oba: Docela jsem o tom včera prřemýšlel a rád bych svůj názor nějak uzavřel: je určitě jasné a plně souhlasím, že kdyby se naskytla možnost koupit zachovalé mini s jednolitrem, tak do něj samozřejmě půjdu. Přece jen chci jezdit a ne jen snít, nejsem blázen.
Možná jsme se jen špatně pochopili v tomto - neříkám, že bych nebral mini 1.0, kdyby bylo fakt k mání v dobrém stavu, za dobrou cenu a tak vůbec. Nehledím je na motor šmankote. Chci auto, ne jen motor. Navíc, jestliže tu s tím motorem máte dobré zkušenosti, určitě mi to o něm něco vypovídá, nebojte. Mým názorem je, že 1.3 je silnější originální motor, takže je o trochu agilnější a výkonnější. Neříkám tím ale, že jednolitr je slabý.
Je sice krásné, že by se motor dal vyměnit, ale za jakou cenu? Mám pocit, že většinou se mění za 1.3, takže jich zase až tolik volně a levně nebude, to abych se vyjádřil k té výměně. Rádi si připlatím pár tisíc za silnější motor v dobrém stavu, protože ladění 1.0 by sežralo stejně ne-li víc. Pokud bych ovšem s motorem něco dělal. Ale jsem ten typ, co na autě pořád něco kutí. U mini to není levná sranda a tak bych byl rád za o něco výkonnější motor už v základu, na který bych nějakou dobu nemusel sahat v úpravách, protože na mini je dostačující. Tím by zbylo více peněz na auto jako takové. Samozřejmě, jednolitr stačí taky, říkáte to a já vám věřím, ale kdyby se vám naskytla příležitost koupit 1.3 ve slušném stavu a za dobré peníze, hledali byste dál jednolitr?? Mylím, že ne a já taky. Ale pokud by ta možnost nebyla, tak do jednolitru jdu a ne že ne. V tom souhlas, určitě.
Chci mini a vím, že těch za dobrou cenu je čím dál tím méně, takže donekonečna hledat nemůžu. Takže až to téma koupě bude u mě aktuální, poohlédnu se samozřejmě jak po kvalitních jednolitrech tak i po 1.3kách. A dám určitě přednost tomu skutečně lepšímu, ne tomu, které bude mít 1.3. Ale o tom vy budete určitě vědět, protože jste taky fandové z fora a tyhle věci si tu přece říkáme...
HAWK.