Stránka 1 z 1
Pérování
Napsal: 26. úno 2006 18:41
od canky
zdravim, nema nekdo jakekoli zkusenosti nebo info o perovani mini na pruzinach misto klasickych gumovych tenisaku?myslim, ze by to melo byt trvanlivejsi, min zavisle na teplote, vhodnejsi na bezny provoz..? pripadne kde koupit, problemy pri vymene..diky
perovani
Napsal: 27. úno 2006 19:53
od fany
jestli se muzu podelit tuto alternativu take zvažoval . ackoli jsem se posadil pri pohledu na ceny . a jsou pokud vim jsou dvě varianty .minispares nabizi asi 350 liber pružiny misto měchu . a dalsi varianta 700 liber kompet prestavba ale pro bežne použiti asi zbytečne. Vše je otazkou pěnez.
Je to drahota k ničemu!!
Napsal: 28. úno 2006 10:56
od Jozzy
Zdárek webani a ty Pablo taky,hele vykašli se na vejmysli a drž se osvědčené klasiky.Konstruktér tohoto auta moc dobře věděl,proč tam aplikuje gumový segment a né již v té době známou technologii mack person.Jde totiž o velmi krátký průběh chodu vrchního ramene ve velmi malém prostoru a tady je zakopaný pes.Nejde jen o pérování,ale také o pohyb při naložení břemena,samotná pružina se štelovatelným tlumičem by to zvládla,ale jen jednu situaci!Takže jak řekl Tomáš Úbl,nastavíš si na tom super podvozek s 1cm zdvihem tvrdej jako beton na okruh,ale jenom naokroh!A nebo budeš-li chtít pohodlí budeš vše muset přenastavit,ale pak s toho budeš mít zvednutou kozu.Jedna technická závěrem,původní pérování je geniální a chceteli někdo investovat horentní sumy,ale a patřičným efektem pak kupte nové gumy pérování Dunlop a Spaxi s nastavitelným zdvihem.Nějak jsem se rozepsal tak už radši mizím.Jozzy
Napsal: 28. úno 2006 17:31
od Návštěvník
Musím nesouhlasit s tím co tu bylo řečeno. Nevím jesli to tu někdo vůbec měl na autě, takže pomlčím o předešlých argumentech vesměs proti.
Minispares prodává tři verze náhrady gumových bloků a jednu verzi kdy je pružina umístěna okolo tlumiče.
Coil spring cone conversion - náhrada gumových pružících bloků se
prodává v těchto verzích odlišených barevně: měkká(modré), tvrdší(červené) a soutěžní(zelené nebo oražové) cena byla minulý rok 400eur.
Vyzkoušel jsem napřed červené a momentálně mám zelené
perovani
Napsal: 01. bře 2006 15:37
od fany
Jak koukam nazoru je spouta a jak pise o.t. uz se o tom nějaka debata vedla.ja se priklonil k dunlopum a hi-lo a koni

zelenexcervene pruziny
Napsal: 02. bře 2006 22:58
od canky.p
diky za reakce, zajimal me predevsim typ O.T. viz foto "zelene pruziny", tak nejak jsi mi potvrdil hlavne tu zivotnost a relativni bezudrzbu, pak si myslim ze se budou chovat +- stejne po cely rok nezavisle na teplote (oproti gumam). jestli jsem pochopil spravne, ted mas zelene pružiny..a co ty cervene? uz jsou ve svete?
Re: Pérování
Napsal: 07. bře 2013 00:20
od Kuboš
zajímalo by mě, jestli je tu po té 6ti leté odmlce nějaká změna názorů a zkušeností???
Ceny sad se dostaly pomalu na srovnatelné hodnoty a tuhle otázku budu muset v nejbližším čase taky nějak vyřešit.
Chápu že na mini byly navrženy pryže, ale jaký je rozdíl, má někdo zkušenosti?
Re: Pérování
Napsal: 06. říj 2015 17:05
od Denis.
ahoj všem,
chci se zeptat na druhy pérování ( gumové bloky a hydro.) kdy se kterej rok používal.
Dík za odpověď.
Re: Pérování
Napsal: 06. říj 2015 20:29
od webmasterMini
Re: Pérování
Napsal: 06. říj 2015 22:04
od CornholioGSM
na MKI se Hydrolastic zacalo objevovat roku 64
Re: Pérování
Napsal: 07. říj 2015 10:25
od Denis.
Dík za odpověď,
zvažuji se přidak k majitelům těchto aut a tak zatím zjišťuji do čeho se chci pustit a co to bude obnášet.