CLASSIC MINI http://classic.minicooperklub.cz/ |
|
link pipe Maniflow http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=3870 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kuboš [ 19. pro 2010 18:40 ] |
Předmět příspěvku: | link pipe Maniflow |
Ahoj, nějaká zkušenost s tímto dílem? Montáž, životnost, komplikace,...? http://www.minisport.com/mini-spare-par ... _PIPE.html Děkuji |
Autor: | MiniMike [ 19. pro 2010 20:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: link pipe Maniflow |
Co by te na tom zajimalo? Pokud nemas LCB svody, tak je ti to k prdu... |
Autor: | Kuboš [ 20. pro 2010 14:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: link pipe Maniflow |
dobrá tak http://www.minisport.com/mini-spare-par ... M003I.html spíš mě zajímá funkčnost a účinnost u MPI, jestli to třeba bez vlnovce nemůže praskat nebo tak...popřípadě nějaké informace které sou dobré znát, jestli to někdo má...? Děkuji |
Autor: | spandau [ 09. led 2011 00:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: link pipe Maniflow |
Ahoj, práve riešim otázku úpravy výfuku MPI a listujem forum či tu už niečo podobné niekto neriešil... no nič.. Aspon odpoviem tebe na tvoju otázku. Presne tieto zvody som tento týždeň demontoval z jedneho MPI-čka na náhradné diely. Predtým som sa na ňom aj trocha vozil.. Takže skúsenosti: 1: Zvody boli hrdzavé ![]() ![]() 2: absencia spletenca,respektíve tá jeho náhrada tá "gula" menej tlmí vybrácie ako klasický spletenec takže na mieste uchytenia na diferáku sa šrobiky sami povolili tj. jeden tam chýbal a druhému ostávalo tak 4 závity... takže by som odporúčal použiť LOCKTIDE... inak na výfuku neboli žiadne poškodenia- praskliny. Pri naštartovanom motore žiadne strpanie ani nič podobné. Koncový tlmič bol RC40 LARGE BORE lavostranný+ bol aj katalizátor. Takže zvuk bol tak akurát ![]() 3: Na spoj medzi zvodmi a tkz. Y-piece by som odporučil použiť tesniacu pastu-trošku to tam fučalo.. 4: otázku výkonu by som moc neriešil bez úpravy motora to može byť niečo medzi 0-1,5k ![]() ![]() 5: životnosť myslím slušná kedže tieto čo som demontoval boli na miniku neaký ten rok a okrem povrchovej hrdze 100% OK.. zvyšok výfuku od katalyzátora bol nerezový takže super.. No mna by skôr zaujmalo: 1: otázka lambda sondy kedže zberá údaje len z dvoch vývodou a nie zo všetkých troch.... ako to ovplivnuje spalovanie? či na tom vobec záleží a či to mení pomer O2 a paliva kedže nezberá údaje zo všetkých troch vyustení.. 2: či je obalenie LCB zvodov termoizolačnou páskou na mieste, kedže pri MPI a SPI je LAMBDA a vraj lambda nemá moc rada zvýšenú teplotu oproti štandartnej teplote zvodov.. životnosť sondy sa rapidne znižuje-vraj.. 3.použitie týchto zvodov http://www.minisport.com/mini-spare-par ... 008SS.html na MPI a umiestnenie LAMBDA sondy-KAM ![]() 4: Možno sú tieto zvody http://www.minisport.com/mini-spare-par ... 008SS.html pre štandartnú 1275 MPI s hlavou stage4 aj zbytočné... neviem poradte.. Snáť by stačili aj tieto.. http://www.minisport.com/mini-spare-par ... 003I.html.. Bol by som rád ak by niekto znalý poradil ![]() |
Autor: | Kuboš [ 09. led 2011 04:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: link pipe Maniflow |
Velice ti děkuji, koupil sem ty svody hlavně kvůli náhradě za vlnovec, který v nejnižším bodě výfukového potrubí nemá moc dlouhou životnost a také kvůli případnému možnému zvýšení výkonu spolu s ostatními díly (tedy alespoň u kitů jsou tyto svody dodávány a cena je slušná), ale hlavně mě zarazilo, že ten kloub není moc pohyblivý, takže mě docela zajímala otázka praskání potrubí...děkuji za vyvrácení obavy ![]() Jinak už mám objednán koncový tlumič od Maniflow tak sem na to zvědavý. Jinak otázky týkající se úprav MPI tu moc nejsou, ale docela by mě zajímaly možné motorové úpravy...? Kit sice dodává třeba hlavu ale co s řídící jednotkou?Lambdou? |
Autor: | spandau [ 09. led 2011 18:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: link pipe Maniflow |
nemáš začo, no čo sa týka katalyzátoru a jeho odstránenia s týmto som nemal problém. Na jednom MPI som ho mal vykuchaný a na druhom uplne odstránený a nahradený nerezovou trubkou od zvodov až po koncový tlmič. Mini šlapalo v pohode akurát spotreba šla hore kedže som mal aj otvorené KN-ko , takže to preplachovalo jedna radosť . No spotreba pri takejto "úprave" (KN-šiška+kat off+throttle body 52mm) šla na 10l na 100km.. No a okrem pocitového výkonu z brutálneho zvuku sania a výfuku asi nič, no nič extra citelné možno 1,75k ![]() ![]() Zatial najväčší rozdiel vo výkone (pocitovo) na MINI som zbadal pri prechode z 12" kolies na 13" výkon šiel dolu.... kedže 175-ky pneu na 7" širokých diskoch majú aj riadny odpor.. ![]() No nič ked naškrábem na tu hlavu stage4+zvody+dalšie somariny a nainštalujem.... tak sa o skúsenosti určite podelím. Dúfam že to bude pozitívne a nebudem sa musieť poobzerať po pláne B- teda V-TEC B2B ![]() |
