CLASSIC MINI http://classic.minicooperklub.cz/ |
|
otáčky a výfuk http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=4370 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ivan Mejtský [ 18. zář 2011 13:32 ] |
Předmět příspěvku: | otáčky a výfuk |
Tak už jsem dvakrát dojel z Kladna do Prahy:andare: 1/Už to pěkně fachčí, ale občas mě padaj volnoběžný otáčky a chcípne to ![]() 2/Dneska jsem při vyjíždění od kamaráda ze dvora zahákl výfuk tak blbě, že to nejelo ani dopředu, ani dozadu ![]() |
Autor: | snua12 [ 18. zář 2011 21:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: otáčky a výfuk |
Tady jsem nasel nejake info o problemech SPI. http://www.theminiforum.co.uk/forums/index.php?showtopic=20533 Volnobezne otacky lze pry upravit pres diagnostiku. Ale pochybuji, ze ji nekdo ma. Zkontroloval bych podtlakovou hadicku, co vede od sani do ridici jednotky, zda neni nejak poskozena. Dal bych koukl na to, zda nekudy neprisava vzduch (tesneni mezi sanim a vstrikem a pod) O volnobezne otacky by se mel starat krokovy motorek, mozna bych zkontroloval jeho funkcnost. Co se tyka vyfuku, asi bych poridil na minika jine svody, ktere nemaji vlnovec ale maji kouli. Tyhle http://www.minispares.com/Product.aspx?ty=pb&pid=32849&title=. |
Autor: | kuta [ 19. zář 2011 06:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: otáčky a výfuk |
Ahoj to je problém SPiček prostě obcaš zlobí a je problém s diagnostikou nejlepší řešení předělat na HIFa a je to , jako spousta z nás. Ale jinak snad záhadu odhalíš ale také myslím že by to moha být podtlaková hadice taky mi to něco podobného dělalo když jsem to měl ještě chvíli SPi. |
Autor: | Ivan Mejtský [ 19. zář 2011 18:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: otáčky a výfuk |
Tak včera jsem jel se zeleným bastardem z Práglu domů, pořád v poho ![]() ![]() ![]() Dnes ráno jsem se tam stavěl s Kachnou a ten sráč normálně naskočil a spokojeně si vrčel ![]() A teď mi někdo řekněte, co mu mohlo být. Sice chcalo, ale všechna elektrika je nahoře, rozdělovač u SPi je prázdná pixla, prostě nevím. M |
Autor: | frankenstein [ 19. zář 2011 19:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: otáčky a výfuk |
ahoj, ja mam jednobodovou felicii a když projedu louží, tak mi to taky chcípne a nejde nastartovat, ale druhej den to naskočí jako nic. Až zjistíš čím to je, tak to sem napíš, aspoň se nebudu bát jezdit v dešti ![]() |
Autor: | jarik [ 19. zář 2011 19:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: otáčky a výfuk |
![]() ![]() A ked sme minuly rok isli z Narozemini, tak celu cestu prsalo (lialo jak hovado) a voda striekala na rozdelovac a starter ... a Minik strasne protestoval - chvilu isiel na 4 valce, potom 3, 4, 2, 4, 3... voda je svina |
Autor: | JK Mini [ 19. zář 2011 21:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: otáčky a výfuk |
Myslim,že se tvýmu zeleňákovi dostala jen voda do rozdělovače.To je pak konec.Já tenkrát na svym SPI statečně umyl motor a všechny jsem přesvědčoval,že se do rozdělovače voda jen tak nedostane.Pak jsem z toho měl chcíplý HTP. ![]() Mam na svýho přichystanou desku z PVC,co mi zakryje část motoru,kde je rozdělovač,startér a kus altíku.Když má pohon ventilátoru od kliky,tak bych se nebál,že se to průduchem 30X40 neuchladí.Ty tam máš navíc ještě přídavnej. |
Autor: | Ivan Mejtský [ 20. zář 2011 20:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: otáčky a výfuk |
Tak dnes mě dcera zavezla na místo činu. Auto v pohodě chytlo a jelo bez problémů až do garáže. Takže asi voda. Zkusím dát do motoru nějakou zástěru, aby se to neopakovalo. Jen nechápu , jak může auto ze země, kde prší 360 dní v roce, bejt takhle háklivý na vodu. M PS: jen volnoběžný otáčky se houpaly od 500 do 1500, ale to snad spraví nová podtlaková trubička. Mimochodem, neválí se někomu v garáži. Já ji měl děravou a spravil jsem to izolační páskou na elektriku. |
Autor: | Sonny [ 21. zář 2011 13:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: otáčky a výfuk |
mě tohle zcela nevypočitatelně dělala indukčka - prasklej ten bakelit u kontaktů. Za sucha v poho, trocha vody, a zkratovalo se to, po vysušení zase jelo jako nic. vyměnil jsem cívku a v pohodě. |
Autor: | Ivan Mejtský [ 03. říj 2011 09:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: otáčky a výfuk |
Tak jsem provizorně opravil podtlakovou hadičku (odstranění poškozené části, vložení kusu injekční jehly, omotání páskou) a zprůchodnil další přiškrcenou pod vzduchovým filtrem. Podíval jsem se taky do krokovýho motorku, ale kromě toho, že jsem málem ztratil pružinu, jsem tam nic závadnýho neobjevil (jestli to byl k.m.?). Studený motor držel pěkně tisicovku bez výkyvů a přišlo mi, že se zklidnil chod. Když jem ale auto protáh a zahřál, zas bordel v otáčkách a chcípání na volnoběh. A teď babo raď. M |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |