Opravy, úpravy, renovace ......
16. úno 2010 21:54
Ahoj, mám problém s brzdama jsou všechny bubnové, nevím čim to je, ale když poprvé šlápnu na brzdu promáčknu ji až na podlahu, ale na podruhý normálně brzdí, jestli je tam vzduch neřekl bych prolil sem tim už asi 1 litru brzdovky. pedál když sešlápnu podruhý a podržím neměkne ani vedení nikde neteče opravdu nechápu čím to je. prošel jsem vše co mě napadlo, jen nevím jestli neni špatný brz.píst třeba gumička nebo tak něco. neměl někdo podobný problém? Děkuji za všechny rady
16. úno 2010 22:00
Na předku, jestli správně tušim jsou dva brzdový válečky na každý straně, odvzdušnil jsi je oba??
16. úno 2010 22:05
myslíš uplně zvlášt? Odvzdušnil jsem je jen odvzdušnovákem na každý starně předku tak jako vždycky, myslíš že to na to bude mít vliv když povolím tu propojku mezi válečkama? To mě vubec nenapadlo.
16. úno 2010 22:33
Já mam vepředu kotouče, takže nevim jestli jsou odvzdušňováky na obou válečkách? okoukni to a zkus to, možná někdo zasvědcenější poradí víc.
16. úno 2010 22:37
tohle jsem teď našel, musíš odvzdušnit oba válečky.
- Přílohy
-

- brzdy mini.jpg (59.4 KiB) Zobrazeno 10690 krát
16. úno 2010 23:04
to je nějaký divný, on je přívod jen do jednoho válečku a zněj vede trubička spojovací do toho druhýho kde je potom odvzdušnovák. dva odvzdušnováky tam nejsou, tenhle obrázek je nějakej divnej, muselo by to mít tu rozdvojku někde blíž u brzd. pístu
16. úno 2010 23:24
to je možný, našel jsem válečky bez odvzdušňováku a s přívodem a odchodem do druhýho válečku.
16. úno 2010 23:27
Seřizovals brzdy?
16. úno 2010 23:46
dělal sem repasy náprav a nechal sem zinkovat brz.píst složil tak jak to bylo, ale asi je něco špatně, ještě mě napadlo jestli neni problém v brzdovce, ale to je asi blbost dal sem tam DOT4.
17. úno 2010 00:09
Brzdy je potřeba seřídit excentrama. Vpředu máš dva na každém kole, vzadu po jednom.
Excentrem dotáhneš paknu k bubnu, tak až bubnem neotočíš a potom paknu mírně povolíš aby se buben mohl bez tření otáčet. Takhle to uděláš na přední nápravě čtyřikrát, každou paknu seřídíš zvlášť a to stejné uděláš na zadní nápravě. Je dobrý si na to pořídit očkový klíč na čtyřhran č.8. Normálním klíčem akorát ožvejkáš hrany štelováku.
Jde o to, aby dráha paken k bubnu byla při brzdění co nejkratší.
17. úno 2010 00:18
tak to jsem udělal ale jen tak z lehka asi sem tomu nevěnoval tolik pozornosti
zítra to udělám přesně, diky za radu zítra napíšu
19. úno 2010 01:13
tak je to hotovo, zapoměl sem jeden ten excentr utáhnout takže ta pakna byla úplně volná proto ten pedál šel prošlápnout až na podlahu. děkuju za rady
27. dub 2011 21:43
Prosim nemate nekdo tip na reseni problemu.
Zapojil jsem ted znovu brzdovy okruh a kdyz pouziji kit (
http://www.minispares.com/Product.aspx?ty=pb&pid=33522) na odvzdusnovani brzd a nadobka s brzdovou kapalinou je pod tlakem, tak brzdovej pedal je tvrdej. Kdyz nadobka neni pod tlakem pedal je mekkej a jde proslapnout az na podlahu. Pri seslapovani pedalu se ozyva od nekud (asi z hlavniho valce) probublavani. Zkousel jsem to se dvemi hlavnimi brzdovymi valci a u obou se to chova vpodstate stejne.
Nevite co s tim?
Diky Prema
27. dub 2011 21:59
Nemas nahodou otoceny brzdice? Stalo se mi neco podobneho....
27. dub 2011 22:40
Jak to myslis otocene brzdice. jo zapomnel jsem uvest ze mam bubny vsude.
29. dub 2011 08:57
ahoj nějaky pokrok s brzdama ? excentry jsi šteloval ?
29. dub 2011 09:03
Ahoj. Excentry jsem seridil tak aby bubny skrtaly o celisti a pak jsem je mirne povolil.
Dnes se v tom budu zase vrtat tak budu asi experimentovat
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.