Pro přehlednost očísluji.
1. Co zvládneš a nezvládneš, musíš vědět sám. Je důležíte se nepřeceňovat, ale také nepodceňovat.
2. Osobně jsem kupoval přes mobile.de. Proč se prodávají za tolik? Jestli pořídíš něco jako já, tak to poznáš
ale pak je důležité, že máš to, co jsi chtěl (jako třeba já)
3. Pro "neautomechanika" bych si dovolil doporučit raději karburátor, je na vše jednuší (jak servis, tak následné opravy a úpravy) a také 1,3 -je silnější. Já měl podmínku vícebodový vstřik, tedy Mpi
4. Zatím jsem v žádném miníku nejel, z důvodu, že ještě nemám papíry a tp. šel rovnou do depozitu a než dodělám toho svého, tak asi ani nepojedu. Ale už to pojíždění po dvoře mě naprosto nadchlo. Doufám, že mě to bude bavit. Doporučuji koupit knihu MINI-Juraj Bukovčák (opravdu se bude hodit) nejlépe dříve, než pořídíš auto.
Nepodstatné dotazy
5. Toto jsem zatím neřešil.
6. Se vším se dá jezdit v zimě, dle mého názoru i názoru lídí kterým, prošlo pod rukama více miníků, je to kravina. Znovu to shnije (jde o to, kdy)proč ničit veterána a svojí práci?
7. Tažné i zahrádka se dají sehnat, ale myslím, že MINI není dobrý dělník na tahání vleků, ale nosič např. na jízdní kola by neměl být problém.
8. Předpokládám- lak 20tis, klempířina, díly 40tis.... +třeba motor a doplňky. To je můj odhad, jde o to, čemu říkáte renovace. Michal 89 má vzorový kus a samotného by mě zajímalo, nač to komplet vyjde. Je lepší nepočítat.
9. Myslím že s výměnou agregátu by neměl být problém.
10. Počítal bych se spotřebou kolem 10 l/100km v základu a dobrém stavu motoru, bylo mi řečeno, že kdo si koupí MINI, neřeší spotřebu.
11. Všechno tohle je jen můj názor a do dneška lituji, co jsem zde na foru předvedl. (To samé, možná horší, než vy).Jestli vše vyjde, miníka někdy dodělám a ukážu se na nějakém srazu. Bude to trapná situace. Samozřemé je, že se tu vše už řešilo, stačí dobře hledat. Já jsem také moc nehledal.
S pozdravem
Tomajz