CLASSIC MINI
http://classic.minicooperklub.cz/

KN filtr
http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=4962
Stránka 11

Autor:  Ivan Mejtský [ 17. zář 2012 16:17 ]
Předmět příspěvku:  KN filtr

Chtěl bych dát na motor 1.3 SPi KNko. Existují dva -jeden do origo boxu a druhej kónickej. Jaké jsou vaše zkušenosti, rady, klady, zápory, opravdu navýší výkon, jak píše výrobce?. M

Autor:  Ivan Mejtský [ 18. zář 2012 17:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: KN filtr

Fakt mě baví pokládat na fóru otázky. Nikdo nemá KN filtr, nikdo ho neviděl, nikdo neví, jak to funguje. Zase ty tři opičky. To jsem se mohl zeptat ve Spolku přátel žehu, ti by byli možná sdílnější. Nebo se tu bavíte jen vy kluci , co spolu chodíte ( to není narážka na 4 procenta ale citát z knihy Bylo nás pět.). Neptám se často a snad ani stupidně, kdybych to chtěl na Trabanta, jdu na Trabant fórum, ale chci to na Mini, tak jsem tu snad správně. M

Autor:  jarik [ 18. zář 2012 18:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: KN filtr

ahoj, ja som KN mal /tu ,,sisku,, alebo kuzel alebo ako to nazvat/ este ked som mal karb. 1.0 cc , osobne si nepamatam ze by to nejako pridalo na vykone (treba mat aj inu ihlu v karb. - tu som mal tiez... ale rozdiel som vazne nepocitil) ... akurat ma stvalo to ,,sssssssccc,, :D z pod kapoty ked sal vzduch... takze som ho dal dole a jazdim s origo filtrom. Akurat mam hlinikovu trubicu zavedenu k maske aby to salo ,,studensi,, vzduch... ;) takze asi tolko z mojej skusenosti...

Autor:  jirka2030 [ 18. zář 2012 20:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: KN filtr

Čau.Já mam tenhle Pipercross,http://www.minisport.com/mini-spare-parts/info_PCFPK070.html.Pocitově to jde lépe do otáček.Každopádně pěkně syčí a na plný plyn je to jako s vytuněnym výfukem.Předpokládám že kužel od KN na tom bude podobně.Myslím že Ondra to tu někde popisoval podobně.

Obrázek

Autor:  Kuboš [ 18. zář 2012 22:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: KN filtr

No tak hlavně je ten filtr "na furt" což může bejt výhoda. akorát to musíš impregnovat a mejt a náklady sou vyšší i ty pořizovací. Pokud máš mini na normální ježdění tak bych spíš koupil K&N vložku, je to jednoduší na montáž i výměnu a cena je nižší. hlavně to tak nesyčí jak bylo řečeno. bez jiných úprav asi těžko poznáš nějakej velkej rozdíl v čemkoliv, ale mělo by to pomoct.

Autor:  krum [ 19. zář 2012 09:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: KN filtr

Mám K&N vložku v originál airboxu na MPIčku. A abych se přiznal, znatelnou změnu jsem nepozoroval. Obávám se, že se dostavuje u většiny lidí spíš placebo efekt. Ale pocit, že člověk dává miníkovi to nejlepší, co v mezích možností může, je univerzálně hřejivej. :wink:

Teoreticky by větší propustnost bavlněnýho filtru mohla být znát při vyhození katu, tam by třeba obyč papírák lepší výplach motoru nestíhal.

To, že je "napořád" je trošku dvojsečný, kámoši od Subaru mají zkušenost, že když se dobře neodhadne množství impregnačního oleje, tak pak dokáže zasvinit kde co (čidla atd.). Ale Mini je jednodušší, tudíž asi ne tak náchylný. Kamarád veteránista-motorář (dělá hlavně "jagoše" a "hejly") mě naopak nepochválil a tvrdí, že jsem si s KNkem nekoupil lepší průběh výkonu motoru, ale jen "instantní výbrus motoru". :blink:

Já si myslím, že z výroby origo naimpregnovanej může fungovat dobře, impregnace se doporučuje až po pár desítkách tisíc km. Až ten okamžik přijde, tak se budu rozhodovat, co dál.

