14. srp 2006 15:10
Tak se tedy konečně splnil můj dloholetý sen a můj miník sedí na desítkách.
O téhle přestavbě jsem špekuloval dlouho a samozřejmě jedním z hlavních kriterií byla cena. Nakonec jsem se rozhodl požádat Tomáše Ubla a zakoupit u něj jím repasované a předělané brzdy z Metra.
Získal jsem tak čtyřpístkový brzdič, destičky s větší plochou než u Cooper S brzd a rovněž větrané kotouče s žlábky.
Jak už je mým zvykem, nepouštěl jsem se do přestavby sám a kompletně ji svěřil lidem "od fochu". Tímto se tedy omlouvám, ale fotky step by step o průběhu celé operace, případně momentky se mnou a šroubovákem vám nenabídnu.
A cena? Na slova levné a ušetřit jsem zapomněl hned asi v polovině celé anabáze.
Je totiž třeba:
KOLA, ŠROUBY, LEMY (KOUPIT, NAPASOVAT, NALAKOVAT, NAMONTOVAT), BRZDY (KOTOUČE, BRZDIČE, HADICE, DESTIČKY, MONTÁŽ), ZVĚTŠIT PODBĚH, ATD.
Moc se omlouvám, ale po překročení hranice 25.000,- jsem to přestal počítat.....jsem slabej na srdce....
Pokud se rozhodnete pořídit brzdy u Tomáše, počítejte s poměrně delší dodací lhůtou, kvalitně odvedenou prací, dobrou komunikací a individuálně stanovenou cenou, neboť záleží na tom, jaké brzdy budete repasovat....
Jak už jsem řekl, já sám si toho na autě moc nedělám, a pokud se jedná o otázku bezpečnosti, což jsou věci jako brzdy a pod., tak tomu se vyhýbám zásadně, nicméně jsem přesvědčen o tom, že pokud by si někdo pouze koupil zmíněné brzdy a celý zbytek přestavby si hodil na bedra (plus měl samozřejmě kola, lemy atd. ve skříni), má reálnou šanci se vejít do nějakých 18.000,- Kč.
hodně zdaru všem
připojuji alespoň foto brzd, před operací a po ní.....
- Přílohy
-
- kolo_po.JPG (123.66 KiB) Zobrazeno 8015 krát
-
- kolo_pred.JPG (65.87 KiB) Zobrazeno 8019 krát
-
- brzdy.JPG (77.57 KiB) Zobrazeno 8019 krát