Prepnout do plneho zobrazeni
Opravy, úpravy, renovace ......
Odeslat odpověď

Co s tím?

12. čer 2006 16:29

Tak jsem po důkledné prohlídce Frantíka s krutou diagnózou. Totálně prožranaá kastle zrala na celkovou GO :cry: Takže se mi jeví tři možnosti :shock: . 1:Rozebrat co se mi povede sundat z auta a poslat karosérii na vyvaření. Rozborka sežere kupu času, montážní hever taky nemám a vyučenej mechanik rozhodně nejsem, takže rozdělávka na rok. I tak nemalá investice.
2:koupit slušnou kastli a přeházet do ní to dobré co na autě je. Jinak je totiž vcelku v pohodě. Ovšem převléknout kastli není jako převléknout kabát.
3:koupit za 1000 éček či víc něco v Německu, nebo doma a dát to na původní papíry(asi nejlepší věc na celém autě.
Tak zkušení, sypte své rady. Díky Mejdloš.

12. čer 2006 17:04

hmmm..diagnóza smutná, ale bohužel pro mini dost tipická......a opět potvrzující zlaté pravidlo o pevné ceně pěkného mini, na kterou se dříve či později každej dostane...

no, já si myslím že nejrozumnější varianta je:
1) dovléct auto k někomu, kdo mini rozumí. Ten ať ho prohlédne a řekne ti, co stojí za záchranu a co ne....tvůj dojem co všechno použiješ může bejt dost mylnej.....
2) repase tj vyvaření a kompletní "rozborka a zborka" jak se řiká. já vím, je to asi nejdražší a časově nejnáročnější, ale jedině když ty sám budeš vědět jak auto vypadalo, co všechno se na něm dělalo, co je v něm za díly atd.....budeš si moc bejt apoň trochu jistej čim a jak dlouho budeš jezdit. Rozhodně je to lepší než kupovat další pelechy....já být tebou investuju do generální renovace kastle a motoru. Ostatní jsou serepetičky které můžeš ladit postupně....

hodně zdaru

12. čer 2006 17:08

Přikláním se plně k Romanoj..
vem to k někomu....a spíš jdi cestou zůstat u svýho Mini...než dotáhnout zase něco atd....kde tě bude čekat zase to stejný v podstatě...Teď máš jedinečnou možnost si časem dodělat mini přesně podle tvých představ.stojí to čas, nervy a peníze...ale nakonec vyjede auto podle tebe...na který by měl bejt dalších x let spoleh. A to je to co každej chce.)

PS: např renovace kastle není až tak extrémně drahá záležitost.
Základ je najít toho správnýho člověka. Kdo se tím bude zabývat. Pečlivě.

13. čer 2006 07:59

Osobně bych byl pro variantu č.1, proti variantě 2 hovoří to že sehnat kasli v super stavu je téměř nemožné, proti variantě 3 je to stejné jako č.2 :( , když si uděláš (necháš udělat) kasli tak máš 100% jistotu že to auto se za rok nerozpadne a navíc zlikvidovat něco jen pro pár shnilých děr se mi příčí, mám ke svému miníkovi citový vztah :lol: a raději bych ho 2x dráž repasoval než vyměnil za jiného. Ať už by jsi sehnal něco u nás nebo dovoz tak kasle už bude mít vždycky něco za sebou a stejně tě nemine časem repase, kdežto když si kasli uděláš a důkladně nakonzervuješ budeš jezdit poměrně dlouho. Jinak souhlasím s předchozími názory žigiho a romana.

14. čer 2006 15:52

Díky za vaše názory :D . Koketoval jsem sice hlavně s myšlenkou dovozu jiného vozu :? - bylo by to rychlé a bezbolestné, ale asi by to byla další past :cry: . Navíc jsem ke svému autíčku citově přilnul :lol: a nechci ho nechat umřít. Zvlášť, když je v té úžasné Racing Green :twisted: . Takže o prázdniny se dávám do rozebírání a přípravy kastle na oživení ať to stojí, co to stojí :evil: . Je pravda, že člověk tak přesně ví, co se autem dělo a co do něho dal. Doufám, že do jara bude v kupě a budu se s ním moct pochlubit :lol: . Mejdloš
Odeslat odpověď