Logo
Právě je 14. kvě 2024 10:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: link pipe Maniflow
PříspěvekNapsal: 19. pro 2010 18:40 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 22. srp 2009 12:22
Příspěvky: 899
Bydliště: Pardubice
Ahoj, nějaká zkušenost s tímto dílem? Montáž, životnost, komplikace,...?
http://www.minisport.com/mini-spare-par ... _PIPE.html
Děkuji

_________________
Mini & Sex & Rock 'N' Roll


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: link pipe Maniflow
PříspěvekNapsal: 19. pro 2010 20:33 
Offline
weban minifóra
weban minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 10. led 2005 10:35
Příspěvky: 1434
Bydliště: Plzeň/Praha
Co by te na tom zajimalo? Pokud nemas LCB svody, tak je ti to k prdu...

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: link pipe Maniflow
PříspěvekNapsal: 20. pro 2010 14:53 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 22. srp 2009 12:22
Příspěvky: 899
Bydliště: Pardubice
dobrá tak http://www.minisport.com/mini-spare-par ... M003I.html
spíš mě zajímá funkčnost a účinnost u MPI, jestli to třeba bez vlnovce nemůže praskat nebo tak...popřípadě nějaké informace které sou dobré znát, jestli to někdo má...?
Děkuji

_________________
Mini & Sex & Rock 'N' Roll


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: link pipe Maniflow
PříspěvekNapsal: 09. led 2011 00:04 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 08. úno 2008 19:03
Příspěvky: 122
Bydliště: Piešťany, Slovensko
Ahoj,
práve riešim otázku úpravy výfuku MPI a listujem forum či tu už niečo podobné niekto neriešil... no nič..

Aspon odpoviem tebe na tvoju otázku. Presne tieto zvody som tento týždeň demontoval z jedneho MPI-čka na náhradné diely.
Predtým som sa na ňom aj trocha vozil.. Takže skúsenosti:

1: Zvody boli hrdzavé :lol: (povrchová hrdza) lepšie-krajšie by boli nerezové :)
2: absencia spletenca,respektíve tá jeho náhrada tá "gula" menej tlmí vybrácie ako klasický spletenec takže na mieste uchytenia na
diferáku sa šrobiky sami povolili tj. jeden tam chýbal a druhému ostávalo tak 4 závity... takže by som odporúčal použiť LOCKTIDE...
inak na výfuku neboli žiadne poškodenia- praskliny. Pri naštartovanom motore žiadne strpanie ani nič podobné. Koncový tlmič bol RC40 LARGE BORE lavostranný+ bol aj katalizátor. Takže zvuk bol tak akurát :D . Aj to dobre vyzeralo.. možno lepšie ako stredom.
3: Na spoj medzi zvodmi a tkz. Y-piece by som odporučil použiť tesniacu pastu-trošku to tam fučalo..
4: otázku výkonu by som moc neriešil bez úpravy motora to može byť niečo medzi 0-1,5k :) Myslím že výmena starých rozvodov za nové popr.neaké tie dvojité odlahčené viac zdvihne výkon :) Samozrejme jedno z druhým ten výkon určite zdvihnú viac... zvody+komplet výfuk, filter KN, sacia klapka throttle body 52mm...+hlava stage4... to už áno..
5: životnosť myslím slušná kedže tieto čo som demontoval boli na miniku neaký ten rok a okrem povrchovej hrdze 100% OK..
zvyšok výfuku od katalyzátora bol nerezový takže super..

No mna by skôr zaujmalo:
1: otázka lambda sondy kedže zberá údaje len z dvoch vývodou a nie zo všetkých troch.... ako to ovplivnuje spalovanie?
či na tom vobec záleží a či to mení pomer O2 a paliva kedže nezberá údaje zo všetkých troch vyustení..
2: či je obalenie LCB zvodov termoizolačnou páskou na mieste, kedže pri MPI a SPI je LAMBDA a vraj lambda nemá moc rada zvýšenú teplotu oproti štandartnej teplote zvodov.. životnosť sondy sa rapidne znižuje-vraj..
3.použitie týchto zvodov http://www.minisport.com/mini-spare-par ... 008SS.html na MPI a umiestnenie LAMBDA sondy-KAM :?: Na strednú výusť v podobnej vzdialenosti od motora ako štandartne alebo až na miesto spojenia všetkých troch výustí... no len tam je to už daleko... teplota, kabeláž atd..
4: Možno sú tieto zvody http://www.minisport.com/mini-spare-par ... 008SS.html pre štandartnú 1275 MPI s hlavou stage4 aj zbytočné... neviem poradte.. Snáť by stačili aj tieto.. http://www.minisport.com/mini-spare-par ... 003I.html..
Bol by som rád ak by niekto znalý poradil :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: link pipe Maniflow
PříspěvekNapsal: 09. led 2011 04:04 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 22. srp 2009 12:22
Příspěvky: 899
Bydliště: Pardubice
Velice ti děkuji, koupil sem ty svody hlavně kvůli náhradě za vlnovec, který v nejnižším bodě výfukového potrubí nemá moc dlouhou životnost a také kvůli případnému možnému zvýšení výkonu spolu s ostatními díly (tedy alespoň u kitů jsou tyto svody dodávány a cena je slušná), ale hlavně mě zarazilo, že ten kloub není moc pohyblivý, takže mě docela zajímala otázka praskání potrubí...děkuji za vyvrácení obavy :bigups: ... zajímalo mě i ovlivnění lambdy pokud bych sundal kat ale asi ho tam nechnám.
Jinak už mám objednán koncový tlumič od Maniflow tak sem na to zvědavý.
Jinak otázky týkající se úprav MPI tu moc nejsou, ale docela by mě zajímaly možné motorové úpravy...?
Kit sice dodává třeba hlavu ale co s řídící jednotkou?Lambdou?