Autor:  JK Mini [ 19. zář 2012 10:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: KN filtr

Tak já mam na karbeci kužel od KN a dělalo to bordel hroznej.Nad 100 při přidání plynu to dunělo brutálně(vejfuk mám standard Bosal,ten je šitej snad Polákama,tak mu chybí nějaká přepážka,ale neni tak hlučnej).Vyrobil jsem si na něj radši kryt z plastu a přívod vzduchu zepředu i kvůli sání horkýho vzduchu.Pocitově to potom ve vyšší rychlosti jde líp za plynem.
Osobně si myslim,že hlavní přínos je ve výdrži,jinak výkon to moc nepřidá(možná pro větší objemy to bude znát :roll: ).když to budeš mít otevřený uši Budou po delší jízdě fakt bolet.Když už,tak koupit vložku do origo sání. :?: Toť můj názor a zkušenosti. :mrgreen:

Autor:  Ivan Mejtský [ 19. zář 2012 14:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: KN filtr

Díky za vaše reakce, teď si můžu začít lámat hlavu. Ten rámus vypadá tak nějak eroticky :twisted: , jako milostné sténání :D a jelikož asi nebudu jezdit k moři a nazpátek, tak by se to snad dalo vydržet. Druhá varianta v origo boxu je zase jednoduchá a já jsem milovník jednoduchých řešení :biggrin: . Tak uvidíme. M

Autor:  Ivan Mejtský [ 08. pro 2015 14:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: KN filtr

"Sliby se maj plnit o vánocích."
Asi před deseti lety jsem založil toto vlákno s dotazem ne KN ko. Jenže pak jsem zjistil, že plecháč potřebuje totální resuscitaci a pak nebyly peníze na drahou bižuterii. Až letos jsem se dokopal a včera mi kurýr od Tomáše CZ přivezl. takže díky Tome, zítra valím do garáže a jde se na montáž a když nebude hnusně, tak přijde i krátká projížďka, aby si Zelenáč na tu novou krásu začal zvykat. M

Autor:  Rosta [ 08. pro 2015 18:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: KN filtr

Ivan Mejtský píše:
Fakt mě baví pokládat na fóru otázky. Nikdo nemá KN filtr, nikdo ho neviděl, nikdo neví, jak to funguje. Zase ty tři opičky. To jsem se mohl zeptat ve Spolku přátel žehu, ti by byli možná sdílnější. Nebo se tu bavíte jen vy kluci , co spolu chodíte ( to není narážka na 4 procenta ale citát z knihy Bylo nás pět.). Neptám se často a snad ani stupidně, kdybych to chtěl na Trabanta, jdu na Trabant fórum, ale chci to na Mini, tak jsem tu snad správně. M

tohle jsem nikdy necetl a moc mne to rozesmalo!!!ja tady dal nekolik otazek a dodnes taky nic.rosta

Autor:  jirka2030 [ 08. pro 2015 22:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: KN filtr

Ivan Mejtský píše:
Díky za vaše reakce, teď si můžu začít lámat hlavu. Ten rámus vypadá tak nějak eroticky :twisted: , jako milostné sténání :D a jelikož asi nebudu jezdit k moři a nazpátek, tak by se to snad dalo vydržet. Druhá varianta v origo boxu je zase jednoduchá a já jsem milovník jednoduchých řešení :biggrin: . Tak uvidíme. M


Už jsem absolvoval dvě cesty k moři,a pokaždé tam šel origo filtr. Poslouchat ten kravál celou dovolenou jsem fakt nechtěl :roll:
Z dlouhodobého hlediska nemám pocit že to přinese nějaké procenta na výkonu.A ta cennová úspora mi taky moc nesedí. Dnes to stojí 10x víc než standart v Kelly.Nechce se mi hledat interval výměny ale odhaduju že jsem tak projezdil jeden,tak to mám dalších 36 let co dělat abych udržel Mini v provozuschopném stavu aby se ta investice vyplatila.
Tím nechci nikoho odradit!! Už jsem investoval do daleko větších nesmyslů , tohle alespoň pěkně vypadá :D :D

Autor:  Ivan Mejtský [ 09. pro 2015 17:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: KN filtr

Tak KN ko je namontováno, zvládne to i cvičená opice. Jel jsem asi jen 6km, takže těžko hodnotit. Přišlo mi, že to šlo pěkně z nízkých otáček, ale může to být jen dojem. Ale ten zvuk, ten ZVUK. Když jsem to pořádně prošlápl plyn, jako by motor explodoval, prostě orgazmus. Už jen pro to to stálo za ty peníze. A hezky to syčí, nic nepříjemného a navíc je to o mnoho hezčí, než ten neforemnej airbox. M

Autor:  minitom [ 09. pro 2015 23:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: KN filtr

A ta spotřeba :bigups:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/