Autor: | Kuboš [ 09. led 2011 20:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: link pipe Maniflow |
v tom kitu je myslim i něco na palivo nepletu-li se..? Ale koupit hlavu a ostrou vačku asi nestačí, teda pokud chceš aby to chvilku jezdilo a vyměnit všechny vhodné komponenty už je docela drahá sranda ![]() ten stage kit 3 pro MPI píšou nárůst o 45% údajně, což je docela dost slušný natakové autíčko ovšem ta cena.... ![]() Opět děkuji za utvrzení, že vyndávat KAT je zbytečné, já už teď mám spotřebu, teda když se nehlídám, kolem těch 9,5-10 L takže ho tam nechám ![]() Ale s přechodem z 12" na 13" nemůžu souhlasit, a docela mě potěšilo, že třeba při sprintu moje MPI s továrním filtrem a výfukem Bosal konkuroval jiným MPI, takže pouze výfuk a filtr asi výkonově nic moc nepřidá což si mi taky potvrdil ![]() Koukám že sis ty MPI tak nějak oblíbil ![]() |
Autor: | spandau [ 09. led 2011 22:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: link pipe Maniflow |
ano, ano ku stage 3 kitu je aj fuel presure regulator, ten chcem kúpiť aj ku stage 4... teda až sa k tomu raz zmôžem-rozhodnem.. To s tou investíciou do motoru máš pravdu že tam okrem hlavy a pod. treba investovať aj do dalších vecí... olejová pumpa, neaké tie športové rozvody, piesty, no nebolo by zlé hned spraviť generálku... ked už to bude všetko porozoberané už by sa hodilo vymeniť aj zotrvák za odlahčený... spojku... no je toho dosť... ked som to tak zbežne počital tak 2000eur bude tak akurát... No a ak by mal miník po týchto všetkých úpravách cca 100koní bude velká radosť.. Len tu sa už ponúka možnosť pustiť sa do V-TEC, pretože za 2000eur mať upravený len motor, no a čo ostatné... nápravy atd.. To už celý kit V-TEC sa dá kúpiť okolo 5000eur. Teda aj s motorom 7500eur ![]() Jediné čo ma od V-TEC odrádza teda okrem ceny je to že to už nebude celkom mini ale mini honda... no snívam..... jedného dňa... ![]() ![]() |
Autor: | Kuboš [ 09. led 2011 23:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: link pipe Maniflow |
myslím že 2000€ je tak minimum, přetěsnit a všechno, ale máš pravdu, že motor nestačí, brzdy, podvozek,... a na 1OO koní by to chtělo i rám asi ![]() Co se týká hondy, to auto by ti pak bylo na nic takřka, je teda fakt že zvednout výkon o nějakých 45% asi dost razantně sníží životnost motoru narozdíl od standartního serioveho V-TEC... Takže asi záleží co chces z miníka mít a jestli pak není lepší modifikovat nějaký karburátor |
Autor: | milhauz [ 10. led 2011 18:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: link pipe Maniflow |
Ahoj kluci Taky mám MPI. Docela by mě zajímalo jak by to jelo s těma úpravama. A hlavně by mě zajímala životnost. Já osobně si myslím, že z několik desítek let staré koncepce motoru nikdy nebude závoďák rovnající se třeba té hondě. Jinak já s MPIčkem jezdim kolem 6 litru na 100 a rozhodně ho nešetřim, ale na druhou stranu nezávodim. Miníka používám jako běžné auto( každý den v provozu). Když sem dělal výfuk tak sem myslel, že katalyzátor vyhodim, leč nakonec byl krásnej tak sem ho tam vrátil. Výfuk sem koupil zase originál. Ale myslim, že taky pořídím nějakej lepší. |
Autor: | Kuboš [ 10. led 2011 19:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: link pipe Maniflow |
tak nevím jestli může konkurovat třeba hondě ale každopádně dostat se z toho dá dost...v Brně určitě vědí ![]() těch 6 ti fakt závidím |
Autor: | Kuboš [ 14. dub 2012 20:04 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: link pipe Maniflow | ||
Tak po nainstalování tohoto potrubí http://www.minisport.com/mini-spare-par ... M003I.html musím říct, že zas tak nadšenej nejsem...nekupoval jsem nerez, takže jsem nanesl hliník, uvidíme jak to vydrží, no ale. Největší mínus dle mého je asi to, že napojení svodů na druhou část výfuku kde je náhrada za vlnovec link pipe je uděláno obráceně, tedy menší průměr potrubí se zasouvá do svodů proti proudění plynů, což se ukázalo jako dosti problematické utěsnit, nemluvě o tom, že nedochází k ideálnímu hladkému průchodu výfukem, to opravdu u "sportovnějších" svodů nechápu, kór když je viditelné přivaření menšího průměru na link pipe pro zasunutí ke svodům namísto většího průměru. Druhé poměrně problematické se ukázalo řešení "pohyblivého kloubu", který se i sebevíc namazaný ani nehne na rozdíl od vlnovce, který má ale bohužel díky nízkému podvozku poměrně krátkou životnost. V neposlední řadě navařený úchyt katalyzátoru u link pipe znemožňuje přidělat kat co nejblíže k podlaze, tudíž je potrubí i tak dost na ráně i přes to, že svody maniflow jsou o něco menší než původní originál. Takže v zimě dojde asi k celkovému převaření a upravení což mě moc netěší...
|
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |