MiniMike píše:
No asi takhle, kolik na to mas pripraveno a co od toho ocekavas? - zatím zjišťuju možnosti zvýšení výkonu se všemi důsledky i benefity
Jde hlavne o to, ze seriova jednotka konci nekde u tech 90koni.... pak by si musel prejit na nejakou standalone (programovatelnou)... nevidím problém tak ani tak
A ted je ta spravna otazka, chces jezdit nebo resit problemy s nejezdicim autem? ne, nechci řešit problém s nejezdícím autem, hledám spolehlivý řešení
Kolik mas cca s Minikem odjezdeno?
asi 500km, jak to souvisí s dotazem?
Jde hlavně o to mít možnost porovnat co se dělá a jak to funguje
vidím nabídku různých kitů, nejsem však schopnej dohledat žádnou osobní zkušenost, který jsou k nezaplacení. pak je samozřejmě na mě se rozhodnout zda poměr cena/užitná hodnota bude pro mě zajímavej či nikoliv. Co se dělá a zajímá mě jsem nasdílel v odkazech. Čekal jsem, že se někdo ozve s tím:"tohle mám, nad tím jsem uvažoval... tady je to popsaný...tady odkaz na videa..."
Sehnat programovatelnou ECU není v 21. století problém, stejně tak si pohrát a naladit ji. Mini se dělalo 40 let bez výrazný změny, věřím (a vidím v nabídce například na minispares.com hotový kity), že brzdy nejsou vůbec problém (k tomu se dostanu, jestli 8,4 je max průměr kotoučů co se dělá...), dál zavěšení, kola...všechno skládačka.
Je super vědět, že standartní jednotka končí "někde" u 90 koní...ale když nemám tušení jak se aspoň k těm 90-ti koním dostat, tak je mi to prd platbný
Doufal jsem, že se nedostanu do situace co jsem viděl v jiným vláknu, kdy 17ti letej kluk, kterej si dokázal komplet rozebrat auto - chodil pro rady a jediný co se dozvěděl bylo, že je hňup...
jestli v celým vláknu byly jedna-dvě použitelný rady... jako vážně?