o všem a všech Mini.
Odeslat odpověď

10. zář 2008 12:08

no nic na další sraz přiberu nejen míč proti trudomyslnosti ale i ruční zbraně na krátkou vzdálenost a dáte si pořádně do huby a kdo vyhraje má pravdu :D

10. zář 2008 12:15

Ale tady vubec nejde o to kdo ma pravdu :) Pravdu maji vsichni a nikdo. Co kdybys misto zbrani dovalil jenom ten mic a lahev koralky :)
Zbrane nech doma, ty nikdy zadnej spor nevyresily.

Ondrovi samozrejme diky..proste Kronikar a dokumentarista se vsim vsudy :)

10. zář 2008 12:49

Škoda slov. Já jen doufám, že ty své bojové nálady nehodláte přenášet na srazy, které se těší rodinnou a přátelskou atmosférou. A že se nám na to tady Ondra nevybodne, protože bez jeho pohotových a zajímavých příspěvků a parádních komentářů by nebylo skoro co číst.

10. zář 2008 13:22

Teda Ondro, Tvá pohotovost je obdivuhodná. Tyhlety kamiony co vozí 500 mi jezdí téměř před barákem, ale lahůdku "ala ABARTH" se mi ještě nepodařilo zahlídnout.
A když si to srovnám s Liborovým old ABARTHEM tak musím uznat, že se to Italům přeci jen povedlo.


A dovolím si přihodit svůj pohled na "znovuzrození" legend automobilů.
Zatím co můžeme srovnávat asi nejvíc, jsou pokusy 3 automobilek o toto znovuzrození, a to VW, BMW a FIAT.
Každá to pojala hodně po svém. O broucích toho moc nevím, mohl by doplnit Žigi. Ale vzhledem k tomu, že jako první obnovil legendu, tak v době uvedení na mě působil NEW BEATLE jako zdařilý nástupce.
BMW si nejvíc vzal z původního miniho jeho jízdní vlastnosti a designově to zvládli velice dobře.
Jenže přišel FIAT a ačkoli jsem minikář jak trám, musím uznat, že nová 500 je opravdu vizáží nejzdařilejší nástupce své legendy.

A nemyslím si, že bych tímto svým názorem jakkoli rejpal do majitelů NEW verzí.

10. zář 2008 13:39

.... rozpory staré vs. nové nebudu komentovat :lol:

ináč pěkně se tady čte,že se vám líbí Fiat, i když se starým má prd společného. Přídám tady jenom jednu fotku mého Abarthu (i když to není Abarth pětistovčí,nýbrž šestistovčí) ... Snad nebudete brát fotku mého auta jako nějaké chlubení,ale pokud jo, tak co už :D
Přílohy
IMG_1478.JPG
IMG_1478.JPG (136.54 KiB) Zobrazeno 12096 krát

10. zář 2008 13:55

přátelé to s těma zbraněma byl jen popich pro "znepřátelené" strany, nic hlubšího v tom nehledejte :wink: samozřejmně že míč a zelenou beru vždycky

10. zář 2008 14:00

O.T. nikdy nemluví sprostě, takže nemůže použít čefovo námrd, je to tedy přesně moje krevní skupina!!! Prostě bomba...

...prostě n...d!

fiat

10. zář 2008 14:09

Máš tu šestistovku krásnou.já ji měl před léty a sjezdily jsme celou republiku,NDR i maď arsko a to ze stanem a dvěma dětma a nikdy nás nenechala ve štychu.Shodou okolností jsme léta jezdili na fiat srazy do Višňový 2.Tak ať ti to jezdí. :andare:

10. zář 2008 18:31

Tak abyste zapoměli na to co je horší a co je lepší tak tady máte určo nejhorší http://news.auto.cz/pariz-2008/mini-cro ... delky.html

10. zář 2008 21:31

Libore tak tomu říkám krasavec :wub:

10. zář 2008 22:08

to jsem netušil, že ty fotky zase rozpoutají debatu na to nekonečné téma..

ale což.. pravdu má Víťa.. tohle už rozhodně ani z 10% není Mini.. je to prostě nová značka.. marketing je mocná síla.. není to MIni.. je to umělý výtvor a nemůžu se ubránit dojmu, že to na fotkách vypadá stejně nepovedeně jako ten nový terenní Peugeot.. pak to ale uvidím naživo, sednu si do toho.. projedu se v tom a byť design není zrovna top a můj šálek mlíka, tak to bude plnohodnotné BMW se vším luxusem a skvělým zpracováním.. takže auto na ježdění určitě skvělé.. koneckonců nakonec jsou to pořád jenom auta..

