Logo
Právě je 27. dub 2024 20:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kolik vám je let?
0-18 13%  13%  [ 6 ]
18-26 33%  33%  [ 15 ]
26-30 24%  24%  [ 11 ]
30-40 20%  20%  [ 9 ]
40-60 7%  7%  [ 3 ]
60-+ 0%  0%  [ 0 ]
jina moznost? :D 2%  2%  [ 1 ]
Celkem hlasů : 45
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Kdo, kde a jak?
PříspěvekNapsal: 05. úno 2005 23:00 
Offline
zkušený minifóra
zkušený minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 01. úno 2005 10:18
Příspěvky: 194
Bydliště: Praha
Zajimalo by mne kolik lidem je, jak moc sou nevzdelany a co delaj aby mohli mit Mini (zamestnani).. Tak se nestydte a napiste neco jako me je 17 (coz bude za chvilku dosti neaktualni jelikoz 26.2.2005 mi bude 18 a 1.3. delam zkousky na ridicak a nedlouho pote, pokud vse pujde jak ma budu mit Mini 1000 :D ). Abych to v budoucnu uzivil studuju obchodni akademii (management; kdyby nekdo take studoval OA ci neco jineho meli zalozenou fiktivni firmu, tak at me kontaktuje thx.).

Vsechno sepisu, skombinuju s jinyma anketama a provedu vsechny prumery sveta z kterych budu psat ty komisky.. Vysledky (ktere se budou stale menit, predam adminovi a ten to (mozna) da ne web aby byl zajimavejsim..

Aspon hlasujte v ankete :wink:

_________________
2+2=5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07. úno 2005 15:00 
Offline
pokročilý minifóra
pokročilý minifóra
Uživatelský avatar

Registrován: 24. led 2005 00:59
Příspěvky: 75
Bydliště: Řevnice
No beniku to nevim kolik lidi ti napise,ale preju ti at je to hodne.Ja sem 21 let starej,sem vyucenej nastrojar,mam maturitu z provozni techniky ve strojirenstvi a ted studuju anglictinu,tera mi vubec nejde.Minika mam od taty a ted jao student sem se rozhod ze musim od pristiho roku jit pracovat,protoze z podpory mini neuzivis.A vubec nevim kde me vezmou.Myslim ze je to i o stesti :(


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací