CLASSIC MINI
http://classic.minicooperklub.cz/

Motor, výfuk, tachometr - identifikovat, vyrobit, zprovoznit
http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=4989
Stránka 11

Autor:  bobbin [ 03. říj 2012 21:19 ]
Předmět příspěvku:  Motor, výfuk, tachometr - identifikovat, vyrobit, zprovoznit

Zdravím.
Mám tři problémy, u kterých bych ocenil Vaši radu.

1. Čas se projevil a výfuk na mém Miníkovi se rozpadl. (vyfuk.jpg)
Snažil jsem se najít někoho, kdo by byl schopný nový výfuk vyrobit, nicméně se každý odkazoval na potřebu znát typ motoru.
2. Zde přichází problém č.2 - motor v miníkovi byl vyměněn, ale nebyl zanesen do technického průkazu. (motor.jpg)
3. A problém č.3 - ještě, než jsem Miníka "podědil", byl mu odejmut kabel k tachometru.

A nyní ty dotazy:

1. Je někdo/firma v okolí Brna/Zlína, kdo by byl ochoten vyrobit tento výfuk?
2. Dle sehnané dokumentace a výkonu během jízd bych řekl, že se jedná o "litr" (998cc), ale ocením potvrzení či vyvrácení.
3. Vyhlédl jsem na MiniSpares tento kabel (http://minispares.com/product/Classic/c ... 101MS.aspx), nicméně si nejsem jistý, zda-li bude sedět na výše zmíněný motor a centrální budík (olej, tachometr, benál).

PS: omlouvám se za neodborné názvosloví.

Přílohy:
motor.jpg
motor.jpg [ 129.21 KiB | Zobrazeno 4642 krát ]
vyfuk.jpg
vyfuk.jpg [ 177.13 KiB | Zobrazeno 4642 krát ]

Autor:  Aldrian [ 03. říj 2012 22:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor, výfuk, tachometr - identifikovat, vyrobit, zprovoznit

Podivej se na prvni cilo motoru:

8 848cc
9 998cc
10 1098cc
12 1275cc
Podle barvy by to moh byl litr. Pokud vis ze cislo nesedi s motorem, tak pak treba podle hlavy (pod krytem ventylu je cislo hlavy)

Kabel by mel sedet pokud mas budiky uprostred. Pokud uz mas nejaky typ co jsou budiky pred ridicem potrebujes delsi.

Cau

Ps: co se pise na tom krytu ventylu?

Autor:  O.T. [ 04. říj 2012 11:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor, výfuk, tachometr - identifikovat, vyrobit, zprovoznit

Myslím, že znám odpovědi na všechny tři otázky:
1) Vím o firmě v Brně i ve Zlíně, ale myslím, že levnější bude dát tam dobrý jetý, který může ještě řadu let sloužit.
2) S velkou pravděpodobností máš motor A-série o objemu 998 ccm ze sedmdesátých let, (zdá se že je tedy drobet starší, než zbytek auta).
3) Náhon na tachometr sis vyhlédl správný, krátký, pasující na středový budík. (myslím, že ho mám taky na skladě stejně jako ten výfuk 8)

Pokud bys potřeboval něco, mohu v rámci svých omezených možností a znalostí pomoct.

Autor:  bobbin [ 09. říj 2012 20:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Motor, výfuk, tachometr - identifikovat, vyrobit, zprovoznit

Dík za odpovědi.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/