jo a díky všem za pochvaly.. věřte, že kvůli nim to ale nedělám.. i když to potěší.. píšu, protože mě to baví.. a budu i nadále i když třeba po válce s mloky zůstanu jediným minikářem.. :P a specielní dík Skondrovi, že konečně našel přesné pojmenování toho co to vlastně páchám po každém srazu.. teď když už to mám ve jménu funkce "kronikář a dokumentarista", tak je to jednodužší obhájit tu délku a obsáhlost před sebou samým.. :banana:

jinak se musím zastat Čefa.. nezávisle na sobě jsem se při rozboru situace s jednou "osobou mi blízkou" dospěl ke stejnému závěru.. že by ideální byl fér boj jak staří vontové.. znesvářené tábory jsou početně celkem vyrovnané, tak by to bylo na férovku.. a vítězný tým by pak mohl počůrat mini poražených a bylo by vyřešeno.. přispělo by to i zábavě na srazu.. tombola se už uchytila a etablovala, tak bychom mohli přidat ještě sázky.. no je viděť Čefo, že "Ostrava je kraj rázovity".. tolik k odlehčení atmosféry.. a už se k tomu nebudu vyjadřovat nikdy více..

a ještě jedna taková malá poznámka k New Beetlu.. to je propadák se vším všudy.. to auto je úplně obyčejný Golf 4.generace kterého jen oblíkli do retro kabátku.. měl jsem možnost v tom nějakou dobu jezdit a můžu vám říct, že všechno je podřízené vnějšímu designu.. aby měl tu kastli připomínající starého brouka na moderním podvozku, tak délka přístojovky k oknu je dobrých 80cm.. a vzadu naopak i člověk průměrného vzrůstu se mlátí hlavou do okna jak je to okno blízko a zkosené.. fakt auto bez nápadu..

11. zář 2008 09:29

Tak ještě k tomu abarthu :
www.abarth.it
Slušný stránky mrkněte.

11. zář 2008 09:40

krásně udělané intro, design a funkčnost stránek taky mocgut. jsou tam moc dobré fotky z historie společnosti, některé modely prototypů aut jsou neuvěřitelné.
apropo ráno sem zahlédl bílé pětikilo při cestě do práce, ale nestihli sme se "pohonit" :D byl moc hustý provoz, ale vypadalo to krásně a oticky to opravdu vypadá o dost menší

11. zář 2008 10:51

Carlo Abarth
*15.11.1908 - +24.10.1979
Carlo Abarth se narodil ve znamení štíra. Ten je také ústředním motivem loga jeho značky.

Carlo Abarth se narodil roku 1908 v Rakousku, avšak přijal otcovskou italskou národnost. Ještě před I. světovou válkou začal závodit a proslul vítězstvím v sázce, že dokáže překonat vzdálenost z Ostende do Vídně rychleji než známý Orient Expres.

Po II. světové válce založil v Itálii vlastní podnik a spolu s firmou Porsche se podílel na vývoji vozidel Cisitalia, určerných na okruhy velkých cen. V roce 1949 vznikl jeho tým Scuderia, jenž se pyšnil proslulými jmény Nuvolari, Farina či Taruffi.
O rok později se Abarthova společnost zaměřila na výrobu speciálních výfukových ústrojí. Následovaly kity k přestavbě fiatů a poté montáž celých upravených automobilů, mezi něž patřil například Fiat 600. Přestože byl motor tohoto vozidla vyladěn na výkon 47,8 kW, přitahovala pravá sportovní auta a vozidla třídy GT vyšší zájem.

Firma Abarth vyrobila spoustu modelů - škála začínala u Fiatu Abarth 59285 a končila u dvoulitrového vozu Abarth-Simca, jenž byl složen z hliníkové karoserie na podvozku Simca 1000.

Roku 1968 Abarth vyvinul nový motor. Šlo o třílitrový vidlicový osmiválec se čtyřmi vačkovými hřídeli, čtyřmi dvojitými karburátory Weber a s dvoucívkovým zapalováním. Tyto motory měly výkon 257 kW při 8200 ot./min. Překonávání rekordů znamenalo pro Abartha více než jen věc publicity, stalo se pro něj oblíbeným koníčkem. S dvoulitrovým vozem se mu 21. října 1965 podařilo vytvořit rekord ve skupině monopostů, tj. jednosedadlových vozů, ve zrychlení z klidu na čtvrt míle a z klidu na 500 metrů. Tyto informace tvoří jen dva z příkladů, neboť šlo o stý rekord firmy.

