12. led 2008 14:03
jo,jo. je to tak, pro vás ostřílené borce přes veterány to není žadný problém, takže je to tak pane Hora! Ja jen přídám pár odkázu pro ty, kteří by si chtěli pročíst články, kterých bylo publikováno nespočet. A ta historie tohoto jediného exempláře je opravdu velmi zajímavá.
Ještě upřesním že na rok 1954 byla karoserie opravdu super moderní dle stylu anglických vozů, dokonce bych řekl že zadní partie vozu se hodně podobala tehdejší horké Anglické novince Austinu Haley. podívejte se na tvar zadního okna uplný Haley!! Čumák bych řekl Triumph Spitfire ale ten mohl být téhdy pouze někde na papíře. A když vidím ty dobové snímky tady od nás z Kopřivnice, tak mi trošku běhá mráz po zádech! To by byla Tatra s velkým T ! No jo ale tohle je už bohužel minulost ! A já jsem jen rád že jsme tady prezentovali něco s jménem "made in Czechoslovakia"!!
Navíc jsme jeden exemplář z dílny pana Juliuse Kubinského všichni mohli shlednout na narozeminách v Telči na jednom ze SU. Jednalo se o typ JK 2000.
Příště poprosím ty zkušené z nás aby trošku posečkali s odpovědí, maximálně naznačili a dali tak prostor i dalším se zapojit do diskuse, díky.
slíbené okazy zde:
http://www.tatraportal.sk/?ukaz=data/clanky/jk2500
tady jeden v podaní 3D foto studia:
http://www.the3dstudio.com/product_deta ... duct=22811
Naposledy upravil
Pitrys dne 13. led 2008 23:52, celkově upraveno 3