Opravy, úpravy, renovace ......
09. říj 2016 17:26
Nejdříve jsem myslel, že mám špatnou baterku, tak jsem jí vzkřísil nabíječkou a i po 2 týdnech stání v počasí a teplotách jaké byly má 12,6V, takže je úplně v pohodě.
Nicméně měřil jsem pár věcí a zde jsou výsledky:
Napětí baterie bez ničeho - 12,6V
Kam kleslo napětí nejníže při startování - 10,3V
Napětí při běhu motoru po nastartování - jen běží motor nic jiného není zapnuté (studený motor - okolo 12 stupňů) - 13,5V
Zapnuté spotřebiče (mlhovka, světla i dálková, vyhřívání zadního skla, blinkry) - jen 12,5V
Vyšší otáčky (2.500 otáček) stále při zapnutých spotřebičích - stále 12,5V
Z toho usuzuji že bude chyba v alternátoru? Mám manuál od Haynes, ale tam jsou více popsané spíše věci okolo dynama, proto by mě zajímalo kde myslíte, že je chyba? Jestli měnit/repasovat alternátor?
Trochu mi přijde divné, že ten alternátor dává 13,5V když běží motor naprázdno - na druhou stranu i tak by měl asi dávat i přes 14V ne? V Haynes čtu že 14V je max, tak si s tím nevím trochu rady.
Moje mini je MPI z roku 1997.
09. říj 2016 17:54
Prověř kostru u motoru nebo u baterky, v tom jsem měl problém já, nebo nech otestovat altík u autoelktrikáře, s díly by neměl být problém pasují tam s Forda
09. říj 2016 18:01
To ukostření u baterky vypadá trochu zohybaně a už je to přelepené izolačkou, to na to může mít takový vliv?
P.S.: to ukostřední na motoru - nějaký tip kde ho hledat?
Díky!
09. říj 2016 22:47
Izolačka na kostře je kničemu ale klidně tam může být. Jde o to aby jsi měl baterku perfektně ukostřenou ke kasli . To samé platí o motoru . Kortra na motoru by měla být v místě hotní kosti. Předpokládám že horní kost je výzar co slyšíš poprvně že? tak Jinak : V pohledu na levou stranu hlavy zjistíš že tam je rozpěra vůči přepážce opatřená siletbloky , tu by měla překlenout klema uzemění . Já mám ze zkušenosti přidanou ještě klemu přímo mezi altíkem a kastlí
na obrázku sice není motor ale zase tam trčí kost.
10. říj 2016 08:40
Jirko, díky za vyčerpávající odpověď.
Prolezu to a zjistím, jak jsem na tom s ukostřením
Díky!
12. říj 2016 10:59
Já jsem u MPI měl taky problém s ukostřením motoru.
Sázel bych na to. Kdyžtak zkus změřit napětí přímo na motoru.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.