Jsem rád za váš zájem, takže rovnou přistoupíme k mému projektu který skromě nazývám TC GT TA23. TA jsem zakoupil asi před 4 mesíci a bylo pojízdné. Jedná se o facelift prvního modelu celicy která se vyráběla od roku 1970 až do konce roku 1977, v roce 1975 přišel facelift, který má jinou kapotu a verze GT silnější motor. Ten můj je GT 1,6 DOHC, motor vyroben Toyotou a hlava od Yamahy, celkem 115 koní. Je to první a poslední celica která má poháněnou pouze zadní nápravu. Dále již byli jen předohraby a čtyřkolky. Prvního modelu celicy se vyrobilo milion a 200tisíc kusů. Dělala se v několika výkonových verzích a v typu karoserie coupé, fiftback a velice pramálo i cabrio. Ze všech kusů připadlo na GT necelých 200tisíc kusů, z čehož většina byla vyrobena ve verzi liftback eště před faceliftem, která byla určena hlavně pro ameriku. Verze coupé, byla určena pro japonsko a ve velmi malé omezené serii se vyráběla i s levostranym řízením pro evropu. Takže si docela hrdě odvážím říct, že mám možná jedinej kus nacházející se V ČR, myslím tím verzi TA23 GT coupé s levostranym řízením, bohužel tímto sem se také rozhodl že auto nebudu stavět dle mých představ,ale čistě do originálního stavu,, sice mě to strašně mrzí, ale byla by to veliká historická škoda napáchat tam nějaké zlo, díky kterému by auto ztratilo veteránskou hodnotu. Ihned po zakoupení započla klasická odstrojovačka, která šla mnohem lépe než, když sem odstrojoval miniho. Dohromady jsem na celém voze utrhl jen tři malé šrouby a to mě fakt potěšilo. Zbytek šel povolit opravdu bravurně. Jo zapoměl sem podotknout že auto má najeto jen 80 tisíc KM, motor je naprosto suchej, bez jakýhokoliv prosaku oleje. Vejfukový svody jsem dokonce povolil jen malou ráčnou a pak matky vytočil prstama, no neuvěřitelný. Jinak je to dost zrezlý, to taky uvidíte z fotek. Žádný celý díl neni na výměnu, ale bude to poctivá vyvařovačka děr. Veškeré světla, blikače, lišty, sametky, nápisy na autě jsou a jsou v dobrém stavu (důležitá věc když chce někdo dělat veterána na kterýho se např z karosařiny nedá zakoupit nic nového a zbytek věcí je k dostání nejlépe v americe) Zatím mám hotový přední podběhy, který byli teda fakt dost a teď pokračuju v pracích jako, sundavání gumoasfaltu, broušení laku a postupný vyvařovačky.
Přílohy: |
12.jpg [ 176.79 KiB | Zobrazeno 25699 krát ]
|
11.jpg [ 141.49 KiB | Zobrazeno 25699 krát ]
|
10.jpg [ 196.58 KiB | Zobrazeno 25699 krát ]
|
9.jpg [ 189.74 KiB | Zobrazeno 25699 krát ]
|
8.jpg [ 193.33 KiB | Zobrazeno 25699 krát ]
|
7.jpg [ 182.9 KiB | Zobrazeno 25699 krát ]
|
6.jpg [ 182.55 KiB | Zobrazeno 25699 krát ]
|
5.jpg [ 185.61 KiB | Zobrazeno 25699 krát ]
|
4.jpg [ 122.3 KiB | Zobrazeno 25699 krát ]
|
3.jpg [ 176.96 KiB | Zobrazeno 25699 krát ]
|
2.jpg [ 172.15 KiB | Zobrazeno 25699 krát ]
|
1.jpg [ 155.98 KiB | Zobrazeno 25699 krát ]
|
01.jpg [ 157.81 KiB | Zobrazeno 25699 krát ]
|
_________________ www.autoservis24.eu
|