. bře 2005 23:10
od jurash
nezbyva nez souhlasit s O.T. ...
Napsal: 13. bře 2005 13:13
od mrakulda
Dobře měl jsem představu,lehčího tuningu motru,ale je mě líto stávajcí měnit(vyloženě motor ) má tlaky 13 a to myslím,že je slušný.
Další věc je to ,že v současný době dost žere(cca20/100km)
To je na můj vkus a na mini bez úprav dost.
Proto se zeptám vás,co mají s mini zkušenost ,kde bych našel lambda sondu pokud tam je . A jestli by to bez ní jelo.Byl jsm totiž pod autem a(oprava výfuku) nikde jsem jí tam neviděl. Předchozí majitelé odstranili kat. Myslím si,že jí třeba nějak zapojily natvrdo(vyhodnocuje,že je to chudý) Co myslíte?
Nebo vás napadá,kde by mohl být zakopanej pes?
popř řešení?
Napsal: 13. bře 2005 14:47
od jurash
sondu bych hledal na potrubi co nejblize k hlave (rek bych, ze je to neprehlednutelna vec)....pokud tam sonda neni, pocitac jede na nouzovy rezim, a smes se zbytecne obohacuje...
Napsal: 14. bře 2005 13:05
od mrakulda
A taže jsme asi přišli na chybu. Mrknu na to pořádně,ale nebyla tam.
Napsal: 14. bře 2005 15:39
od O.T.
mm
Napsal: 14. bře 2005 15:43
od jurash
netvrdim ze to musi nutne byt tak jak rikam, ale muj znamej ma VW Corrado G60 a mel tam spatnou lambdu....nez ji vymenil jezdil standartne za 25litru...
to mrakulda: jak je to s teplejma startama? naskoci ti motor bez problemu??
Napsal: 14. bře 2005 19:58
od Roob Milan
Nejspíš bude závada v teplotním čidle pro počítač,dá se to přeměřit.Lambda by to neměla tolik ovlivnit. Co se týká montáže karburátoru,tam problém není,ten je pouze v rozdělovači a částečně v elektrice.Aby to šlo předělat musí být v bloku,jednoduše řečeno,vývod na rozdělovač!
Napsal: 13. čer 2005 16:48
od mrakulda
No nevím kde je zakopaný pes,ale ted to nejede už vůbec. Máte teda někdo představu co s tím? Pokud máte někdo kludný nápad tak sem s ním.
Chtěl bych si ještě letos pojezdit.
Lambda tam je a teplý starty ok.
Přeci nemůže ta stříkačka bejt tak složitá.

jde predelat spi na karburator?
Napsal: 25. kvě 2007 15:16
od duly11
Ahoj kluci chci se zeptat jestli nahodou nekdo nema zkusenost s motorem spi a jestli se nahodou neda predelat na karburator. A jeste se chci zeptat co bych musel koupit a udelat?
Napsal: 25. kvě 2007 17:47
od minitom
On ti zase někdo poradí a ty ho potom zase sejmeš to čekej

Napsal: 25. kvě 2007 19:42
od duly11
Proc myslis?

Napsal: 25. kvě 2007 19:55
od Návštěvník
No jasne,ze to jde,ale proc to chces delat?Blbne ti SPI?Jestli ne tak si radsi setri na kola.Auto musi mit poradny kola.Na motor se ted vyprdni,kdyz ti funguje.

Napsal: 25. kvě 2007 20:05
od duly11
No ja nevim jake pouzit. 10 ALU NEBO 13 ALU? proste nevim.
Napsal: 25. kvě 2007 22:20
od minidan