Abarth v roce 1971 prodal svoji společnost koncernu Fiat. Vedení továrny pak převzal Aurelio Lampredi, který se už předtím proslavil prací pro značku Ferrari. Carlo Abarth zemřel roku 1979 v Rakousku.

11. zář 2008 11:24

No koukám , že si tady Libor udělal docela slušnou agitačku.. :lol: ale máš to marné..
nás minikáře co rádi british racing green (takže chápej "zelenou") na to italské rosso jen tak nepřeškolíš..
:banana:

11. zář 2008 13:46

:mad:
Naposledy upravil Bob dne 13. zář 2008 18:58, celkově upraveno 2

11. zář 2008 14:50

Konečně debata o něčem! A hezky jsem si zavzpomínal jak vidím Pavlovu fotku z roku 1981 na sebe. Libore díky za zasvěcení do historie firmy Abarth, nevěděl jsem tu spojitost z logem Abarthu- moc zajímavé.

Sám trpím na Fiatky a vůbec se za to nestydím!

Navíc jsem měl taky to štěstí , že mé vůbec první auto byl právě dnes již legendární F 500 !! A když jsem ho asi před dvěmi léty potkal na cestě se stavajíci SPZ ve velmi slušném stavu , tak jsem byl opravdu dojat radostí! Protože to auto je víc jak šestnáct let z domu.
Dodám sem foto z mých prvních tzv.autočundru z roku 1991.
Přílohy
Fiat 500 002 [640x480].jpg
Plumlov 1991
Fiat 500 002 [640x480].jpg (43.76 KiB) Zobrazeno 11850 krát
Fiat 500 004 [640x480].jpg
kolega s F 600 a jeho Žirafa
Fiat 500 004 [640x480].jpg (26.93 KiB) Zobrazeno 11850 krát
Fiat 500 001 [640x480].jpg
Návrat z Plumlova, přidřené brzdy a zpečené puklice- to nás tehdá trápilo.
Fiat 500 001 [640x480].jpg (25.93 KiB) Zobrazeno 11850 krát
Fiat 500 003 [640x480].jpg
před garáží.
Fiat 500 003 [640x480].jpg (29.69 KiB) Zobrazeno 11850 krát
Naposledy upravil Pitrys dne 11. zář 2008 16:53, celkově upraveno 1

11. zář 2008 15:08

to Pitrys: to jestli tak vzniklo logo firmy Abarth nevím teda :D ...

12. zář 2008 20:40

Taky jsme s Blankou měli Fiata.a to FIAT 850 spyder.Dvě střechy a tak nízký,že se při nastupování nemuseli otevírat dveře.Byl dvoumístný a kluka jsme vozili za předníma sedačkama v košíku na prádlo,jelo to ke 180 Později jsme ho museli prodat,protože jsme se tam už nevešli.Ještě dnes když si na něj vzpomenu voko není suchý a byl problém ho prodat za 30000kčs.Bože dneska ho mít :onfire:

13. zář 2008 13:55

Tak to já si taky přileju do ohně trochu benzínu. :onfire:
Je opravdu trapné jak se každý hádá jestli je NEW nebo neni NEW opravdové
MINI. NEW MINI si patří pod křídla BMW, ale jeho výroba a celá tvorba byla
určitě prací někoho jiného než inženýrů z NDR. :biggrin:
Ono kdyby se MINI továrny neujalo BMW tak by nebyla ani výroba KLASIKA
do roku 2000 :wink:
K tomu co napsal CHOCHOL můžu jen říct, že to třeba nebylo úmyslné, ale je
to opakované a řekl něco co neměl podložené tedy velikost vozu. A je pravda, že nevím proč haní něco co mu má být bližší než FIAT.
Pravda je, že se 500 povedlo ono se povedlo i to staré stejně jako se povedl
starý i nový MINI. :rock:
Asi až dorazim na sraz tak vás negativce budu muset povozit v NEW COOPER. :twisted:
A opravdu toho už nechte jsou to nejdokonalejší auta na světě obě popřípadě
jedny z nejdokonalejší ty dvě italský. :P

Takže MINI 3x hurá. A čest všem co se podílejí na tvorbě takových skvostů ať břed 50 lety nebo v současnosti.
Odeslat odpověď