JK Mini píše:
Předstih si dělá jednotka,jen si nastav,aby šel palec proti výdvodu na 1. válec,když bude v kompresi.
Relátko může bejt vadný,ale kdyžtam jde stálej,tak by mělo posílat na druhej přerušovaně,možná ještě ukostření jestli neni špatný,ten 3.No a taky můžebejt vadnej spínač varovných,přepíná mezi dvěma okruhy.Pořádně zkontroluj konektory pod volantem od spínačky a lucase.
Sňímač teploty chl. kapaliny je na sacích svodech zespodu,.může se tam dost blbě.
Obr.:
1.klakson
2.ventil odvětrání nádrže+newim
3.taky nevim,mam
JK Mini, děkuji
na klakson jsem úplně zapomněl, hned zítra to vyzkouším. Každopádně dnes jsem znovu prošel všechny kabely a konektory a blinkry furt nejdou, na spínači varovek nemám vůbec proud.
To by mě zajímalo jak ten auťák pozná kdy mám pálit, když se rozdělovač teda nastavuje jen tak od oka. Nevšiml jsem si žádnýho čidla polohy kliky ani vačky a na rozdělovač nejde ani podtlaková hadička aby upravila předzápal ve vyšších otáčkách. Buď je to sakra chytrý, nebo plně hloupý auto
Odvětrání nádrže vyruším, hádám že ten elektrický ventil jen přepouštěl výpary mezi nádobkou s aktivním uhlím a nebo to pouštěl zpátky do sání, nebo něco na ten způsob.