CLASSIC MINI
http://classic.minicooperklub.cz/

palivova soustava mini 998 HS4
http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=3710
Stránka 11

Autor:  cappy [ 09. zář 2010 22:14 ]
Předmět příspěvku:  palivova soustava mini 998 HS4

Zdravim
Momentalně mam Austin Mini City E 998 Auto.
mam problem že když je auto studené tak nastartuji na první otočení klíčem ale pokud je v provozní teplotě tak začne zlobit a to ze když stojim na neutrál tak je zřetelně cítit že je směs moc bohata. pokud vypnu kliče a za hodinu too startuju a startuju az nakonec se to chytne a z vyfuku se vyvalí černý kouř.
jelikož mě to přetrváva už nejakou chvíli (střídavě - tři dny ok a pak zas) tak jsem zkusil nasledujíci. výměna těsnění pod hlavou plus kompletní očištění a kontrola hlavy a ventilů (i sedla), nová palivová trubka ze předu do zadu (vypadala zkorodovaná v místě pod rámem), kompletní oživení 1 karburatoru a předtím 2 funkční, palivový filtr před nádrží a před karburátorem.

ono to vypadá jako kdyby se nezavřel píst v plovákové komoře a pumpa tam natlačila benzím ale když je to vše nové tak mi to hlavy fakt nebere.

kdyby někdo veděl předem dík

Autor:  JK Mini [ 09. zář 2010 22:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: palivova soustava mini 998 HS4

No tak SU-čko nemam prolezlý,ale u klasickejch karbeců vadí pří teplym startu právě vysoká hladina v plovákový komoře.Tak bych nastavil bejt tebou plovák na předepsanou hodnotu(newim kolik,to ať řeknou zkušenější) a pak bych si hrál s bohatostí.A taky aby byl olej v hrnci pro šoupátko s jehlou.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/