CLASSIC MINI http://classic.minicooperklub.cz/ |
|
Jehla k přetryskování karburátoru http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=661 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | minitom [ 22. srp 2006 19:32 ] |
Předmět příspěvku: | Jehla k přetryskování karburátoru |
Tak jsem se dneska vrátil z výletu a můžu říci byl to podařený výlet.Byl jsem si nechat udělat jehlu když už tam mám přímej filtřík a mohu prohlásit a poradit jděte do toho všici.Jízní vlastnosti motora jsou o poznání lepší teď to jede tak jak má a jde to za plynem hned, spotřeba ani nezvrostla a samozápaly jsou taky fuč. A hlavně ze mě nedělejte všichni blbce že to už ví každej jak na to ,jen jsem z toho unešenej jak to jede ![]() |
Autor: | čanky [ 22. srp 2006 21:02 ] |
Předmět příspěvku: | jehla |
prosil bych kontakt na ty sikovne ladice, zajimala by mne i cca cena.., dekuju, mozno i mejlem na: canky.p@email.cz |
Autor: | MiniMike [ 22. srp 2006 21:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
sikovny ladic je Tomas Ubl a cena je 1000,- ![]() |
Autor: | PEPE-K [ 23. srp 2006 20:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Odusťe mi moji neznalost (na VUT se teprve pomalu chystám), ale co si mohu představit pod pojmem přímý chladič v Mini a jakou funkci tam má zmíněná jehla? Děkuji PEPE-K |
Autor: | minitom [ 24. srp 2006 00:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak stačí pozorně číst a dočetl by jsi se že né chladič ale filtr a to vzduchový. ![]() |
Autor: | jurash [ 24. srp 2006 09:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
PEPE-K píše: Odusťe mi moji neznalost (na VUT se teprve pomalu chystám), ale co si mohu představit pod pojmem přímý chladič v Mini a jakou funkci tam má zmíněná jehla? Děkuji PEPE-K
jehla je soucast karburatoru, po ktery vzlina benzin, ktery se diky vzduchu nasavanemu moterem skrz telo karb odparuje...tak vznika smes... |
Autor: | PEPE-K [ 24. srp 2006 10:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
V karburátoru je mi existence a funkce jehly dobře známá, nebojte, ale nechápal jsem, proč je zmiňována v tak úzké souvislosti s filtrem. Pochopil jsem to (sám nevím proč) prvně tak, že jehlu řadíte do součástí filtru a to mě zmátlo. Teprve, když jsem usínal, jsem si pak uvědomil, že i vzduch je přeci nedílnou součásti směsi, a že karburátor jej přece v kvalitní podobě musí někde brát, tím se mi to uzavřelo. Někdy potřebuju chvilku čas, no ![]() |
Autor: | cappy [ 04. zář 2006 17:25 ] |
Předmět příspěvku: | jak na přetryskování karburátoru??? |
Mám mini 1000. koupil jsem K&N filtr a doporučili mi přetryskování karburátoru. víte někdo jak na to a popř kolik to budou stát díly ![]() ![]() ![]() |
Autor: | minitom [ 04. zář 2006 19:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Stačí jehla ale na to tu už téma je. ![]() |
Autor: | cappy [ 05. zář 2006 06:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takže stačí pouze nechat seštelovat karburátor a nastavit jehlu?? z toho tématu "jahla" jsem nic nepochopil ![]() |
Autor: | Pavel [ 05. zář 2006 18:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Necpi peníze do nákupu jehly bylo by to zbytečné.Stačí seřídit bohatost směsi |
Autor: | minitom [ 05. zář 2006 19:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nechci se s někým přít ale já jsem dal přímáka a jelo to až od třech tisíc a vejš a mohl jsem štelovat bohatostí jak jsem chtěl a to jsem na motoru vystřídal čtyři karbeci a stále to nebylo ono a po jehle mám klid-je to můj názor a nikomu ho necpu a zkoušej vše možný a uvidíš třeba ti to vyjde jinak než mě. |
Autor: | cappy [ 06. zář 2006 15:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak to tak vypadá tak nakonec vyhrajou větší trysky a nebo ta nová jehla ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |