Opravy, úpravy, renovace ......
30. srp 2011 21:19
Čau Miníkáři.Potřebuji radu při zapojování kabeláže na mém SPi.Zbyl mi černý kabel s očkem na konci což si myslím že je uzemění?
A pak dva svazečky hnědých vodičů také s očky na konci.Jeden určitě na startér ale ten druhý??Nerad aby se mi odporoučela řídící jednotka do minilovišť.Vševno se to motá kolem startéru.



Předem dík Jirka
30. srp 2011 21:23
Jestli mi zejtra Lenka půjčí klíče tak se ti mohu podívat jak to tam má.
30. srp 2011 21:56
ahoj ten hnedej bude PLUS POL a propojuje se na starteru lepe řečeno na civce starteru a černa na kostru fany
04. zář 2011 06:27
fany píše:ahoj ten hnedej bude PLUS POL a propojuje se na starteru lepe řečeno na civce starteru a černa na kostru fany
Ověřeno ,funkční. Dík
04. zář 2011 06:28
Kdy namontovat horní díl palubky? Před nebo po zasklení.
04. zář 2011 09:29
znamy to robil tak ze palubku mal nahodenu a sklo daval az nakoniec... a asi je to pohodlnejsie v klude si spravit palubku kym tam nemas okno. Lebo aj tak sa okno dava zvonku a myslim ze pri montazi - nasadovani palubka nema vplyv. Ale ak sa mylim opravte ma
04. zář 2011 09:34
Jo jo je to tak palubka tomu nepřekáží okno se dává z venku s gumou a pak klinek do gumy , ale na ten potřebuješ ten přípravek tím to jde super .Ať se daří.
04. zář 2011 12:27
Je lepší dát nejdříve palubku a pak okno.Mě už se stalo že mi palubka nešla zasunout šroubkama do dírek kvůli gumě musel jsem co si snad pamatuju ty šroubky zkracovat.
09. zář 2011 19:21
Mám trochu depresi z mezery mezi kolem a blatníkem,ještě nemám nastrojeno a už mi tam moc místa nezbejvá.Asi jsem to podcenil a udělal malý výřez.V krajním případě bude muset přijít na řadu řez,ale po laku se mi do toho moc nechce.A proč o tom píšu?nenechalo by se to vyřešit instalací Hila?Nevím jestli se nechá mini tímto způsobem přizvednout a co to udělá s jizdníma vlastnostma?
09. zář 2011 20:09
Ahoj myslím že to HI-LEM nevyřešíš sice to přizvedneš ale nepomůže ti to . Já taky řezal až po laku a zatřel jsem to barvou ono to pod lemem stejně neví vidět. Původně jsem řezal pro 7x13 a teď tam mám 6x12 s podložkou a stejně při plným rejdu si někdy škrtnu podle toho jak minik zrovna stojí.
09. zář 2011 20:23
ahojda moje zkušenost je auto na hilo přizvednout jde ale zaleží na rozměru gum u tebe 165 60 by to mělo stačit ale na sport jizdu bych blatnik skratil. taktež mě to potkalo
09. zář 2011 21:01
tušil jsem to.Dík
28. zář 2011 09:31
Vyskytl (zase) se problém s dobíjením,Na prázdno mi dává altík 13.8V,Při zatížení mi to klesá na12V.Půjčil jsem si jiný a je to o trochu lepší ale na doporučených 14.1V se nedostanu.Zatím to řeším jízdou na parkovačky a dobíjením baterky ale to se mi vůbec nezamlouvá.Nechal jsem si altík změřit a ukazuje jim to že je OK.Natáhl jsem provizorní dráty s kontrolkou na buzení a taky to nepomohlo.
Baterku mám 55 Ah není zbytečně silná

?Už to špatně dobijelo když jsem to koupil ale alespoň dokuď to jelo tak to šlo,teď jsem již občas jezdil asi jen na baterku a když to v zácpě na křižovatce umře tak to neni moc příjemné
A to jsem ještě nenamontoval přídavná světla.
Nemáte s tímto problémem někdo zkušenosti?
A ještě jeden dotázek? Mám možnos půjčit si počítač z víkonějšího SPI,má to smysl?Je rozdíl jen v elektronice nebo i v železe?
Jde mi o to abych nedělal zbytečnou věc.
JIRKA
30. zář 2011 10:19
Řada nápadů na to, kde je chyba, je v tématu Dobíjení, sekce Jak na to. Taky jsem to řešil a byla to nakonec banalita, ale takřka nezjistitelná. M
01. říj 2011 06:49
To jsem pročet a vyzkoušel.
08. říj 2011 00:13
Je to normál?SPI 39 Kw -4000 ot/min Rařazená 4 a na tachometru 130? . Na 3rojku to točí 5,5t ale na 4 mi přijde že to převody víc než 4t nepustí.

Je pravda že ve 130 v Mini se cítim jako 200 v Golfu.

PS:Nové svíčky,podtlakové hadičky a ventilové vůle zkontrolovány.Ještě přeměřím tlaky ,ale myslím že to nebude asi ani potřeba.
11. lis 2011 01:40
Mně se občas stane, že miník drží otáčky kolem 1500 na volnoběh. Zkusil bych u miníka zkontrolovat snímač polohy plynového pedálu. Případně krokový motor škrticí klapky.
Tady píší,
http://www.theminiforum.co.uk/forums/index.php?showtopic=20533&st=11# že problém může být také způsoben zatuhlým lankem od plynového pedálu.
U svého miníka mám podezření na senzor teploty motoru, teda přesněji na přelámane kabely k řídicí jednotce. Někdy budík ukazuje teplotu a jindy ne.
11. lis 2011 17:23
Dnes jsem to odhalil,servo na volnoběžné otáčky zůstává moc vytažené.Při vypnutí klíčku zaleze a otáčky se vrátí do normálu.
Lze to rozebrat vyčistit a zprovoznit? Podle odkazu na
http://www.theminiforum.co.uk/forums/index.php?showtopic=20533&st=11# to jde pouze asi diagnostikou.
11. lis 2011 19:09
Ona nemusí být závada v krokovém motorku. Řídicí jednotka může jet v nouzovém režimu, a proto nastavuje vysoké volnoběžné otáčky motorku. Takže bych nastavoval krokový motorek asi jako poslední.
Podtlakové hadičky jsi psal že jsou vyměněné? Teplotu motoru ti měří správně? Je připojený senzor nasávaného vzduchu? Fungovalo motor někdy normálně, bez zvýšených otáček? Nezasekává se lanko od plynu?
Pokud jsem pochopil výše uvedený odkaz, tak diagnostiku potřebuješ k tomu, aby jsi na krokovém motorku přes diagnostiku nastavil přesný počet otáček a zbytek mechanicky nastavil.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.