CLASSIC MINI
http://classic.minicooperklub.cz/

Emise
http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=6098
Stránka 11

Autor:  Ivan Mejtský [ 14. dub 2016 11:48 ]
Předmět příspěvku:  Emise

Tak jsem dnes neprošel emisemi a stal se obětí nových STK pravidel :roll: . V Kladně to nikdo nechtěl udělat a tak jsem musel až do Roztok a tam mě slušně odpálili (fakt slušně, pětikilo mi vrátili :blush: ). Prý je v hajzlu lambda sonda kat. Předpokládám, že jiná neoficiální 8) cesta dnes neexistuje, tak jen prosím info, na kolik mě ta sranda vyjde :roll: , už jen představa výměny mě děsí :shock: . M

Autor:  snua12 [ 14. dub 2016 22:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Emise

A otázkou je, zda ten problém vyřeší výměna lamda sondy a katalizatoru.
Netušíš kvůli čemu jsi neprošel emisema? Kvůli CO, nebo HC?

Autor:  Colic [ 15. dub 2016 10:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Emise

Ahoj Ivane, napadlo mě ještě , že jsi minule tady řešil K&N filtr... jaké ty hodnoty byly špatně? jestli by nestačilo tam na emise dát origo filtr a airbox...

Autor:  Ivan Mejtský [ 15. dub 2016 11:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Emise

Jo, zkusím ho narvat zpátky, ale nevíš kde jsou schopni mi to proměřit abych rovnou neletěl do roztok. I
PS, bylo to HC nebo jak se to jmenuje a jenom v otáčkách, volnoběh byl OK

Autor:  gibson [ 15. dub 2016 11:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Emise

mam mpi s kn filtrom a emisie ok
je smutne akym nasilnym sposobom sa dnes snazi unia zbavit nas starych poctivych aut so zamienkou ekologie a vo vysledku sa produkuje neskutocne mnozstvo novych aut ktorych vyroba je ekologicky nezavadna... :shock:

Autor:  Colic [ 15. dub 2016 13:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Emise

Jestli to bylo HC a v otáčkách tak si myslím že to KN to může dělat ... zkusim se ti v pondělí zeptat tady naproti nám jestli by to aspoň nezkusili naměřit kdyžtak se připomeň sms

Autor:  minitom [ 15. dub 2016 17:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Emise

Měl jsem stejný problém s Lenky růžovkou a vyřešil jsem to novým katem z minisportu a když jsem byl na emisích tak to musel dost protůrovat aby se to hodně ohřálo a pak byli emise jak na novým autě.

Autor:  Ivan Mejtský [ 19. dub 2016 14:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Emise

Tak jsem dnes vyndal katalyzátor, vypadla z něj halda bordelu, takže usuzuji, že je kaput. Začnu tedy od něj.

Autor:  Kuboš [ 11. črc 2016 12:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Emise

Tak jsem absolvoval emise taky, bohužel taky neúspěšně. Tentokráte kvůli vysokým hodnotám CO na volnoběh, v otáčkách byla hodnota dostačující.
Proběhlo měření přes řídící jednotku, dle vyhlášky totiž auta s konektorem musí být měřeny tímto způsobem. Po zadání roku a typu vozu jim vyskočí dvě možné varianty a to S a BEZ konektoru a pokud zvolí variantu S, objeví se plánek, kde se konektor nachází. Doporučuji tedy konektor pod palubku nějak uschovat a tvářit se, že tam nic takového není.
Problém je, že z jedné stanice mě poslali pryč, protože jim počítač nic nenačetl.
Na druhé stanici to chvíli trvalo, ale povedlo se, teď už můžu říct, bohužel.
Takže uvidíme, jak se podaří problém vyřešit, asi poprvé co lehce lituji, že nemám o něco starší vůz.

Nejhorší na tom je asi to, že mě každý kdo do toho vidí varuje, že tohle je pouze začátek a za dva roky to může být ještě problematičtější.

Autor:  Pepan [ 14. črc 2016 09:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Emise

Bude na TK uz maj dozor jakž takž vyřešenej ted jsou na řade ME :?

Autor:  Kuboš [ 19. zář 2018 19:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Emise

tak se rok s rokem sešel a problém je tu zpět.
hodnoty CO namísto 0,03 jsou 3, což je docela víc.
Netušíte čím by to mohlo být? Dle techniků moc paliva, nepálí svíčky, atd atd.
Katalizátor čistý, komponenty původní originální, vše běží jak má.
Dá se to nějak řešit? přestává to být zábava :)
Díky

Autor:  snua12 [ 20. zář 2018 07:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Emise

Muze to byt cokoliv, vaha vzduchu (u spi je to podtlakova hadicka do jednotky), jak je to u mpi netusim.
Spatny (vysoky) tlak v palivovem potrubi, vstrikovace tam vstrikuji vic paliva nez si mysli jednotka.
Lambda sonda, bud nefunkcni, nebo nedostatecne zahrata, nebo mas netesnost ve vyfukovem potrubi.

Autor:  minitom [ 20. zář 2018 11:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Emise

Tento problém jsem řešil u růžového spí že emise skákaly jen v cervenych a u nás po různých řešeních jsem objednal nový kat z minisportu a dostatečném zahrati na emisních jsem se dostal snad i pod úroveň zelených hodnot a to vím že gumicky na ventilech moc netesni. Takže u nás pomohl nový kat.

Autor:  Kuboš [ 20. zář 2018 12:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Emise

předpokládám že na CO má vliv především lambda?

Autor:  minimaniak [ 20. zář 2018 15:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Emise

Ted sem robil SPI, ma novy katalizator, sondu Lambda - oryginal nie NSK :!: a novy sensor tieploty, a uz je OK

Autor:  Filip37 [ 20. zář 2018 21:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Emise

JJ, já u svého MPI dnes řešil to samé... Pořád bohatý... Svíčky celý černý.... CO v červených... Zítra přeměřím jestli to nepodfukuje pod hlavou a pak dojde asi na lambdu...

Autor:  JK Mini [ 21. zář 2018 16:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Emise

Já bych zkusil nejdřív čidlo teploty,je za pár stovek.Ono někdy kecá.Múže se proměřit ohmmetrem.

Autor:  Filip37 [ 22. zář 2018 00:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Emise

Hmm čidlo teploty je dobrej nápad. A víš prosímtě kolik by měly být správné hodnoty? Zkoušel jsem už i váhu vzduchu a ta je tak ok, stejně jako těsnění pod hlavou...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/