Logo
Právě je 28. dub 2024 12:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 13. zář 2013 21:14 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. čer 2010 19:10
Příspěvky: 133
Bydliště: Příbram / Praha
Dobrý den, chtěl bych vás prosim poprosit o radu či připomínku co všechno se mohlo rozbít.. Rozhodl jsem se že si pořídím hif44 a nové LCB svody, protože sem měl pouze hif38. zapojil sem nový karburátor a začalo mé nešťastně zapojování hadiček.. (vstupy a výstupy sem očísloval aby ste viděli co sem kam zapojil).. při prvním zapojení jsem zapojil přívod benzínu do vsupu č.2 a vstup č.3 jsem nechal volný.. natočil jsem motor, motor naběhl začal pracovat ale z ničeho nic začal vodotrysk z díry č.1 benzín opravdu stříkal všude možně.. tak jsem motor rychle chcípnul a šel na internet a zjistil, že jsem připojil benzín do špatné díry a že jsem měl přívod paliva zapojit do díry č.3.. vše jsem přendal a zkoušel znovu natočit motor a od té doby ať sem točil jak jsem točil tak motor už nechytl.. tak sem karburátor z části rozebral a vylil benzín z míst kam mohl zatéct.. ale ani to nepomohlo.. Nenapadá vás prosim někoho něco co se mohlo pokazit nebo jakou dělám chybu (komě teda toho že sem dělal něco dřív než sem zjistil jak se to má zapojovat správně..)? Za případné rady moc děkuji :)


Přílohy:
dirka3.JPG
dirka3.JPG [ 80.66 KiB | Zobrazeno 8171 krát ]
dirka2.JPG
dirka2.JPG [ 22.72 KiB | Zobrazeno 8171 krát ]
dirka1.JPG
dirka1.JPG [ 26.56 KiB | Zobrazeno 8171 krát ]
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. zář 2013 09:40 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 22. črc 2005 09:40
Příspěvky: 116
Bydliště: Krkonoše - Pec
ahoj nikde nevidim podtlak od rozdělovače aspon zaslepit .na ten zbytek hadic vrchni přepad spodni přivod benzinu a ta největši jsou vydechy s motoru. a pod černe vičko trošku oleje . skotrolovat svičky jiskra benzin pumpa jestli dava palivo a chvilku trva než se karbec zaleje.a jak jsi psal že si karbec rozebral mrkni na plovak jestli neni zaseklej . fany


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. zář 2013 15:28 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra

Registrován: 01. úno 2007 19:14
Příspěvky: 85
Bydliště: Trnava SK 91700
ahoj skus to ako pise fany a este vyber von vsetky sviecky dobre pretoc dlhsie motor na starter bez plynu,mozno mas zaplavene aj sacie potrubie.

_________________
PRE MINI.MAXI


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14. zář 2013 21:02 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 19. úno 2008 16:30
Příspěvky: 515
Bydliště: Plzeň CITY
Vyčistit,vysušit,odbahnit. :D Pak určitě zapojit/zaslepit podtlak na rozdělovač(trubička jako hříbek mezi komorou se šoupátkem s jehlou a přírubou).Pak ještě nalejt olej,stačí hydraulickej,do komory s tlumičem kmitů šoupátka.Stačí tak,aby až budeš došroubovávat ,aby se tyčka ponořila do hladiny.

_________________
Finally,I've been MINISHED!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25. pro 2013 12:01 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. čer 2010 19:10
Příspěvky: 133
Bydliště: Příbram / Praha
Vsem minikarum preju krasne proziti vanocnich svatku a stastny novy rok a spoustu najetych kilometru snad uz inpro me letos... S tim se po pul roce vracim k tomuto memu problemu.. Kdyz sem na podzim zkousel ase rady tak se mi stale nepodarilo miniho zcela nahodit a omylem sem nechal klicek v zapalovani a zhavil cca 2 hodiny az mi vybouchla civka.. Takze mam spatne zapojenou civku asi mi tam chybi odpor proti prehrati a tak vybouchla. Takze celej motor a garaz od asfaltu.. V tu chvili sem se na to vyprd a po delsi dobe se vracim s dotazama...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 25. pro 2013 12:07 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. čer 2010 19:10
Příspěvky: 133
Bydliště: Příbram / Praha
Muj zjistenej problem: hiff 44 sem opet rozebral slozil.. Plovak vypada v pohode.. Zacnu startovat motor cjaks taks chytne cca na 3 vteriny a pak chcipne a uz nenaskoci.. Tak fouknu do hadicky c.2 z diry c.3 vytece benzin a znova muzu nastartovat cca na 3 vteriny a pak se zas zalije.. Ten plovacek v ty spodni komore mi prijde ze funguje spravne kdyz ho zkousim mimo motor.. Prijde mi ze privod paliva zavira spravne a neni zaseklej ... a druha otazka jak spravne zapojit startovaci civku?
Dekuju za pripadne pripominky nebo rady Martin


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02. led 2014 21:31 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. čer 2010 19:10
Příspěvky: 133
Bydliště: Příbram / Praha
teď sem tu pročítal forum.. je možné že bych měl tento problém kvůli tomu že sem nenalil do karburátoru olej?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02. led 2014 22:36 
Offline
guru minifóra
guru minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 19. úno 2008 16:30
Příspěvky: 515
Bydliště: Plzeň CITY
Hele draku,a nehrál jsi si s plovákem?Stačí málo a bude hladina v čudu,v haynesovi je návod na seřízení.Ten jehlovej ventil plováku může bejt v riťi.Stačí i nepatrný vymačkání mosazný špičky a nesedne a netěsní.Objednával jsem z minisportu místo jehlovýho ventilu kuličkovej,měl by udržet větší tlak(měl jsem Facet red top čerpadlo) a oni mi samozřejmě poslali jinej,ale byl tam ventil s gumovou špičkou,naladěno a už nikdy problém s přeplavováním.Jaký máš ty čerpadlo?
Jinak olej do karbece dej,může ti šoupátko bez něj kmitat a taky se bude obohacovat,ale tohle to nedělá.
Jo a hadičku č. 2 zaslep v přívodu do karbece a na ty oddechy dej třeba malej filtr.Saje to karterový plyny,dobrý pro zelený ekoteroristy,ale nah.. pro tvoje ladění.

_________________
Finally,I've been MINISHED!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 02. led 2014 23:35 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. čer 2010 19:10
Příspěvky: 133
Bydliště: Příbram / Praha
děkuju moc za rady! o víkendu vyzkouším :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 18. srp 2014 11:28 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 28. čer 2010 19:10
Příspěvky: 133
Bydliště: Příbram / Praha
Tak abych doplnil téma, které sem načal a mělo nějaký konec.. hlavní příčinou byl špatný olej v tlumiči na který sem přišel při testu sestupování pístu, které trvalo velice dlouho, nejprve tam olej nebyl takže píst vyletěl a proto všude benzín a motor se zalil, poté sem nalil příliš hustý olej takže tlumič se zvedal vlivem podtlaku hrozně pomalu a motor měl příliš chudou směs, nyní se správnym olejem se tlumič chová správně a motor i pěkně vrčí a chytá, ještě sem si také musel trochu pohrát s plovákem v komoře protože plíšek pozdě zavíral přívod paliva a bylo ho v komoře příliš.. tak snad někomu mé amatérské postřehy někdy pomohou :bigups:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 61 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz