Opravy, úpravy, renovace ......
Odeslat odpověď

Podvozek

18. led 2005 22:47

Renovace, opravy, úpravy, díly .........

Hi-lo

23. led 2005 22:27

Prosim aky mate nazor na hi-lo po pripade ake mate skusenosti s touto
vecickou.Totiz rozmyslam nad touto moznostou.
Vdaka za nazory :D

24. led 2005 15:50

Vyborna vec! Je to sice narocnejsi na serizeni (tzn. neni to zalezitost na par minut, rekl bych ze sou to spis hodinka, dve), takze si ho nemuzes serizovat kazdej den (teda pokud na to nemas nervy :) Ale zase si auto postavis presne tak vysoko, jak chces. Jednou za cas to muzes treba trochu upravit..:)

Ja Hi-Lo nemam, ale da se to castecne kompenzovat ubrousenim konusu nebo jejich podlozenim (hned za cepem, ten je nalisovanej)...

24. led 2005 18:26

Taky se připojuju k názoru, že to je dobrá věc, nejen že nám umožnila vůbec vyjet na Valašku, ale hlavně se velmi hodí při laborování s různými koly.

25. led 2005 17:03

myslis tym vymienanim, vtmienanie medzi 10" a 12" ? lebo na 13" potrebujes trochu viac nie? myslim tym zrezanie z prednej casti blatnika.

25. led 2005 18:14

Jasně, pro 13'' je třeba přizpůsobit blatníky. Pokud si ale na auto, kde byly 10'' přidělám 13'', tak mi příjde při rozjíždění, jakoby to auto vůbec nechtělo jet. - je to značný váhový rozdíl podle mne.

uprava mini z 13-tek na 10-ky

28. led 2005 20:53

Jak musim přispůsobit podvozek pokud chci změnit kola z 13-tek na 10-ky? Na kolik by mě ta sranda přišla? :D
Naposledy upravil martty dne 31. led 2005 19:48, celkově upraveno 2

29. led 2005 01:47

O.T. píše:Pokud si ale na auto, kde byly 10'' přidělám 13'', tak mi příjde při rozjíždění, jakoby to auto vůbec nechtělo jet. - je to značný váhový rozdíl podle mne.


Myslim si, ze to je nejen vahovym rozdilem, ale samotnym prumerem kol. 13" maji rozhodne vetsi prumer...;)

01. úno 2005 00:09

jurash píše:
O.T. píše:Pokud si ale na auto, kde byly 10'' přidělám 13'', tak mi příjde při rozjíždění, jakoby to auto vůbec nechtělo jet. - je to značný váhový rozdíl podle mne.


Myslim si, ze to je nejen vahovym rozdilem, ale samotnym prumerem kol. 13" maji rozhodne vetsi prumer...;)


Jasně. Sice nízkoprofilová třináctka je podobná průměru běžné desítky ale v tomto ohledu hrají roli centimetry obvodu potažmo průměru, takže musím souhlasit.

Re: uprava mini z 13-tek na 10-ky

01. úno 2005 00:15

Martty píše:Jak musim přispůsobit podvozek pokud chci změnit kola z 13-tek na 10-ky? Na kolik by mě ta sranda přišla? :D


Pokud uvážím situaci na autě, která panuje u mne, tak mne ta "sranda" příjde na cca půl hodiny. Znamená to zhodit třináctky, sešroubovat Hi-Lo o pár otáček vpředu a nasadit desítky a dotáhnout momenťákem.

Nevím, jestli u Tebe je to taky tak. Tzn, jestli máš Hi-Lo, vhodné brzdy i pro desítky a obě sady kol.

01. úno 2005 14:36

hi-lo nemam, a co se tyka brzd tak tam je vse puvodni co by melo bejt na Rover MINI 1,0, r.v.93, tak me spis zajimá co musim udelat s timhle?? :shock:

01. úno 2005 22:09

Netvrdím, je nutné při přechodu z 13ek na 10 mít Hi-Lo. Teoreticky by to mohlo jít, nevím, nikdy jsem tento problém neřešil

08. bře 2005 16:02

Kdo z vás my poradí,jak a co obnáší výměna z tvrdýho setu na normální tlumiče. Nedá se s tím jezdit :D Ale musí,mám pocit,že s tím strašně trpý podvozek.

z 13 na 10

08. bře 2005 18:28

to Martty: vzhledem k tomu, že tuhle operaci teď podstupuju, trochu se o to zajímam

musíš vyměnit brzdy..buď originál cooper s, což je tak 500 E, nebo předělaný brzdy z metra.....já jsem to počítal...asi kolem 30ti tisíc....ale v tom jsou i lemy blatníků atd...no ale pod 20 to asi nejde....+ samozřejmě cena kol a gum atd....ale zas , pokud máš slušný...můžeš prodat starý kola 13...o standard brzdy asi nikdo mít zájem nebude, takže to ti cenu nesníží.....

levnější je dát na 10ky bubny, ale to je sebevražda...to prostě nebrzdí.....

09. bře 2005 00:08

ono pri 1litry tie bubny AK su dobre nastelovane a pravidelne tak brzdia v pohode ale na taku dobru 1.3 a vobec s diskami sa to neda porovnat
Odeslat odpověď