Ahoj, dva dotazy pri zapocinani rozjizdeni mini pred renovaci.
1991 rover mini 1.3spi
1) prvni start nastartuje, po 2-5s hned chcipne (zda se, ze netece palivo), startovaci sprej to udrzi. Zjistili jsme, ze vstrik nedavkuje palivo, pricemz ale do nej tece. Promerili jsme ten cerny kabel, ejhle, ukazuje 0,39V. Pri napojeni na 12v si mini v pohode bezi (a kupodivu krasne). Kazdopadne, zvlastni je, ze prvni start “zkusi”, ale jak kdyby prestal vstrikovat. Druhy start uz nestrikne nic a musi se treba pulhodinku cekat. Jestli to ma imobilizer netusim, ale problem imobilizeru se mi nezda, ze by takhle blblo.
2) pri koupi byla spojka ok. Ted cca 2 tydny stal a ze spojky se stal kamen (absolutne nejde). Vic blizsiho infa zatim nemam, nemate alespon nejaky hint na co mrknout, at neztratim x hodin casu.
3) je tu x set (uz nefunkcnich) odkazu. Koukam po dilenskem manualu a hlavne pak po schematu elektriky na rover 1.3 spi (1991). Obcas se tu zminuje nejaky haynes (povi mi nekdo, copak to je? Jen nazev nebo to ma nejaky “zvlastni” pribeh a neco to znamena?
)
4) existuje nejaky “katalog” dilu? Kde bych zadal vin a projizdel si dily, jejich cisla, atd.? Nebo vse jen pres prirucky? bmw ma obdobu toho co myslim v etk nebo realoem. Tak jestli je neco obdobneho na classic mini
Dekuji vam dobre duse