Opravy, úpravy, renovace ......
Odeslat odpověď

07. úno 2006 12:11

No myslim si, ze 10" bez uprav na mini nedas, existuje snad jen jeden typ 10", ktery tam jdou, ale bohuzel ted nevim, ktery to presne sou.

A se zapisem kol do technicaku bych si starosti nedelal, protoze policiste nebudou vubec vedet jaky rozmery se na Mini davaly a pokud ti jde o stk, tak bych si dal praci prendat to na 12" aby to bylo bez starosti, ale i s tema 10" by to pres stk bezproblemu proslo.

Jinak jak pises o tom zapisovani do technicaku u ostatnich aut, tak ono to neni tak jednoduchy, protoze vyrobce ti to v 90% nedovoli tam mit jinej rozmer nez on udava.

07. úno 2006 13:00

Mě jde právě jen o STK, mám totiž v techničáku napsaný 10" který tam nejdou dát a potřeboval bych tam doplnit 145x12" který na tom teď jsou (a velkým techničáku nejsou). Je fakt že u těchto aut se takové detialy moc nezkoumají, ale kdybych narazil na blba tak mi pěkně zavaří :(

07. úno 2006 19:36

Tak takovou věc vůbec neřeš,já mám v tech. napsaný desítky a byl jsem s dvanáctkama i s třináctkama na technický a vůbec se nad tím ani nepozastavili,možná že jsem měl štestí ale u nás se taky najdou různí lidé. :?

07. úno 2006 21:48

technicak neries.... je tu iny problem tie 10" tam nedas koli tym kotucovym brzdam. Na to musis mat bud upravene brzdice alebo cele nove brzdy pre 10" kolieska. Ide to hodne do penazi... Samozrejme ak sa nejedna o minik s pred roku 1970 kde na cooproch S boli prave tieto brzdy.

26. čer 2006 22:14

Z více stran se ke mně v poslední době dostávají názory a různá řešení pro 10'' kola. A tak se ptám jak to vidíte po delší odmlce, kdy se to tu nijak neřešilo? Co Roman? - sliboval referát o přestavbě...

Přikládám zde pro začátek svoje foto:
Přílohy
DSC09764.JPG
DSC09764.JPG (73.81 KiB) Zobrazeno 8097 krát

27. čer 2006 01:15

Tak ja se na to ptal tady v Huddersfieldu, a sada brzd na cooper S pry prijde na cca. 400 GBP, coz je nejakych 17 klacku. Tzn. na burze by se to dalo sehnat mozna tak za 12. Anebo se na to zeptejte toho kluka z Teplic, co mi daval dohromady motor. Ten to resi nejak tak. ze brzdy utopi ke stredu auta, do te casti, kde je i disk sirsi. Tak se tam pry vlezou i puvodni brzdice.

"přestavba"

14. srp 2006 15:10

Tak se tedy konečně splnil můj dloholetý sen a můj miník sedí na desítkách.
O téhle přestavbě jsem špekuloval dlouho a samozřejmě jedním z hlavních kriterií byla cena. Nakonec jsem se rozhodl požádat Tomáše Ubla a zakoupit u něj jím repasované a předělané brzdy z Metra.
Získal jsem tak čtyřpístkový brzdič, destičky s větší plochou než u Cooper S brzd a rovněž větrané kotouče s žlábky.
Jak už je mým zvykem, nepouštěl jsem se do přestavby sám a kompletně ji svěřil lidem "od fochu". Tímto se tedy omlouvám, ale fotky step by step o průběhu celé operace, případně momentky se mnou a šroubovákem vám nenabídnu.
A cena? Na slova levné a ušetřit jsem zapomněl hned asi v polovině celé anabáze.
Je totiž třeba:
KOLA, ŠROUBY, LEMY (KOUPIT, NAPASOVAT, NALAKOVAT, NAMONTOVAT), BRZDY (KOTOUČE, BRZDIČE, HADICE, DESTIČKY, MONTÁŽ), ZVĚTŠIT PODBĚH, ATD.
Moc se omlouvám, ale po překročení hranice 25.000,- jsem to přestal počítat.....jsem slabej na srdce....
Pokud se rozhodnete pořídit brzdy u Tomáše, počítejte s poměrně delší dodací lhůtou, kvalitně odvedenou prací, dobrou komunikací a individuálně stanovenou cenou, neboť záleží na tom, jaké brzdy budete repasovat....
Jak už jsem řekl, já sám si toho na autě moc nedělám, a pokud se jedná o otázku bezpečnosti, což jsou věci jako brzdy a pod., tak tomu se vyhýbám zásadně, nicméně jsem přesvědčen o tom, že pokud by si někdo pouze koupil zmíněné brzdy a celý zbytek přestavby si hodil na bedra (plus měl samozřejmě kola, lemy atd. ve skříni), má reálnou šanci se vejít do nějakých 18.000,- Kč.
hodně zdaru všem

připojuji alespoň foto brzd, před operací a po ní.....
Přílohy
kolo_po.JPG
kolo_po.JPG (123.66 KiB) Zobrazeno 8015 krát
kolo_pred.JPG
kolo_pred.JPG (65.87 KiB) Zobrazeno 8019 krát
brzdy.JPG
brzdy.JPG (77.57 KiB) Zobrazeno 8019 krát

