01. bře 2010 01:12
Tak nejlepší volba asi bude,když si zajedeš někam na STK u vás v okolí a necháš si na přání zákazníka seřídit světla.Cena by měla bejt do kila,záleží na stanici a nechaj tě stát pěkně u regloskopu a sledovat to.Při přímej technickej by tě taky mohl technik poslat pryč,kdyžby mu to nešlo.Můžou seřídit světlomety,když se jedná o snadné šeřízení,jinak tě můžou vyštípat.

Servisům nevěřim,to by musel bejt známej,jinak si nechaj zaplatit,daj ti kávu a seštelujou prd.Nechci urazit mechaniky,ale 90% případů je tak(vlastní zkušenost).
Potom si můžeš vzít pásmovej metr a začít měřit.Když máš na naklápění světel nastaveno 0,má bejt auto bez zátěže.MINI by měl mít sklon světel asi 12cm/10m.Postavíš auto 5m od zdi a změříš si výšku středu světla od vozovky,pak od toho odečti 6cm na zdi,kde ti jde vodorovná osa světla a výška je.Směry pak doladíš třeba podle oka,ale spíš směrem doprava,nebo si udělej kolmici ke stěně křídou,postav auto kolama přesně podél čáry.Pak změř vzdálenost mezi kolem a středem světla a tu nastav od čáry na zemi k bodu,kde se ti světelný rozhraní lomí směrem doprava vzhůru v 25° a máš hotovo