CLASSIC MINI
http://classic.minicooperklub.cz/

Ochrana podvozku - nástřik
http://classic.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=7&t=7124
Stránka 11

Autor:  Martin ML [ 19. lis 2020 09:20 ]
Předmět příspěvku:  Ochrana podvozku - nástřik

Ahoj, tak už zase spamuju fórum dalším dotazem.

Aktuálně je domluven s lakýrou následující postup a potřebuji se rozhodnout, jestli přidat nějakou vrstvu, která zlepší ochranu proti mechanickým poškozením podvozku. Na otrýskanou kastli přijde 2K epoxydový základ, pak klasika tmel, plnič, báze, lak.

Prosím jaké máte kdo zkušenosti s ochranou podvozku. Jaký nástřik (přelakovatelný) případně doporučíte?
Díky všem za případně rady.

Autor:  MiniMike [ 19. lis 2020 09:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ochrana podvozku - nástřik

Neměl by ti spíš todle doporučit lakýrník? S čím dělá.... protože ty mu něco "doporučíš" ... on to třeba blbě nastříká a pak ti řekne, jooo to jste si dodal sám, za to já nemůžu....

Autor:  Looki [ 19. lis 2020 20:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ochrana podvozku - nástřik

Jak říká Mike, nechal bych to na lakýrovi.
Já si takhle obrousil nárazník z MG a stříkl do plniče v garáži v domění že ušetřím práci lakýrovi a samozřejmě trochu ulevím peněžence.
No zkráceně kamínky to asi trochu načaly a na ruční myčce se odlepila barva od plniče a jak říká Mike, mluvil jsem o tom s lakýrou a jediný co řekl "Já nevím co jsi použil za plnič tak si to nesedlo".
A měl pravdu, takže znovu a lépe.

Autor:  Freerevs [ 19. lis 2020 21:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ochrana podvozku - nástřik

Jak s Minimikem, tak Lookim souhlasím, ale mám jednu připomínku. Lakýrník si musí svou práci a použité materiály obhájit a vysvětlit proč je chce použít. Kdo nepoznal mechanika, údržbáře a další profese, kdy na otázku “proč” neumí odpovědět? Naposledy jsem vyhodil z baráku fachmana, co si nevšiml, že bourá díru ve zdi v místě, kde je traverza držící strop garáže.

Autor:  Murphy [ 22. lis 2020 16:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ochrana podvozku - nástřik

Ahoj, jak jsem pochopil, ptal se jak ošetřit spodek. To jsem taky řešil, sice na jiném autě ale to je jedno.
Vše jsem popsal do příspěvku zde https://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?f=38&t=8162

Doporučuji dělat to tam kde je tlakový vzduch, dostatečně ředit technickým benzinem ( po nástřiku se odpaří),
opravdu komplet zakrýt auto silným igelitem (300mq a více, lépe 450mq), zabalit výfuk brzdy apod.

Na MPi bude potřeba asi tak litr dva ML na dutiny /moc jich tam není oproti novým autům, a dva na spodek a podběhy.
Dutiny uschnou za 2 h, ale hnědý spodek je schopný kapat ještě týden. A asi 2 až 3 plechovky benzinu. Používejte ochranné prostředky tj. brýle, zakrýt vlasy ap.

Doporučím aplikaci na umytý, suchý, prachu zbavený, nejlépe odmaštěný povrch.
Výhodou Dinitrolu je to že neztuhne, je elastický. Nástřik se nejpozději po 5 letech obnovuje.

Autor:  Georgeus [ 24. lis 2020 17:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ochrana podvozku - nástřik

taky přidám komentář. Ve své práci jsem až do nedávna hodně prováděl nástřiky podvozků a vyzkoušel jsem spoustu výrobků a za mě mohu doporučit nepřelakovatelné 3M nebo wurth. Všechny přelakovatelné výrobky stojí za prd. :blink:

Autor:  JK Mini [ 24. lis 2020 20:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ochrana podvozku - nástřik

Ahoj. No já měl spodek už něčim stříklej, tak jsem to umyl ředidlem. Opravil oděrky smirkem a zinkem.přestříkal přelakovatelnym wurthem a natřel celý pořádně černym lesklym balakrylem. Nepraská to, neloupe se a když to umeju, je spodek pěknej jako zbytek kastle. U tebe bych to vzal epoxidovym základem, toho wurtha je to jako guma, tak by měl pracovat. No a pak barvou,jakou si zvolíš..

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/