CLASSIC MINI http://classic.minicooperklub.cz/ |
|
samozápal po vypnuti klicku http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=5947 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | cappy [ 15. črc 2015 01:03 ] |
Předmět příspěvku: | samozápal po vypnuti klicku |
mam problem se samozapalem ma mini 1380. motor je komplet novy najel asi 500km a od noveho se mi pokazde opakuje ten samy problem. konfigurace motoru je a+ offset boring 73,5mm/1380/ omega pistons 73,5 7cc d cut pisty, 266 kent vacka, 37,5/31 mm hlave bez zvecovani sacich komor, hiff 44 s bbw jehlou predstih je nastaveny na 27 stupnu pri 1500 rpm, zapalovani je acuspark stealth ignition a svicky ngk iridium /zkousel sem i bosh 4point a akkuspark iridium cold ale nic nepomaha. jen kdyz tam naleju 98 oktanovy benzin tak se to skoro utisi. neni nekde neco co sem mohl prehlednout? |
Autor: | Richard B [ 15. črc 2015 06:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: samozápal po vypnuti klicku |
Odpoveď si si dal sám. Treba používať vysokooktánový benzín. Ja som mal tiež stým problém a 99 oktánov to vyriešilo. |
Autor: | Č e f o [ 15. črc 2015 17:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: samozápal po vypnuti klicku |
....přesně tak tohle dělá benzín, mě to na Countrymenovi blbo uplně stejně. Takže teď tam liju jen 100 a je po sratostech |
Autor: | Pepan [ 15. črc 2015 22:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: samozápal po vypnuti klicku |
Mam stejný problém...shell nitro+ a je pokoj. Řek bych uprava předstihu by mohla pomoct |
Autor: | kajamesaja [ 16. črc 2015 19:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: samozápal po vypnuti klicku |
Pepan píše: Mam stejný problém...shell nitro+ a je pokoj. Řek bych uprava předstihu by mohla pomoct Nastavení předstihu se samozápaly vůbec nesouvisí - určuje okamžik zapálení směsi ve spalovacím prostoru jiskrou svíčky při běhu motoru. Po vypnutí klíčku už žádná jiskra nepřeskakuje a motor se zastaví. Samozápal vznikne detonačním zážehem nasáté směsi. Ten je způsoben vysokým stlačením směsi. Proto používáme do našich upravených motorů s vysokým kompresním poměrem vysokooktanové palivo čímž eliminujeme detonační zážehy. Při použití paliva s nízkým oktanovým číslem v motoru s vysokým kompresním poměrem nedosáhneme záměru - zvýšení výkonu ale pouze hlučného chodu motoru ( charakteristické kovové klepání ) a velmi krátké životnosti agregátu. Pokud jsme extrémně odlehčili setrvačník a použili vačku s vysokým překrytím tak jsou pro chod motoru nezbytně nutné vysoké volnoběžné otáčky. A právě jejich nastavení má na svědomí samozápaly po vypnutí zapalování. Vhodné palivo s vyšším oktanovým číslem nebo použití příměsi Oktan Booster částečně problém se samozápaly vyřeší - do určitého stupně komprese. Potom je nutné laborovat s elektromagnetickým uzavíráním volnoběžných trysek - aby se po " vypnutí klíčku " zamezilo nasátí směsi do válce =) a když se nic nenasaje - nemá co detonovat i kdyby jme jezdili na NORMAL ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |