Opravy, úpravy, renovace ......
14. zář 2013 09:40
ahoj nikde nevidim podtlak od rozdělovače aspon zaslepit .na ten zbytek hadic vrchni přepad spodni přivod benzinu a ta největši jsou vydechy s motoru. a pod černe vičko trošku oleje . skotrolovat svičky jiskra benzin pumpa jestli dava palivo a chvilku trva než se karbec zaleje.a jak jsi psal že si karbec rozebral mrkni na plovak jestli neni zaseklej . fany
14. zář 2013 15:28
ahoj skus to ako pise fany a este vyber von vsetky sviecky dobre pretoc dlhsie motor na starter bez plynu,mozno mas zaplavene aj sacie potrubie.
14. zář 2013 21:02
Vyčistit,vysušit,odbahnit.
Pak určitě zapojit/zaslepit podtlak na rozdělovač(trubička jako hříbek mezi komorou se šoupátkem s jehlou a přírubou).Pak ještě nalejt olej,stačí hydraulickej,do komory s tlumičem kmitů šoupátka.Stačí tak,aby až budeš došroubovávat ,aby se tyčka ponořila do hladiny.
25. pro 2013 12:01
Vsem minikarum preju krasne proziti vanocnich svatku a stastny novy rok a spoustu najetych kilometru snad uz inpro me letos... S tim se po pul roce vracim k tomuto memu problemu.. Kdyz sem na podzim zkousel ase rady tak se mi stale nepodarilo miniho zcela nahodit a omylem sem nechal klicek v zapalovani a zhavil cca 2 hodiny az mi vybouchla civka.. Takze mam spatne zapojenou civku asi mi tam chybi odpor proti prehrati a tak vybouchla. Takze celej motor a garaz od asfaltu.. V tu chvili sem se na to vyprd a po delsi dobe se vracim s dotazama...
25. pro 2013 12:07
Muj zjistenej problem: hiff 44 sem opet rozebral slozil.. Plovak vypada v pohode.. Zacnu startovat motor cjaks taks chytne cca na 3 vteriny a pak chcipne a uz nenaskoci.. Tak fouknu do hadicky c.2 z diry c.3 vytece benzin a znova muzu nastartovat cca na 3 vteriny a pak se zas zalije.. Ten plovacek v ty spodni komore mi prijde ze funguje spravne kdyz ho zkousim mimo motor.. Prijde mi ze privod paliva zavira spravne a neni zaseklej ... a druha otazka jak spravne zapojit startovaci civku?
Dekuju za pripadne pripominky nebo rady Martin
02. led 2014 21:31
teď sem tu pročítal forum.. je možné že bych měl tento problém kvůli tomu že sem nenalil do karburátoru olej?
02. led 2014 22:36
Hele draku,a nehrál jsi si s plovákem?Stačí málo a bude hladina v čudu,v haynesovi je návod na seřízení.Ten jehlovej ventil plováku může bejt v riťi.Stačí i nepatrný vymačkání mosazný špičky a nesedne a netěsní.Objednával jsem z minisportu místo jehlovýho ventilu kuličkovej,měl by udržet větší tlak(měl jsem Facet red top čerpadlo) a oni mi samozřejmě poslali jinej,ale byl tam ventil s gumovou špičkou,naladěno a už nikdy problém s přeplavováním.Jaký máš ty čerpadlo?
Jinak olej do karbece dej,může ti šoupátko bez něj kmitat a taky se bude obohacovat,ale tohle to nedělá.
Jo a hadičku č. 2 zaslep v přívodu do karbece a na ty oddechy dej třeba malej filtr.Saje to karterový plyny,dobrý pro zelený ekoteroristy,ale nah.. pro tvoje ladění.
02. led 2014 23:35
děkuju moc za rady! o víkendu vyzkouším
18. srp 2014 11:28
Tak abych doplnil téma, které sem načal a mělo nějaký konec.. hlavní příčinou byl špatný olej v tlumiči na který sem přišel při testu sestupování pístu, které trvalo velice dlouho, nejprve tam olej nebyl takže píst vyletěl a proto všude benzín a motor se zalil, poté sem nalil příliš hustý olej takže tlumič se zvedal vlivem podtlaku hrozně pomalu a motor měl příliš chudou směs, nyní se správnym olejem se tlumič chová správně a motor i pěkně vrčí a chytá, ještě sem si také musel trochu pohrát s plovákem v komoře protože plíšek pozdě zavíral přívod paliva a bylo ho v komoře příliš.. tak snad někomu mé amatérské postřehy někdy pomohou
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.