_________________
Mini & Sex & Rock 'N' Roll


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: link pipe Maniflow
PříspěvekNapsal: 09. led 2011 18:28 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 08. úno 2008 19:03
Příspěvky: 122
Bydliště: Piešťany, Slovensko
nemáš začo, no čo sa týka katalyzátoru a jeho odstránenia s týmto som nemal problém. Na jednom MPI som ho mal vykuchaný a na druhom uplne odstránený a nahradený nerezovou trubkou od zvodov až po koncový tlmič. Mini šlapalo v pohode akurát spotreba šla hore kedže som mal aj otvorené KN-ko , takže to preplachovalo jedna radosť . No spotreba pri takejto "úprave" (KN-šiška+kat off+throttle body 52mm) šla na 10l na 100km.. No a okrem pocitového výkonu z brutálneho zvuku sania a výfuku asi nič, no nič extra citelné možno 1,75k :lol: ... teda ak nerátam častejšie zastávky na pumpe . Pokial sa jedná o hlavu npr. stage 3-4 myslím že riadiaca jednotka a lambda si budú robiť svoju prácu tak ako predtým, hlavne aby lambda odovzdávala info do riadiačky o pomere O2 a paliva :)
Zatial najväčší rozdiel vo výkone (pocitovo) na MINI som zbadal pri prechode z 12" kolies na 13" výkon šiel dolu.... kedže 175-ky pneu na 7" širokých diskoch majú aj riadny odpor.. :( no nekúp to ked to tak pekne vyzerá..
No nič ked naškrábem na tu hlavu stage4+zvody+dalšie somariny a nainštalujem.... tak sa o skúsenosti určite podelím.
Dúfam že to bude pozitívne a nebudem sa musieť poobzerať po pláne B- teda V-TEC B2B :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: link pipe Maniflow
PříspěvekNapsal: 09. led 2011 20:21 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 22. srp 2009 12:22
Příspěvky: 899
Bydliště: Pardubice
v tom kitu je myslim i něco na palivo nepletu-li se..?
Ale koupit hlavu a ostrou vačku asi nestačí, teda pokud chceš aby to chvilku jezdilo a vyměnit všechny vhodné komponenty už je docela drahá sranda :blush:
ten stage kit 3 pro MPI píšou nárůst o 45% údajně, což je docela dost slušný natakové autíčko ovšem ta cena.... :?
Opět děkuji za utvrzení, že vyndávat KAT je zbytečné, já už teď mám spotřebu, teda když se nehlídám, kolem těch 9,5-10 L takže ho tam nechám :wink:
Ale s přechodem z 12" na 13" nemůžu souhlasit, a docela mě potěšilo, že třeba při sprintu moje MPI s továrním filtrem a výfukem Bosal konkuroval jiným MPI, takže pouze výfuk a filtr asi výkonově nic moc nepřidá což si mi taky potvrdil :)
Koukám že sis ty MPI tak nějak oblíbil :biggrin:

