Prepnout do plneho zobrazeni
Opravy, úpravy, renovace ......
Odeslat odpověď

Start engine button

08. bře 2012 12:27

:banana: Tak mi přišla z rallyebazaru Speedpro spínací skříňka s odpojovačem, třema leteckejma spínačema a startovacím knoflíkem :andare: A teď řeším, jak se ten zázračný puntík zapojí. Podle logiky by měl jen rozpojovat kabel od klíčku, neb má jen dva kontakty. A ze schématu SPi by to měl být kabel bílé barvy. Nebo se mýlím a je v tom zakopanej pes. Díky za vaše rady, popřípadě dokonce nákresy či schemata :pray: .

PS: ten rozpojovač je šestipóĺový. Velký jsou na hlavní kabel, ale co se dá připojit či spíš rozpojit těma zbývajícíma. M

Re: Start engine button

08. bře 2012 22:58

Tak haló, nikdo nezapojoval startovací tlačítko, ani Georgeous!?!?!?!?!?

Re: Start engine button

08. bře 2012 23:12

taky ho mám doma, chystám se na montáž, odpojovač sem řešil odděleně, klasika a to startování, jestli máš víc jak jeden spínač, tak jen přepoj dráty...? relé tam je tak by neměl bejt problém. Já bych to chtěl jen na jeden, tak uvidíme. Pokus omyl:D

Re: Start engine button

08. bře 2012 23:55

Noo, myslel sem že ti napíše nějakej šikovnej elektrikář jak nato. Rozpojovač mám taky, ale jen dvoupólovej, kterej mi rozpojuje kontakt přímo od baterky. http://www.aci.cz/bat053-odpojovac-bate ... 08047.html
Ten šestipól bude o něco chytřejší, doporučim ti přes něj napojit plusko co ti vede na cívku, aby si byl schopen přes odpojovač chcípnout motor, já když mám nastartováno a odpojovač přepnu na off tak motor dál běží, jen odpojim baterii. Další kontatky použij dle uvážení, např. jako já na kontakt od baterie, záleží taky natom kde ho budeš mít, já ho mám za spolujezdcovou sedačkou, takže nebyl problém k němu natáhnout tlustej kabel, budeš li ho dávat do palubky, tak to bude na obtíž. A eště přidám chytrost s start tlačítkem, stačí ve spínačce najít kablík kterej ti dává impulz na strtování a ten napojit na ten butónek, já to mám eště vedený přes ten leteckej vypínač, aby mi do toho neskočil nějakej chytrák a nezačal si ze srandy mačkat start, ale na tý destičce co máš, by to taky tak mělo být. Relé sem žádný navíc nepřidával. Jináč ssry nejsem elktrikář, ale jen karosář a prodejce dílů. čus

Re: Start engine button

09. bře 2012 09:22

Jenom dám poznámku:na mém SPi byl odpojovač na baterku ale potom jsem musel chvíli čekat než se probere imobilizer.
Nevím jestli je to normální funkce nebo to mam zmatený ale někdy to trvá i 20 min než jde nastartovat po připojení baterky a někdy pár vteřin.

Re: Start engine button

09. bře 2012 09:49

jirka2030 píše:Jenom dám poznámku:na mém SPi byl odpojovač na baterku ale potom jsem musel chvíli čekat než se probere imobilizer.
Nevím jestli je to normální funkce nebo to mam zmatený ale někdy to trvá i 20 min než jde nastartovat po připojení baterky a někdy pár vteřin.

Pokud se nemýlím, tak moje SPI se takto nechová. Po připojení baterky musím několikrát zmáčknout na dálce tlačítko disarm a pak jde normálně nastartovat. pokud vím, tak SPI mělo dva druhy imobilizérů, moje má Lucas 5as, před tím se dělal Lucas 3as. Dálka od Lucas 3as ma jedno tlačítko, od Lucas 5as má dvě. Můžu se zeptat, který z nich máš?

Re: Start engine button

09. bře 2012 09:50

Ivan Mejtský píše:Tak haló, nikdo nezapojoval startovací tlačítko, ani Georgeous!?!?!?!?!?

Našel jsem tady http://www.m1n1.de/html/startbutton.html jedno možné řešení.

Re: Start engine button

09. bře 2012 11:45

snua12 píše:
jirka2030 píše:Jenom dám poznámku:na mém SPi byl odpojovač na baterku ale potom jsem musel chvíli čekat než se probere imobilizer.
Nevím jestli je to normální funkce nebo to mam zmatený ale někdy to trvá i 20 min než jde nastartovat po připojení baterky a někdy pár vteřin.

Pokud se nemýlím, tak moje SPI se takto nechová. Po připojení baterky musím několikrát zmáčknout na dálce tlačítko disarm a pak jde normálně nastartovat. pokud vím, tak SPI mělo dva druhy imobilizérů, moje má Lucas 5as, před tím se dělal Lucas 3as. Dálka od Lucas 3as ma jedno tlačítko, od Lucas 5as má dvě. Můžu se zeptat, který z nich máš?


Lucas 5as a 2 tlačítka.Možná je to stejné jako tvoje ale můj má ten imo trochu zmatený,někdy vůbec nechce reagovat.Přemýšlel jsem už i nad variantou http://www.m1n1.de/html/rover_5as_wegfahrsperre_deakti.html za 100EUR.

Re: Start engine button

09. bře 2012 12:58

Díky za smršť informací, snad se s tím nějak poperu. M

Re: Start engine button

12. bře 2012 21:33

Tak jsem to dnes namontoval dle rady Georgeuse a fakt to funguje. Hodil jsem to přes leteckej spínač a klap, stisk a motor si přede. Jen jsem zatím vyhodil odpojovač, kterej mi to prostorově kompilkoval a tahat tam tustej kabel od baterky by asi fakt byla pruda. Už teď to tam mám jako v rozvodnejch závodech. Ještě uvidím, možná půjde do kufru k baterce a nebo někam do interiéru, kam se daj líp přivést kabely. Butónek je fakt super, asi si ho dám i do kachny. M

Re: Start engine button

13. bře 2012 00:21

jojo, v mini ho mám taky vzadu u baterky, jednoduché, rychlé a funkční

Re: Start engine button

13. bře 2012 00:50

No docela nerad slyšim že se někdo řídí mejma radama, když si vzpomenu co všechno sem zkazil než sem dal coopera do hromady, třeba jak sem na hovno složil motor, když sem tam nedal jedno důležitý těsnění a pak kupoval motor jinej :oops:
fajn že ti to funguje :D
Odeslat odpověď