Opravy, úpravy, renovace ......
Odeslat odpověď

Kde je chyba - nestartuje / vybijeni baterie

15. zář 2008 14:57

Máme trable s miníkem,trucuje a já nevím proč.....Ráno chci nastartovat a nic,tak se koupila nová Aku a druhý den ráno zase nic ! Tak jsem zajel k elektrikáři,vyndal altík že prý byli špatné uhlíky. Namontoval,dotáhl klíňák a další den ráno opět nic !!! Kostra je ukostřená a dál už fakt nevím :evil: POMÓÓÓÓC !!!

15. zář 2008 15:19

Zkus víc specifikovat co znamená to(nic)
A jaký máš motor, stříkačka, karbec.

15. zář 2008 15:41

Motor 1.3 SPI R.V.1992 začne točit, Ale jen tak 2x max 3x se otočí a šlus. Baterka je prostě prázdná........?!?

16. zář 2008 07:43

No tak začneme postupně:
1/ jsi si jist že je opravdu ráno baterka prázdná, změř na ní napětí, mělo by být 12,2 - 12,9V bez nastartovaného motoru
2/ když jsi udělal bod 1. vezmi opět měřák a zkus změřit napětí po nastartování, při zvyšování otáček se musí i zvyšovat napětí na baterii, pokud se nezvyšuje je závada pravděpodobně v alternátoru
3/ po úspěšném absolovování bodu 2. vezmi opět měřák, přepni ho na měření proudu a s vypnutými klíčky změř proudový odběr naprázdno, měl by být maximálně 0,2A, pokud bude vyšší vytahuj jednu pojistku za druhou a tak vypátráš obvod který je špatně zapojený

stačí uni digi měřák z obi za 150,-
až to provedeš, napiš co jsi zjistil a můžeme bádat dál

16. zář 2008 16:30

Ok,pokusím se. Dnes je baterka na nabíječce,tak zítra se na to vrhnu. Zatím dík!

16. zář 2008 16:33

Přeci jen ještě otázečka :lol: je možné že by to byl špatně ,nebo spíš nedostatečně natažený řemen u Altíku ? Zdá se mi dost pevný, ale nevím :? Měl bych ho rukou pootočit nebo ne.........?

17. zář 2008 07:49

Zkus přesně to co ti radí vrabi, pak hledej dál, S tím řemenem to bude v poho.Kdyby ti nedobíjel alternátor kvůli špatnému napnutí řemenu tak by jsi to slyšel:-)
Já to vidím na špatnou kostru nebo na závadu ve startéru.

17. zář 2008 12:53