_________________
Mini & Sex & Rock 'N' Roll


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: link pipe Maniflow
PříspěvekNapsal: 09. led 2011 22:15 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 08. úno 2008 19:03
Příspěvky: 122
Bydliště: Piešťany, Slovensko
ano, ano ku stage 3 kitu je aj fuel presure regulator, ten chcem kúpiť aj ku stage 4... teda až sa k tomu raz zmôžem-rozhodnem..
To s tou investíciou do motoru máš pravdu že tam okrem hlavy a pod. treba investovať aj do dalších vecí... olejová pumpa, neaké tie športové rozvody, piesty, no nebolo by zlé hned spraviť generálku... ked už to bude všetko porozoberané už by sa hodilo vymeniť aj zotrvák za odlahčený... spojku... no je toho dosť... ked som to tak zbežne počital tak 2000eur bude tak akurát... No a ak by mal miník po týchto všetkých úpravách cca 100koní bude velká radosť..
Len tu sa už ponúka možnosť pustiť sa do V-TEC, pretože za 2000eur mať upravený len motor, no a čo ostatné... nápravy atd..
To už celý kit V-TEC sa dá kúpiť okolo 5000eur. Teda aj s motorom 7500eur :( No a tam už máš všetko čo sa týka predku, motor, rám, pruženie, brzdy, kabeláž...
Jediné čo ma od V-TEC odrádza teda okrem ceny je to že to už nebude celkom mini ale mini honda...
no snívam..... jedného dňa... :wub: :2drivers:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: link pipe Maniflow
PříspěvekNapsal: 09. led 2011 23:17 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 22. srp 2009 12:22
Příspěvky: 899
Bydliště: Pardubice
myslím že 2000€ je tak minimum, přetěsnit a všechno, ale máš pravdu, že motor nestačí, brzdy, podvozek,... a na 1OO koní by to chtělo i rám asi :wink:
Co se týká hondy, to auto by ti pak bylo na nic takřka, je teda fakt že zvednout výkon o nějakých 45% asi dost razantně sníží životnost motoru narozdíl od standartního serioveho V-TEC...
Takže asi záleží co chces z miníka mít a jestli pak není lepší modifikovat nějaký karburátor

_________________
Mini & Sex & Rock 'N' Roll


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: link pipe Maniflow
PříspěvekNapsal: 10. led 2011 18:19 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 15. čer 2009 18:33
Příspěvky: 174
Bydliště: Tábor
Ahoj kluci
Taky mám MPI. Docela by mě zajímalo jak by to jelo s těma úpravama. A hlavně by mě zajímala životnost. Já osobně si myslím, že z několik desítek let staré koncepce motoru nikdy nebude závoďák rovnající se třeba té hondě. Jinak já s MPIčkem jezdim kolem 6 litru na 100 a rozhodně ho nešetřim, ale na druhou stranu nezávodim. Miníka používám jako běžné auto( každý den v provozu). Když sem dělal výfuk tak sem myslel, že katalyzátor vyhodim, leč nakonec byl krásnej tak sem ho tam vrátil. Výfuk sem koupil zase originál. Ale myslim, že taky pořídím nějakej lepší.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: link pipe Maniflow
PříspěvekNapsal: 10. led 2011 19:02 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 22. srp 2009 12:22
Příspěvky: 899
Bydliště: Pardubice
tak nevím jestli může konkurovat třeba hondě ale každopádně dostat se z toho dá dost...v Brně určitě vědí :)
těch 6 ti fakt závidím

_________________
Mini & Sex & Rock 'N' Roll


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: link pipe Maniflow
PříspěvekNapsal: 14. dub 2012 20:04 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 22. srp 2009 12:22
Příspěvky: 899
Bydliště: Pardubice
Tak po nainstalování tohoto potrubí http://www.minisport.com/mini-spare-par ... M003I.html musím říct, že zas tak nadšenej nejsem...nekupoval jsem nerez, takže jsem nanesl hliník, uvidíme jak to vydrží, no ale. Největší mínus dle mého je asi to, že napojení svodů na druhou část výfuku kde je náhrada za vlnovec link pipe je uděláno obráceně, tedy menší průměr potrubí se zasouvá do svodů proti proudění plynů, což se ukázalo jako dosti problematické utěsnit, nemluvě o tom, že nedochází k ideálnímu hladkému průchodu výfukem, to opravdu u "sportovnějších" svodů nechápu, kór když je viditelné přivaření menšího průměru na link pipe pro zasunutí ke svodům namísto většího průměru.
Druhé poměrně problematické se ukázalo řešení "pohyblivého kloubu", který se i sebevíc namazaný ani nehne na rozdíl od vlnovce, který má ale bohužel díky nízkému podvozku poměrně krátkou životnost.
V neposlední řadě navařený úchyt katalyzátoru u link pipe znemožňuje přidělat kat co nejblíže k podlaze, tudíž je potrubí i tak dost na ráně i přes to, že svody maniflow jsou o něco menší než původní originál.
Takže v zimě dojde asi k celkovému převaření a upravení což mě moc netěší...


Přílohy:
3.jpg
3.jpg [ 66.74 KiB | Zobrazeno 6014 krát ]

_________________
Mini & Sex & Rock 'N' Roll
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz