Opravy, úpravy, renovace ......
11. dub 2011 12:35
Zdravím všechny, ještě mám dotaz co mám lít do litrového miníka, special bez přidávání olova a nebo natural s olovem?
11. dub 2011 14:23
Já leju obojí

Ber to tak, že tyhle motory jsou konstruovaný na mnohem horší benzín než je dnes speciál. Jediná úprava v případě přechodu palivo s jiným oktanovým číslem je mírná úprava předstihu. Mě to jezdí na obojí tak nějak přibližně stejně ...
11. dub 2011 15:09
Čau. Ve velkém techničáku je napsáno jaký benzín bys měl používat.
Jinak to adituvum (Syntetická náhrada olova) maže a chrání netvrzená ventilová sedla před opotřebením.
A myslím že v litrech se nikdy ty netvrzené nepoužívali...
Ale jinak jsem se nadávno na toto téma bavil s p. Úblem a říkal že případné opotřebení by bylo až za pár desítek tisíc km.
11. dub 2011 15:32
Já mám v techničáku BA80 a ten už asi neseženu

Jinak to "olovo" je skutečně jen na ochranu ventilů a sedel.
11. dub 2011 15:36
Já měl ve škodárně plyn a tam teda samozřejmě nebylo jak tohle nahradit.Jen jsem kontroloval častěji vůle na ventilech a za 40 tisíc jsem je jednou dělal.Sedla byly v pohodě a dokud mi palice nepraskla,tak se nic neprojevilo.
11. dub 2011 18:53
Tak to jsem rád, že jsem zase o něco chytřejší, já tam leju jen special, ale nejlepší by byl asi super..nedávno jsem viděl minika co hulil jako tank, tak mě to trochu vyděsilo, aby se mi nestalo to samé
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.