14. srp 2006 15:48

Gratuluju Romane!! Moc parádní práce!
Taky to je můj vlhkej sen.)
A krom technický a finanční stránky by mě spíš zajímala ta pocitová..jizdní...díky

14. srp 2006 16:02

no, pocity jsou jednoznačně kladné, ba místy hraničí s extází... :lol:

v porovnání s klasickými 12kovými kotoučáky auto brzdí citelně lépe a to jak co do účinku, tak do plynulosti.....je příjemnější při lehkém dobržďování i při razantním "zahamstnutí"

široké desítky umocňují motokárový zážitek z jízdy, sedí to jak pr na hr, celkově z auta mám takový živější a mrštnější pocit. Navíc, k mému překvapení, se díky vysoké gumě oproti očekávání zlepšila, a nikoli zhoršila, drncavost a skákavost auta při jízdě po městě. . .

abych jen nechválil. bylo třeba snížit zadek, chce to ještě negativy a nějak víc než předtím vnímám nutnost výměny zadních tlumičů a vůbec lazení podvozku...

jo, a taky to sakra dobře vypadá :D

18. srp 2006 18:30

Vypadá to víc než úchvatně také gratuluji.Měl bych dotaz.Píšeš otom že se musí upravit podběhy.Jak moc :?:Repasuji kompletně karoserii a chci tam dát také 10 a byl bych moc nerad kdybych to musel dělat podběhy na dvakrát. :? :(

prestavba 10"

19. srp 2006 07:20

hodne pomaha hi lo a jinak prišrobovat predni ram se spodu auta mam kola 6j10 a standarni lemy akorat to leze ven a lita bordel :D

19. srp 2006 13:48

TO:Fany.Co tím myslíš jinak přišroubovat přední rám Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 :?: díky

prestavba na 10" kola

19. srp 2006 17:29

predni ram je prisroubovan na 6 mistech a stoho jsou 4 silenbloky a minispares nebo mini sport prodava takove zelezne ypsilon a tim zabranis pohybu kol vpred a vzad :D

19. srp 2006 22:23

to:fany.Nemáš náhodou nějaké foto že :?: :lol: díky

20. srp 2006 18:22

Náhrady silenbloků bude mít Pavel na srazu veze 3 sady.
Kamil

21. srp 2006 18:03

to minidan:
no, já jsem to sice nedělal, ale obecně platí, že čím víc to vybereš, tím líp. Oni lemy překryjí hrozně moc, nypř. moje group2 jsou větší než výřez v blazníku snad o 1,5 až 2 cm.

Pak taky hodně záleží na tom, jaká konkrétní kola tam chceš dát, a to nejen rozměrem, ale i typem tzn. jak moc "lezou ven", nebo jsou naopak zapuštěná.

Určitě bych si napřed koupil ty kola, obul je a pak si s tím hrál. . . dopředu to nějak odhadovat je dost na nic, jediná cesta je namontovat a vyzkoušet

21. srp 2006 19:03

Připojuji se k Romanovi.Blatníky vyřezávej až budeš mít obutá kola které tam budeš mít nasazená.Je uplně zbytečné vyhazovat peníze za pevné sady určéné na závody,protože v normálním provozu žádný rozdíl není,pouze finanční a auto bude tvrdé na jízdu .

22. srp 2006 20:33

to:Roman.Díky za radu.Budu tam dávat kola od p.Skubníka ale nevým přesný název.Má je tedkom nasazený na té karoserii MK I co reklamuje na stránkách Miníkova.Tímto bych chtěl poprosit o radu jestly sněma má někdo zkušenost a jestli ty kola za něco stojí :?: :lol: :lol:
Naposledy upravil minidan dne 18. kvě 2007 20:41, celkově upraveno 1

24. bře 2007 21:46

Ahoj ,jak se prosím tě jmenujou ty blatníčky co jsi dal na Mini?Vypadaj moc dobře :wink:

26. bře 2007 09:49

Jsou to Group 2 kupované v MiniSportu, ovšem poté nalícované a následně dané do laku.
Na tom nalícování (vybroušení a dokytování) hodně záleží, z krámu bohužel často pošlou blatníčky v dost nedostatečném stavu, a to ještě MiniSport je považován (alespoň co jsem slyšel) za nejlepší...
Nicméně já už bych si je asi teď nekoupil a sháněl bych blatníčky, kterým se říká " original Cooper", nebo ještě i jinak (zjistím)...jsou stejné, jen ten přední je elegantnější a plynuleji navazuje......(pokusim se dodat foto....)..bohužel jsem o nich jen četl v Mini Worldu, ale v běžných nabídkách Minishopů jsem je neviděl....a při koupi jsem spěchal, takže jsem se po nich nepídil a vzal podobné...Group2.....
Odeslat odpověď