Opravy, úpravy, renovace ......
06. črc 2015 12:56
Ahoj potřeboval bych poradit. Mám mini r.v. 97 1.3MPI a jakmile se zahřeje nechce táhnout, střílí občas do sání a občas do výfuku. Na volnoběh de docela dobře a de i do otáček. Vyzkoušeli jsem snad úplně vše - snímač otáček na klice a na vačce, zapalovací cívku,zapalovací kabely, svíčky, lambda sondu, vstřiky.zajímavý je že když vytočim svíčky tak krajní válce jsou černý a prostřední jsou zase úplně čistý, jako kdyby nepálily nebo by měl motor špatný předstih. Setkal už se stím někdo ? Mohla by to být špatná řj ?
06. črc 2015 17:50
správně zapojené kabely?
- Přílohy
-

06. črc 2015 20:34
Jo to už sme taky zkoušeli.Máme i originální dílenskou příručku a i na cívce je to napsaný dík. Nevim jestli je to normální ale když odpojim 1 nebo 4 válec tak se chod na volnoběh moc nezmění ale blesky z fajfky lítaj jak divý. Prostě jakoby to zapalovalo ve špatněj okamžik ale nevim jak je to možný. Už někomu odešla řj na MPI ?
07. črc 2015 01:12
s výměnou jednotky je to složitější kvůli imobilizéru, musí se pájet. Každopádně tam asi problém nebude.
Ve vstřikování nejspíš taky ne, pokud je 1 a 4 svíčka mokrá, kanály jsou pouze dva.
Střílení, asi tedy časování... snímač setrvačníku? nebo měněná spojka? ty kabely vepředu jsou celkem na ráně...
případně relé může dělat problémy.
Problém v cívce je nejpravděpodobnější, Haynes uvádí ještě takové zapojení...
- Přílohy
-

07. črc 2015 07:47
A kde je to relé a co spíná prosim. Dík Cívka a kabely jsou měněné i snímače otáček. Auto normálně jezdilo a najednou tohle. Myslíš že to mohlo skočit na rozvodech nebo se střihnout klínek ?
07. črc 2015 09:24
zkus procistit kostry v motorovem prostoru....
07. črc 2015 12:53
relé jsou v motorovém prostoru vlevo nahoře, na co které přesně je ti ale nepovím.
Pokud se nepletu, řídící jednotka funguje "pouze jako mapa paliva" dle daných otáček, tedy není možná nějaká samovolná změna údajů.
Dá se napojit, na diagnostice mini mají, ovšem jestli se dá vyčíst něco podstatného nevím.
07. črc 2015 14:47
Na diagnostice to mám ale žádnou závadu to nepíše a všechny snímače se zdaji být v pořádku. Kostra je tam dobrá. je tam upravený regulátor paliva mohl by to dělat on ? Má to úpravu z Anglie na stage 2
07. črc 2015 19:56
Ahoj,změř kompresní tlaky jednotlivých válců za studena a za tepla. Mohl by po zahřátí nedovírat některý ventil (ventily). Předpokládám, že svíčky jsi měnil.
07. črc 2015 23:33
ahoj díky. Jo svíčky se měnili a komprese je zhruba 9,5 za tepla i za studena. Už fakt nevim
08. črc 2015 19:02
endround píše:ahoj díky. Jo svíčky se měnili a komprese je zhruba 9,5 za tepla i za studena. Už fakt nevim
V "chytrým sešítku" který si o Miníkách vedu třicet let jsem našel, že takto se projevovala u A+ mikroskopická trhlina v hlavě mezi ventilovými sedly. Také jsem to tehdá nemohl odhalit, protože hlava ani po natlakování nevykazovala vadu. Projevilo se to až když jsem hlavu prohnal párou aby se prohřála.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.