Ahoj, jak jsem pochopil, ptal se jak
ošetřit spodek. To jsem taky řešil, sice na jiném autě ale to je jedno.
Vše jsem popsal do příspěvku zde
https://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?f=38&t=8162Doporučuji dělat to tam kde je tlakový vzduch, dostatečně ředit technickým benzinem ( po nástřiku se odpaří),
opravdu komplet zakrýt auto silným igelitem (300mq a více, lépe 450mq), zabalit výfuk brzdy apod.
Na MPi bude potřeba asi tak litr dva ML na dutiny /moc jich tam není oproti novým autům, a dva na spodek a podběhy.
Dutiny uschnou za 2 h, ale hnědý spodek je schopný kapat ještě týden. A asi 2 až 3 plechovky benzinu. Používejte ochranné prostředky tj. brýle, zakrýt vlasy ap.
Doporučím aplikaci na umytý, suchý, prachu zbavený, nejlépe odmaštěný povrch.
Výhodou Dinitrolu je to že neztuhne, je elastický. Nástřik se nejpozději po 5 letech obnovuje.