CLASSIC MINI http://classic.minicooperklub.cz/ |
|
Karoserie http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=14 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Žigi [ 18. led 2005 22:46 ] |
Předmět příspěvku: | Karoserie |
Renovace, opravy, úpravy, díly ......... |
Autor: | Mik [ 21. bře 2005 15:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zajimalo by me,jak a cim se da bojovat proti korozi.Napr. takovy dvere nebo podlaha? |
Autor: | Žigi [ 21. bře 2005 15:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to právě řeším...co všechno napatlat na podlahu, podběhy atd. a prozatím bych Vám rád dal k pročtění jak broukaři bojijí s rzí http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?t=1400 http://www.flat4.org/forum/viewtopic.php?t=329 Zkuste pročíst, třeba tam bude něco přinosného. |
Autor: | Roob Milan [ 24. bře 2005 01:44 ] |
Předmět příspěvku: | koroze |
Nejlíp je zvenčí ošetřit a poté zevnitř vystříkat KONKOREM tj. olejem se vzlínavou složkou.Na ten konkor prodávají aplikační hadičku na jejímž konci je tryska s otvory,kterou zasuneš do dveří.Opakuješ pak před každou zimou ještě když je teplo!Zastaví to korozi,je to vyzkoušený! |
Autor: | Žigi [ 24. bře 2005 08:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli můžu něco ze svých zkušeností, tak Konkor je super věc, přesně jak píše Milan,ale pozor, protože v teple Konkor vzlíná!!!! Takže s mírou...a nedávat ho všude kam by jste rádi.... ono kdyz se pak třeba dá do sloupků, tak vyvzlíná až na strop:-) A přece je to olej, takže udělá docela paseku. Takže s rozmyslem....ale jinak co je namočený Konkorem, nerezne, ani nekoroduje!:-) |
Autor: | Beniik [ 24. bře 2005 14:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, kazdopadne by to bylo zajimavy, takovej horici minik, ktery se vali zatackama a strecha v plamanech.. Ja sem videl nejaky folie na lak, mate s tim nejake zkusenosti? Pry to neni vubec poznat a lak to chrani spolehlive. Vyrabi se neco podobneho i na podvozek apod? Preci jenom koroze je koroze a plamen je plamen a nevim jestli bych chtel riskovat horici strechu, sloupky dvere.. Urcite by bylo zajimavy to napatlat na predni napravu ![]() |
Autor: | Žigi [ 24. bře 2005 18:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
To že to vyvzlíná neznamená že ti chytne auto, prostě to zašpiní čalounení třeba. Jinak folie ti je vždycky na uplný prd. Lepit něco přes něco nemá nic společnýho s ochranou proti korozi. |
Autor: | Mik [ 30. bře 2005 14:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak tohle vsechno je hlavne proto,aby koroze na aute vubec nevznikla.(coz je celkem naivni predstava).Ja jsem koupil auto a je uz malicko chyceny rzi,prevazne podlaha.zajimalo by me co je nejlepsi(teda krome nejakeho vyraznejsiho klempirskeho zasahu) dat na auto,aby to korozi zastavilo,nebo alespon zpomalilo. |
Autor: | Žigi [ 30. bře 2005 14:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pořádnej brusnej kotouč na vrtačku nebo opískování:-) Vím,tohle jsi slyšet nechtěl:-) Uvidíme, někdo větší odborník snad něco poradí. Jinak hodně štěstí. Rez a vodní kámen,to je prevít. A koroze. |
Autor: | Roman [ 30. bře 2005 15:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja jsem nechal udělat dutiny a spodek u odborniku...řekli mi cenu na normalni auto a já jsem jim řek: pánové, tohle je půl auta...a oni mi to udělali za polovic.. ......a hlavně ....chce to NEJEZDIT pokud jen trochu hrozí sůl.....(neřikal jsem to už někde...hahah...asi desetkrát) |
Autor: | Jo [ 13. srp 2005 23:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kdyz uz jsme u toho piskovani (mimochodem mam na to skveleho cloveka , karoserii jeepa mi opiskoval za 1500,-Kc jemnym kremicitym piskem, piskuje i pro veteranisty), neznate nekoho, kdo umi galvanicky pozinkovat karoserii? Vsichni, ktere znam, maji vanu max.2x3 m x 15 cm a velke kusy se zinkuji zarove, to ale neni na plech. Jinak zinkovani je celkem dobra ochrana. |
Autor: | Jendulin [ 18. říj 2005 20:40 ] |
Předmět příspěvku: | karoserie |
Cau.chci prevratit kompletne odstrojenou karoserii na bok (na matrace a hromadu hadrů) aby sme mohly navarit novy prahy a osetrit podvozek ale mam strach aby se nezkroutila. Vydrží nebo ne? jestli to už nekdo zkoušel tak mi pleas napište na co bacha ![]() |
Autor: | minimar [ 18. říj 2005 22:26 ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Ziaden problem na stare pneumatiky a jemne ![]() nevies co zacne horiet ![]()
|
Autor: | Roman [ 26. říj 2005 14:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Coby nemechanik si dovolím dotaz: CO TO JE ÚPLNĚ ODSTROJENÁ KASTLE? mám tím na mysli jak moc je třeba auto odstrojit pokud jde DO LAKU.....existují nějaké stupně odstrojení??? co je nejlepší???? co je nezbytně nutné???? mám kámoše v zinkovně...co takhle hodit to celý do škopku se zinkem?? ![]() sorry za diletantské dotazy...... PS: ne že bych chtěl rabovat můj superstroj....tam mám spíš opačný problém tj. jak vylechtat drobné kazíky bez nutnosti lakovat celý velký celky karoserie....ptám se s ohledem na svoje další projekty.... |
Autor: | Jendulin [ 26. říj 2005 19:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kompletně odstojenou kastlí mám na mysli už jenom plech od kteryho nic neodmontuju - řek bych že ta fotka od MINIMARA je přesně moje představa. Stupně odstrojení-nechci kecat,nevim jestli jsou naky stupne,já když začal odstrojovat a viděl tu rez která pokračuje pořád dál a dál na místa kde původně bejt neměla rozhod sem se že to všechno vywařim..obrousim....ošetřim...natřu takže sem jiný možnosti neřešil Jestli to chceš dávat celý do laku nebo zinkovat tak se tomu asi nevyhneš (ať mě někdo opraví jestli plácám blbosti,nemám zas moc zkušeností) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |